KAMP DUYURUSU

13 1 0
                                    

Merhaba arkadaslar bu ilk kitabım :) Lütfen hatalarım varsa yorumda bildiriniz :) İyi okumalar :) :)

Lise bugün çok gürültülüydü .Ayrica korkunc gorunuyordu .siyah renkli bir okul . korktucu bir renk. Ve Anladıgım kadarıyla bir kamp gezisi varmis . Arkadasim İncinin yanina gidip neler oldugunu ogrenmem lazım .
Ben ( Melis ) : İnci neler oluyor kanki ya !!
İnci : Lan kamp gezisi var ya . Olleey ya buna baya ihtiyacimiz vardi.
Ben : Tam dusundugum gibi lan hemen eve gidip bavulumu hazirlamak istiyorummm .
İnci : Cok acele ediyon askos once duyuru yapacaklar .

Ve arkadan mudurun sesi duyuldu ." Herkez sira olsun " bu sozden sonra herkez sira olmustu . Kimisi konusuyor kimisi kahkaha atiyordu . Ozellikle 10-b lerden Eda hic susmuyordu . Kizin tipi zaten dikkat cekiyordu mor saclari , mavi gozlri beyaz teni ... Ve buna sesi ile ekleme yapiyordu ki beden egitimi ogretmeni olan Murat hocanin " Kes yavruuuuumm " Die bagirmasi ile tum sesler sona erdi ve mudur konusmasina devam etti . " Okulumuzda kamp etkinligi duzenlenecektir . Ve herkez grublara ayrilmistir . 30lu 20li 10lu ve 4lü olmak uzere bir cok grub olusturduk . Bu etkinlik yaz tatilinde yapilacak ve üc ay olacak . Bildiginiz gibi yaz tatiline iki hafta kaldi bu yuzden grubunuzdaki kisilerle tanisin ve nerelere gideceginizi ogrenin. Ayrica bavulunuzu hazirlamaya baslayin. İyi dersler..

Bu konusma gercekten icimi karartmisti. Hemen İnci ile grubumuzu ogrenmeye gittik. Biz dortlu gruba konulmustuk İnci ile ayni gruptaydik ama digerlerini tanimiyorduk. Ve ormanlik alanda yapacakmisiz cok mutluydum ama diger kamp arkadaslarimi merak ediyordum. Nasil denk olduysa iki kiz iki erkektik. Arkami donrken birinin ayagina bastigimi hissettim. Ve ayagina bastigim kisinin yuzune bakinca ben kendimden gecmistim. O gozler kimde vardi kiii... Aniden kendime geldim ve cocuktan ozur diledim. Ve bana cevap verdi.

Ben : Ahh cok pardon gercekten ozur dilerim . Yanlis oldu affet lutfen.

Cenk : oyy yerler ya onemli degil. Her zaman bole yanlislar yapilir sen neye bakiyordun .

Ben : Hangi gruptayim diye baktim dort kisilik gruptaymisim . Ayrica sen adin neydi blki bizim gruptasindir :D

Cenk : Hmm bnde bakcaktim adim Cenk Su .

Ben : İnanmiyorum ayni gruptayiz yaaa .

Cenk : Valla mi cekil bide bn bakiyim . Valla ayni gruptaymisiz sen , bn ,bnm kankam ahmet ve inci . İnciyi tanimiyorum ?

Ben : Haaa inci bnm en yakin arkadasim . Ya siz hangi siniftasiniz?

Cenk : Biz 10-c deiz siz ?

Ben : Hmm biz 10-d deiz . Siniflarimiz yan yanaymis . Ben seni hic gormemistim .

Dememle Cenk daha cevap bile veremeden zil calmisti ve ikimizde sinifimiza gitmistik. Sinifa giderken Cenk aklimdaydi ama garip garipte sesler duyuyordum . Cenk iyi bir cocuga benziyordu tas gibiydi meteordu rrsmen... Cenk cik kafamdan seni dusunmek istemiyorum .. Off dusnmeden yapamiyorum.. Zil calmis ya herkez cikiyor . Yolda giderken bile o aklimda . Eve geldigimde zili caldim. Anne anne nerdesin sen diye soylenmeye basladim.. Derken merdivenlerden ayak sesleri gelmeye basladi . Ust kata birimi tasinmisti . Tum olaylardan uzakta kalmisim . İnanmiyorum bu olamaz hayirrrr . Ust kata tasinanlarn cocugunu karsimda gorunce buyuk sok gecirdim .Cunku o....

Bu bolum bu kadar arkadaslar . Yeni bolumde gorusmek uzere bb :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSEDE KORKUNÇ KAMPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin