Justin Bieber

217 21 2
                                    

1.En sevdiği sayı 6. (Hokeyde takım numarası)
2.12 yaşında Ontario'da gerçek bir şarkı yarışmasına katıldı ve ikinci oldu.
3.Hockey, basketbol ve futbol oynuyor.
4.One Time klibinde görünen Ryan Butler en iyi arkadaşı.
5.O'nun için iyi bir kız arkadaş şöyle olmalı;
güzel bir gülümsemesi, güzel gözleri, muhteşem bir kişiliği olan biri olmalı. Ayrıca kız arkadaşıyla birlikteyken doğal olmak istiyormuş. Salaklaşabileceği bir kız arkadaş istiyormuş(ben yeterince salağım justinnn).
6.Ayakkabı numarası 7 ve boyu 5'3
7.İlk randevusunda çıktığı kızı sahile ya da rahat konuşup, birbirlerini daha iyi tanıyabilecekleri bir yere götürmeyi seviyor. Kızı mutlu etmek istiyor, böylece kendiside mutlu oluyor.
8.Usher'ı tanıyor ve gayet samimiler.
9.En sevdiği tv programı "So You Think Yu Can Dance" ve en sevdiği dizi ise "Smallville"
10.Bir kıza vermeyi en çok sevdiği hediye Hershey kisses çikolataları. (Kendisi çikolata sevmemesine rağmen!)
11.Justin, YouTube'da Scott Braun adlı ve "Scooter" lakaplı biri tarafından keşfedilir. Scooter, videoları Usher'a gösterir ve Usher, Justin'in sesini çok beğenir. Böylece Justin, albüm sözleşmesini yapmış olur.
12."Down to Earth" adlı şarkısını, anne ve babasının ayrılıkları üzerine yazdığını söylüyor.
(@Selengokgoz işte sana JUSTİN!!!!
Video'ya bakmanızı tavsiye ederim Selenators ve Selena ile ilgili... Şimdiden söyleyeyim ağlamak serbest... )

Ünlüler Hakkında BilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin