KARŞILIKSIZ AŞK

53 4 2
                                    

Her şey ilk görüşte oldu.İlk bakışta. ....Gözlerimizin kenetlenmesiyle, ben gibi bakıyordu bana.....!!!! Onun gözlerinde kendimi gördüm sonrası yok, aşık olmuşum ona , kalbimde kocaman bir çukur açmış, o çukura ne kadar toprak atarsam atayım, bitmiyor, tükenmiyor , kapanmıyordu içimde. ...!!!
Belki de bana acı veren her gün o gözlere bakmaktı. Canımı yakan o güzel gülüşü, kalbime işleyen o bakışı, bana gülümserken ki sıcaklığı, nefesi .......!!!!!!!
Hayatıma girişi de güzeldi çıkmayışı da... ! Kendimi ondan alamıyorum. Her gün onu görmek, onun sesini duymak, kokusunu hissetmek işte buydu yaşama sebebim. ....!!! Bana hayat veren, kalbimin atmasını sağlayan bana nefes olan onun varlığıydı . O bunun farkında olmasa da. ......!!!! Ben seviyordum her saniye ,her dakika, her her saat, her gün ...!!! Bitmek bilmiyordu içimdeki aşkı. ...!
Gün geçtikçe daha da büyüyor daha da içinden çıkılmaz oluyordu . O kabul etmek istemese de ben ona aşıktım ve benim hayatımda ki tek gerçek buydu.
Her sabah uyandığımda acaba bugün bana aşık olur mu ? Sorusuyla uyandım. Ve artık bu sabahların bitmesini istiyorum. Ama biliyorum ki benim için hiç bir zaman sabah olmayacak ve sen hiç bir zaman bana aşık olmayacaksın .Sevmeye bile kıyamadığım AŞKIM. ....!!!!

Bir Kadın Bir YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin