18. "Dobio si šta si hteo, zar ne?"

1.6K 246 93
                                    

Chapter 18
Na trenutak je obeshrabrljen, jer Sky je i dalje skamenjena, tako da upleće svoje prste u njenu kosu i izgleda da to natera da se devojka porbudi iz transa i pre nego što Sean može da shvati šta se dešava, oseća opekotinu na svom obrazu.

Toliko o tome da ga Sky nikada ne bi udarila.

"Šta koji kurac pokušavaš da uradiš?", Sky besno izgovara, odgurnuvši ga od sebe.

Gledaju se nekoliko sekundi nemo, pre nego što Sean izgovara: "Sky...", i ne zna šta ga je spopalo – ali zna da želi da je poljubi ponovo. Želi da oseti njene meke usne na svojima.

Zato uradi prvo šta mu padne na pamet.

Prilazi joj, hvata joj ruke i prikuje joj ih iznad glave – stavljaći butinu između Skyinih nogu.

I Sky jedva čujno prostenja.

Mogla je da kaže milion i jednu stvar koje su joj se motale po glavi, ali odjednom, sve na šta može da se koncentriše je čvrst stisak Seanovih prstiju koji gore na njenim rukama i zajeca još jednom, zvuk omamljen i očajan.

Seanov stisak se opusti na trenutak, šokiran, pre nego što ga učvršćuje ponovo i približava svoje telo bliže, dok njegova butina nije čvrsto pritisnuta između njenih nogu.

"Tebi se to sviđa?", Sean upita iznenađeno, ali njegov glas je opasno tih, a istovremeno bolesno umiljat i Sky ima blagu vrtoglavicu, ali je Seanov glas drži pribranu, drži je u ovom limbu loših odluka i ona ne može razmišljati kako treba. Ne može razmišljati kako treba kad joj je Sean ovako blizu.

Sky izdahne i skoro neprimetno zacvili i Seanov stisak se pojača.

"Tebi se zaista sviđa, zar ne", prošaputa, više za sebe, oči pune žudnje i Skyino disanje je izprekidano dok izgleda kao da vodi unutrašnju borbu sa sobom; kao da vodi borbu za kontrolu.

"Začepi."

"Sky...", Sean zvuči kao da je svakog trenutka spreman da joj se preda i nudi svoju dušu i telo đavolu lično za nju, jer Sky – ovako pritisnuta uz njega – je sam raj i Sean misli da nikada ne želi da se pomeri s mesta.

Sky prostenja još jednom, njene grudi podizajući i spuštajući se dok traži reči.

"Sean."

I Sean zaista ne zna šta mu se desilo odjednom – no, nikada nije video Sky ovakvu. "Da li me želiš, hm?" Sean upita, glas nežan i oštar u isto vreme. "Da li želiš da ulazim u tebe dok ne zaplačeš i dok me ne moliš da stanem?"

Sky podiže podiže pogled, oči u plamenu i zenice proširene, izgledajući divlje i pomalo ubojito; i crnokosa devojka zadrhti ispod Seana jer nikada pre nije htela da je neko dominira više nego sada. Sean se oseća isto – Sky koja njegov um vodi na mesta koja nikada nije mogao da zamisli i tera ga da je želi na najpristaniji način.

"A-ali šta ako ja ne želim da staneš?", njeno zamuckivanje izdaje njena prava osećanja i Sean zna da situacija utiče na Sky isto toliko koliko i na njega.

O Bože. "Da li si sigurna?"

"Šta ako jesam?", prošaputa i Sean primeti da je Sky odustala od borbe u sebi. I ima osećaj da je ovo totalno drugačiji svet nego onog kojeg se sećao iz srednje škole, ali mu se sviđa. Možda malo previše.

"Jesi šta?", Sean jednom rukom nastavlja da joj drži zglobove prikačenim za zid, a drugom je hvata za potiljak, mrseći svoje prste s njenom kosom. Sky se naježi na njegov dodir.

I nešto kao da klikne u njoj.

"Želim to."

"To?", Sean joj dahom golica obraz i igra se njenom kosom, vučući je unazad dok joj glava nije zabačena toliko da Sean može da ostavlja vlažne poljupce po njenom vratu. Devojka jaukne od uživanja kada nagla bol dopre do njenog mozga. "Šta je to? Šta želiš, Skyie?"

fight for my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora