Cum ploaia nici gand sa se termine am stat cam toata ziua in casa. Iar casa era foarte tacuta. Parea ca suntem singuri in ea. Deodata aud niste chicoteli care veneau de afara de pe terasa acoperita.
Nu intelegeam ce spuneau asa ca nu le-am prea bagat in seama.
Horatiu sari din pat ca si ars.
- Am o idee! Hai sa ne iubim !
Nu am apucat sa procesez cele spuse de el ca deja eram acoperita de saruturi salbatice. Dar eu ma simteam ciudat inca de aseara. Dar el nu stia asta.
O intepatura puternica in abdomen ma facu sa tip de durere.
- Esti bine ???? Te -am lovit.
Junghiul nu imi dadea pace si abea daca puteam sa ma misc.
- Ah...
Atat puteam spune el era panicat. Junchiul a durat cateva secunde dar pentru noi parea infinit.
Mi-am revenit apoi burta incepe sa ma doara groaznic.
- Ah... Stiu...
Merg in baie grabita.
La timp...
Ies rusinata si indurerata si ma asez in pat cu capul pe Horatiu incercand sa imi gasesc o pozitie cat mai confortabila.
- Esti bine ? Ce s-a intamplat.
- Nu conteaza...
- Ba sigur ca conteaza!
- Nimic important...
Scrasneam printre dinti strangand ochii in urma durerii apasatoare.
- Cum sa nu fie ???? Ti s-a mai intamplat ?
Am incercat sa rad dar mi-am provocat o noua durere.
- Mi se intampla....
- Cand ti s-a mai intamplat?
- Pai cam in fiecare luna....
- Aaaaaaa!
Era fericit ca si-a dat seama ma strange in brate cu grija si ma saruta usor.
Am adormit fiindca era singurul lucru la care ma pricep in aceste momente.
M-am trezit si Horatiu nu era langa mine era ora 5. Poaia statea. Camera era goala. Eu eram mai bine.
Aud niste rasete dintre care le recuniscusem pe ale lui Horatiu pe ale lui Alias si pe ale surorilor sale. Ce se intampla? Am stat in pat se facuse cinci jumate. Rasetele pareau ca nu vor sfarsi prea curand. Imi era rusine sa ies.
Aprind televizorul. A mai trecut o jumatate de ora. Aud pe cineva ciocanind in usa.
Dana.
- Hei pot sa intru ?
- Sigur.
- Am auzit ca nu te simti foarte nine.
- Sunt mai bine acum!
- Horatiu e jos...
- Am auzit...
- E cam periculos sa il lasi cu ... Alea doua...
Am inghitit in sec...
- Dar sunt surorile lui....
- Ti-am mai spus... Lor nu le pasa...
- Ah. S-a intamplat ceva ?
- Nu ! E surprinzator de puternic. Dar sfatul meu e sa va gasiti un apartament dragut sau o casuta... Ca sa puteti sta calmi.
Nu m-am gandit ca va fi asa.
- O casuta...
- Locurile de munca sunt bine platite iar numele lui Horatiu este bine vazut deci poate castiga chiar o mica avere. Stiu ca aici e ca paradisul dar inca cateva zile si nu va mai fi chiar asa...
Se auzi o usa trantindu-se. Dana tresari spune repede ca mai e putin pana la masa apoi pleca rece ca o vijelie de grabita.
Ok...
Ce a fost asta ?
Daca are draptate !?
Horatiu intra vesel in camera. Cand isi da seama cat a intarziat isi schimba pentru o secunda starea de spirit. Dar isi reveni repede.
- Hei iubito ! Te simti bine ?
- Da.
- Hei ce e cu boticul ala?
Nu ii voi spune despre Dana... Poate nu are dreptate. Poate va fi bine.
- Masaaa!
Uh salvata de cina.
Se aud usile deschizandu-se si inchizandu-se. Am iesit si noi iar casa era goala. Toti erau jos la masa inafara de gemene.
Toti vorbeau si era o galagie mare din care nu intelegeai mare lucru. Au venit si surorile si s-au asezat dand din cap si s-a facut liniste.
Era curcan si pireu si ou fiert moale. Am mancat tacuti.
------
Scuze pentru capitolul asta... Nu prea am avut idei...
Va multumesc mult pentru aprecieri si sper sa ma ajutati si sa primesc si mai multe.
Sunteti foarte tari :)
Multumesc in special lui @anonimaceamaitare
CITEȘTI
Sexul in ochii unei virgine
Storie d'amoreSunt Lis. Virgina de 18 ani. Se pare ca m-am indragostit. insa baiatul vrea mai mult decat ii pot da eu. :( Viata de liceu e un chin Toata lumea in jurul meu si-o trage! Dar eu vreau sa imi duc promisiunea pana la capat. Mi-am promis ca voi face a...