Şcoala din nou!

68 6 0
                                    

Eu sunt Davina Clare, am 17 ani şi locuiesc în Myustik Fals .
Mai am un frate mai mic pe nume Adam. Părinţii noştrii s-au stins, acum 3 ani din cauza unui accident de maşină. A fost cumplit, deoarece eram doar o copilă şi trebuia să am grijă de Adam . Au fost zile în care nu aveam ce să mâncăm . Dar cu timpul am crescut şi nu ne mai este atât de greu cu situaţia financiară, deoarece pe lângă şcoală,împart reclame.
În prima zii din clasa a 12-a, am constatat că am un coleg nou, şi destul de drăgut aş spune eu . Asa ca m.am dus la el .
-Bună, eu sunt Davina Clare. Iţi urez bun venit. Sper să-ţi placă aici.
-Heii Davina,eu sunt Elijah Mikelson şi mulţumesc pentru urările făcute .
Apoi Elijah s-a aşezat în bancă lângă mine . Am observat faptul că se uita la mine, şi îmi plăcea asta.
După cursuri, aveam nevoie de un loc liniştit unde puteam să scriu în jurnal. Aşa că am ales să mă duc la mama şi tata, în cimitir . Deodatâ se făcu ceaţă şi nu mai văzusem nimic. Am inceput sa fug dar ceaţa mă prindea din urma. Fugeam, dar nu vedeam nimic.Apoi m-am împiedicat de un lemn si m-am zgâriat puţin la picior. Chiar atunci m-am întâlnit cu Elijah .Dintr-odata ceaţa dispăruse.
-Mă urmăreşti cumva? l-am întrebat eu mirată intr-un fel nervos.
-Defapt..am venit la părinţii mei.îmi spuse el calm îndurerat .
Scuză-mă, n-am ştiut că şi tu ai rămas fără părinţi. i-am spus eu cu mare ruşine .
-Nu este nimic.îmi răspunse el politicos.
Apoi a început să îmi sângereze rana .
-Haide să te ajut,îmi spuse el neuitându-se la rană.
M-am aşezat pe o bancă şi am ridicat pantalonii in sus . Când m-am uitat în jos am observat ca era foarte mult sânge , iar cand mi-am ridicat privirea Elijah dispăruse. L-am strigat şi nimic.
Am pornit către casă.După ce m-am bandajat suna cineva la uşă. Era Elijah .
-Îmi pare rău că am dispărut aşa, dar a apărut o urgenţă acasă,imi spunea el cu mare ruşine.
-Ai plecat aşa .. fără să îmi spui nimic . Nu conteaza, acum de ce ai mai venit aici , de unde ştiai unde stau .
-Am intrebat-o pe Caroline.(aceasta fiind una dinttre prietenele mele) şi am venit aici ca să mă asigur că eşti bine .
-Sunt bine!i.am spus eu supărată închizându-i uşa în faţă.
A doua zii, mergând la şcoala mă întâlnesc cu Elena. Aaaa Elena este cea mai bună prietenă a mea .
Ei i-am povestit tot ceea ce mi s-a întâmplat ieri . Mi-a spus că are un sentiment prost in legătură cu el. După ce mi-am scos din dulap cărţile, am închis dulapul.
Când să mă întorc a apărut el dinou.
-M-ai speriat ! De unde ai apărut acum ?l-am întrebat nedumerită.
-Îmi pare rău, nu am vrut să te sperii. Am venit la tine sa-ţi cer încă odata iertare pentru intâmplarea de ieri.
-Da nu contează. i-am spus eu.
-Ea este prietena mea cea mai bună, Elena. Elena el este noul meu coleg Elijah.
-Îmi pare bine, spuse Elena strâgându-i mâna.
Atunci Elena a avut o presimţire si mai urâtă dar n-a spus nimic.
După cursuri Elijah m-a prins din urmă şi mi-a spus:
-Davina, ştiu că am greşit când am plecat .Tocmai de aceea vreau să mă revanşez. Ce spui dacă în seara asta am cina impreună.
-Mi-ar face plăcere!i-am spus eu entuziasmată de gestul lui.
-Te iau la 8.00?mă întreba el.
-Da, este in regulă.
Am ajuns acasă m-am aranjat mi-am luat o rochie albastră, scurtă, iar părul mi l-am ondulat.
Trrriingg.trrriingg trrringg , suneria insistând.
-Viin !! Am strigat eu din camera mea.
Când am deschis uşa era el, îmbrăcat la fel de elegant ca mine şi avea un trandafir în mână.
-Asta este pentru tine, spuse el .
O floare pentru altă floare .
-Mulţumesc. Spunându-i eu emoţionată.
Unde mergem?l-am întrebat apoi.
-Surpriză!spuse el.
Când am ajuns era profund surprinsă de acel loc . Era un restaurant nou, cu mâncare chinezească, mâncarea mea favorită.
-I-a loc domnişoară!m-a îndemnat el trăgundu-mi scaunul.
Apoi am început să-l întreb despre el. Nu-l cunoşteam aproape deloc. Mi-a spus că este o persoană foarte singură. A refuzat să mai spună si altceva.
-Nu te-am mai văzut prin acest oraş până acum.i-am spus incercând sa-l fac sa-mi spună mai multe despre el.
-Până acum am locuit in New Orlans.
-Şi ce te-a făcut să vii aici?l-am întrebat eu curioasă.
-Pur şi simplu nu mi-a mai plăcut acel oraş.
-Da..dar ce te-a făcut să alegi tocmai acest oraş?l-am întrebat eu şi mai curioasă.
-Acum zeci de ani părinţii mei stăteau aici in Myustik Fals.
-şi nu mai ai nici un frate ?
-Nu! Sunt absolut singur!mi-a spus el ascunzându-mi faptul că el defapt avea un frate.Dar tu, mai ai frati sau surori? Încercând să închidă subiectul despre el.
-Mai am un frate mai mic cu un an, Adam .
După ce am povestit şi am mâncat am vorbit către casă .
Când să intru in casă Elijah a încercat să mă sărute, dar nu l-am lăsat . I-am spus că ne vedem mâine şi am intrat in casă.

Lumea paranormalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum