--------------------------------------VA(Victoria’nın Ağzından)--------------------------------
Yeni bir sabah gün ışıkları tüllerimi aşıp odamdan içeri giriyor. Ah lanet olası ışıklar bir uyutmadılar neyse saat 10 olmuş. Kalksam iyi olucak . Banyoya gidip her günkü rutin işleri tamamladım daha sonra üzerime bir kot şort üstüne bir tişört geçirdim ve kahvaltı hazırladım. Telefonuma gelen mesajda motorumun tamirinin bittiği söyleniyodu.Tamire ihtiyacı vardı çünkü motorla küçük bi kaza yaptım ama şimdi Liam asla kullanmama izin vermiycek.Dün akşam konser olduğundan çocuklar daha uyanmamıştı. İlk Liam’ı uyandırdım zaten çok çabuk uyandı.Sıra Louis’de onların odasına gözüm kapalı girdim çünkü dün elenour lou ile birlikteydi ne olur ne olmaz. Parmaklarımı yavaşça raladım ve karşımda elenour vardı küçük bi çığlık attım.
Ben:Tanrım el ödüm patladı.
El: Sakin attığın çığlıktan dolayı lou uyandı bile dedi.
Ben: Tamam. Harry’i uyandırır mısın ?
El: Tabi
Şimdi zor görev Zayn’i uyandırma zamanı.
Ben: Zayn kalk
Ben: Zayn kalk
Ben: Zayn kalkmasan üzerine su dökerim.
Zayn: Umurumda değil
Ben: Peki öyle olsun dedim ve banyosuna gidip bir kovaya buz gibi su doldurdum
Ben:Bunu sen istedin dedim ve buz gibi suyu üzerine döktüm. Zayn ataktan küfrederek kalktı ve bana tip tip baktı
Zayn: Bunu neden yaptın şimdi
Ben: eee… Ben uyardım kalk artık kahvaltı hazır. Ve Niall yemek kokusunu almıştır bile
Zayn: Tamam tamam çıkta üzerimi giyinyim.
Ben: Doğru afedersin.
Hemen aşağı indim Niall saldırmadan aşağı inmem gerekti. Kahvaltıdan sonra Harry’nin yanına gittim.
Ben: Harry 2 dk mutfağa gelsene diye fısıldadım ve mutfağa gittim Harry’de peşimden geldi.
Ben: Harry motorumun tamiri bitmiş biliyo musun ?
Harry: Şimdi gidip motora bakmak istiyosun ama Liam fark etmesin diye bi plan kurmamı istiyosun .
Ben: Akıl okuma yeteğin mi var?
Harry: Seni iyi tanıyorum diyelim.
Ben: Eee plan ne?
Liam: Ne planı?
Ben:Basıldık
Harry: Bizde senin doğum gününü planlıyoduk.
Liam: İyide benim doğum günüm 6 ay önceydi .
Ben: Hay ben senin Harry uyduracak başka yalan mı bulamadın.
Liam: Hadi bana gerçeği söyleyin kızmaycam
Ben: Tamam akşam sizi evden yollayıp parti vericektik lütfen beni öldürme
Liam: Bu muydu
Ben : Evet
Liam: Tamam neyse bi tuhafsınız ama
Ben: Neyse dedim ve Harry’e gözümle yukarıyı işaret ettim.
Harry: Ben yukarı çıkıyorum
Ben: Bende duş alıcam gel beraber çıkalım .
Liam: Tamam acayip tuhafsınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are we friends or more ?
FanfictionSelam ben Victoria ama arkadaşlarım Vicky derler. Kahverengi sarı karışımı saçlarım mavi gözlerim var.18 yaşındayım. One Direction’ın en iyi arkadaşıyım. Onlarla beni Liam tanıştırdı. Liam çocukluk arkadaşım . Liam’ın arkadaşı olabilirim ama sevgil...