cu câți bărbați m am culcat ?

821 12 2
                                    

Dacă ai de gând să pierzi orice șansă de a fi cu mine, e îndeajuns să mă întrebi un singur lucru: "Cu câți bărbați te-ai culcat?"

Nu înțeleg ce importanță are. Eu nu am de gând să te întreb, ever, de câte ori te-ai masturbat, câte femei ai făcut să tresalte, extaziate, sau de câte ori ai ejaculat precoce. Nu, domnule, nu mă interesează. Problema ta. Oricâte ar fi fost, ce să îți spun? La mai multe, dacă așa oi vrea.

Dar totuși, ca să nu te las cu întrebarea în colțul gurii, o să îți spun doar atât. M-am culcat cu toți bărbații care m-au făcut să îmi doresc asta. Cu toți bărbații care mi-au dat fiori, doar privindu-mă. Cu toți cei care mi-au incitat mintea și au făcut să îmi explodeze creierii. Dacă sunt mulți? Or fi. Ce crezi, că stau să îi contorizez? Crezi că am o agendă acasă, în care le-am notat numele, prenumele, nivelul prestației și mărimea... la pantof?

Eu nu îmi amintesc de bărbații mei prin prisma orgasmelor pe care le-am avut. Ci prin cea a trăirilor. Îmi amintesc stări. Îmi amintesc bucurii și pielea lor. Îmi amintesc cum mi-au luat capul și au știu să îl țină pe umărul lor. Îmi amintesc privirea lor, în timp ce stăteam ochi în ochi, ca să ne privim îndeaproape în suflet. Îmi amintesc fiorii pe care îi simțeau atunci când îi mângâiam. Îmi amintesc dorul și dragul de ei.

Iar dacă ai cumva impresia că o femeie care a avut o viață sexuală activă și diversificată e o curvă, ai mari probleme. Eu nu mi-am tras-o ca să adun trofee. Nici pentru că aș fi vrut să îmi îmbunătățesc dexteritatea ori stilul. Nici pentru că aș fi avut vreaun beneficiu din asta. Nu trăiesc din asta. După cum vezi, nu îmi plătește nimeni facturile, nu îmi cumpără parfumuri și am un Ford Ka, vechi de zece ani, pe care mi l-am plătit singură

cu câți bărbați m am culcat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum