Part 10 ; what happen?

253 26 3
                                    

Tae Oh comel macam appa dia hoho..

Sudah hampir setahun kejadian yang memang hem tragis lah kan di rumah omma Kai, tetapi Kai dan Naeun masih bole hidup dengan aman. pasal Naeun? sudah 9 bulan membawa kandungan di dalam perutnya. hesh cerita dah ke laut, so mari kita teruskan rencana seterusnya ngehehe..
_______________________________________

Nobody POV

"Chagiya, irreona.." Kai menyelak ke tepi rambut yang menghalang muka isterinya. Naeun masih dibuai mimpi. "Chagiya~" Kai membisik lembut di telinga Naeun sambil tangannya menggoncang bahu isterinya dengan perlahan.

Naeun cuba untuk mencelik matanya. Kai tersenyum. "oppa~" Naeun memanggil suaminya dengan suara yang agak serak. " nae.." tangan Kai mula beralih ke bahagian perut Naeun yang sedang membesar itu. "i want a hug right now.. so please.." Kai seakan akan memahami kehendak isterinya itu terus memeluk isterinya erat. "waeyo?" tanya Kai. "Naeun rasa macam.. macam ada something bad will happen soon." Naeun masih di dalam dakapan suaminya.

"ish takde apa apa lah.. jangan lah fikir bukan bukan.. nae?" Naeun hanya mengangguk. "dah.. semalam Tae Oh janji nak pergi rumah omma. pergi mandi and siap cepat. dah pukul berapa ni.. ish ish.. ni ke isteri kesayangan Jong In.." Kai membebel. Naeun memukul Kai. "diamlah oppa!" Naeun membuat muka ala ala merajuk kununnn hekhek. Kai tergelak kecil.

"dah.. pergi mandi." Kai cuba untuk membantu isterinya bangun dari katil. Naeun membuka langkah yang agak malas ke pintu bilik mandi.
_______________________________________

"yoboseyo.. nae omma. ada apa?" tanya Kai sambil matanya tekun dengan pemanduan keretanya. tidak lama kemudian, air muka Kai tiba tiba menjadi kelat. "bo?! nae! thanks for your information omma. kita jumpa kat sana nae. okay. bye.." Naeun di sebelah hanya memerhati. "waeyo oppa?" tanya Naeun pelik. "omma..." Kai memandang Naeun dengan muka yang jelas tampak risau. ( maaf author failed bm HAHAHAHAHA so ayat mcm bangla baru belajar bm . )

tbc ●

Oh My Baby! [COMPLETED]Where stories live. Discover now