Don't Touch Our Saeng....
Part 8....
*****:D.O
Skip....
D.O pown mask ke kelas dn memanggil Naeun untk ke belakang sek....
Naeun: kenape oppa panggil saeng gi belakang sek ad ape2 jadi dkt Taemin oppa ke.....
D.o: saeng akn tau nnty.....Naeun hanye mendiam kn diri setelah tibe di belakang sek membulat besar mate Naeun ape bile melihat 2 org lagi Oppa nya yg terpacak di sebelah Taemin, Taemin pulak cume menunduk kn muke nya kerana takut di pukul.....
Naeun: Luhan oppa,Lay oppa ape oppa buat dkt sini Owh Taemin-ssi pown ad kenape ni ad ape2 yg Saeng tk tau ke...
Naeun berpura2 pelik dgn kehadiran Taemin.....D.o: Saeng tk payah belakon lagi diorg dh tau pasl saeng dgn Taemin....
Lay: kenape saeng tk ckp kt oppa yg Saeng couple dgn Taemin ni....
Luhan:Saeng knape diam.... JAWAB BILA OPPA TANYE!!!!! Luhan menenking Naeun.... Membuat kn Naeun tekejut dan terus menangis kerana terkejut dngan jeritan Luhan..... D.o dn Lay cume memehatikan Saeng nya yg sedang menangis.....
Luhan: Saeng Jawab oppa tak suruh saeng menangis oppa surh saeng jawab....
Taemin: Luhan sumbenim tolong jangan marh Naeun die tk salah saye yg salh.... Sambil memegang bahu Naeun.....
Lay: Yah.... Siap suruh ko pegang Saeng kiteorg hah.... Don't touch our saeng la LEE TAEMIN...!!!!
Luhan: lepas kn tangan ko dari bahu Saeng aku.... Sambil berjalan menuju ke Taemin dan Naeun...
Naeun terus memeluk Taemin membuat kan ketiga2 oppa nya terdiam dgn tindakan Naeun....
Naeun: oppa jebal jangan ape2 kn Taemin.... Jebal rayu Naeun sambil memeluk Taemin....
D.o:Luhan Hyung dh la D.o tk sanggup tengok air mate Saeng jebal...... belari ke arah Naeun dan memeluk Naeun.... Luhan dan Lay terkejut dgn tindakn D.o....
Lay: D.o kenape ko bersubahat dgn Saeng.....
D.o: Hyung ni bukan bersubahat D.o cume nk Saeng happy tu je.... Lagi pown D.o tk sanggup tengok Saeng menangis setiap kali teringat kn cinta lampau die....
Lay: Lay setuju....
Luhan: ape ko ckp ni Lay.... Ko nk ke Saeng kite jdi mcm dulu....
Lay: hyung smpi bile... Sampai bile kite nk biar kn Saeng hidup tanpa cinta Lay tau dulu Saeng hampir mati sbb namja yg tak gune tu tapi bile Lay fikir balik ad gune nya kite satu kn diorg sbb kalo kite terus halang diorg saeng mungkin akn ingat benda2 lame yg dh jadi dkt die dulu.... Lay tak nak tengok Saeng menangis.... Sambil berjalan ke arh Naeun dan mengelap air mata jernih milik Naeun.....
Luhan: tapi.....
*****: Ape dah jadi ni Hah....
Luhan: Onew hyung....
D.o:Hyung....
Lay: omo Onew Hyung....
Naeun: oppaaaa..... Sambil belari kearah Onew dan terus memeluk Onew.... Onew membalas pelukan Naeun dan melihat mate Naeun yg sudh pown merah kerana menangis....
Lay: dh berape lame hyung dudk dkt situ....
Onew: Lame jugak la tpi bkn Hyung sorg tau .... Mereka berase pelik dgn ayat onew....
Onew: tu tengok sane.... Smbil menunjuk ke arah banggunan belakng nya.... " ah sudh mampos aku..." Bisikn hati Taemin..... Ternyata bukan cume Onew,Luhan dan Lay rupe2 kesemua oppa2 Naeun telah memdengar perbualan mereka.... Dan tambahan 2 org lagi cousin Diorg iaitu.....Jeng.... Jeng.... Jeng....
Taemin: Chen.... Suho ape korg buat dkt sini....
D.o: diorg tu cousin kiteorg die pown mcm kiteorg gak takut kehilangan Naeun.... Jelas d.o membuat Taemin rase makin takt....
Chen: kn kiteorg dh pernah surh ko jangan dkt dgn Naeun kenape ko degil sgt.....
Suho: permintaan kite org mudh je kn tu pown sush sgt ke nk ikt....
Xiumin:lain kali kalo nk couple dgn saeng AKU jumpe kiteorg dulu FAHAM!!!!.... Sambil memgengam kolar baju Taemin....
Onew: Umin sudh....
Xiumin: ape yg hyung ckp ni budk ni mesti di ajar....
Kris&Jjong: btul tu.... Kite org setuju...
Chanyeol,Baekhyun,Sehun,Kai,Key dn Minho menuju ke arah Onew yv sedang memeluk Naeun....
Kai&Sehun: saeng.... Sambil menarik bahu Naeun....
Chanyeol: OMGGG.... Muke Saeng bengkak...."Hwaaa..... Urhmmmm..... Hwaaaaa....." Tangisan Naeun memecah kan gengendang telinga Oppa2 die membuat kn ke semua Oppa2 Naeun bertambah risau dan berase bersalh.....
Baekhyun: Aigoo.... Saeng jangan lh menangis .... Nnty tk comel la.... Pujuk Baekhyun.... Naeun tk berhenti menangis malah makin kuat suara Naeun sehingga merka akhir nya beralha....
Onew: Araseoo.... Saeng bole couple dgn Taemin-ssi....Luhan:hyung pasti ke....
Xiumin: No way.....
Chanyeol: Hyung.... Are u sure.....
Kai: Hyung dah abis fikir.....
Onew: yup Hyung rase ni je cara yg terbaik untk tgk Saeng Happy Balik....
Key: ok Key setuju.....
Xiumin:ko setuju....
Key: dh itu yg terbaik untk Saeng Key pown setuju je la
Minho&Baekhyun:ok la Aku pown Setuju.....
Luhan&Lay: Fine we also agree....
Tao&Kris: setuju....
Chanyeol&Sehun: setuju.....Akhirnya ke semua oppa Naeun pown merestui hubungan TaEun.....
Onew: Tapi.... Ad syarat nya....
Semua memandang ke arh Onew....
Besambung.....