Noi le traim povestea!

25 3 0
                                    

Am auzit atatea vorbe frumoase in ultimu timp. Pacat...! Pacat ca au fost spuse prea tarziu , pacat ca ne-am trezit la realitate prea tarziu ! Mereu oameni si-au vrut drepturile asa cum e si normal , mereu oameni au fost nemultumiti de ce a ajuns tara lor si au dreptate . Insa pacat ca am ajuns in situatia sa pierdem atatia oameni frumosi ca sa ne dam seama ca nu se mai poate ! Am auzit o multime de vorbe frumoase spuse de ingerii care acum sufera in spitale si atatea vorbe intelepte spuse de oamenii nostrii !De roamanii nostrii ! Romanii s-au trezit la realitate si au vazut dezastru ce-i inconjuara , au vazut ca au pierdut oameni dragi si ca tara se duce la vale asa ca nu au mai putut sta cu mainile in sân. Roamanii au iesit la protest sa spuna ce gandesc si ce-i doare si au spus ! Au spus vorbe intelepte cum ar fi "Daca va pasa iesiti din casa " sau " Nu stati pe balcoane , ingerii mor in spitale " ! Au vrut sa spuna ce-i doare , au vrut sa spuna ca si-au pierdut persoanele dragi, au vrut sa spuna ca vor o schimbare !Am pierdut oameni frumosi , buni , destepti si muncitori pe care nimeni nu-i mai poate aduce inapoi . Sunt atatea persoane ranite grav pentru care viata reprezinta acum o lupta .Am auzit vorbe si intamplari triste spuse de ingerii care au supravietuit dar care inca se lupta cu viata . E trist sa-i intrebi ce te doare si ei sa-ti raspunda sufletu , dar si mai trist e sa afli de ce si anume ca nu stiu nimic de persoana draga de langa ei la fel de trist e sa sti ca te poti salva de pericolul ce te paste dar tu sa alegi sa mori pentru persoana draga care nu a fost la fel de norocoasa ca tine ! Si toate astea pentru ca ii lasam sa ne domine chiar daca puterea e la noi , si toate astea sunt spuse din perspectiva unei copile de 15 ani ! Ne pare rau , pentru ca noi va traim povestea !

#Colectiv !

Povestea lor - povestea noastraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum