*4*

5.3K 404 20
                                    

"Tesso!" vykřikl Tommy a rozběhl se mi pomoct, ale než se ke mě dostal, stál u mě Cal.

"Jsi v pořádku?" zeptal se a natáhl ke mě ruku. Chytla jsem se ho a on mě jediným pohybem vytáhl na nohy.

"Děkuju." oprášila jsem si kraťase na zadku. Mezitím ke mě doběhl brácha. Všichni se na mě koukali. Britney a Medison s jejich skupinou se na mě posměšně koukali.

"Tesso, tak to bylo úžasné." řekl brácha a plácl si se mnou. Divila jsem se jak sem rychle zapadl. Tak ještě aby ne. On tolik lekcí výchovy neměl.. To jen já musela sedět nad učením, lekcích chování, knížkami.

"Víš hodila by ses na princeznu." řekla posměšným tonem Britney a vydala se k nám. Stoupla si vedle Cala. Objala ho okolo pasu a přivinula se k němu. "Šlo by ti to skvěle." ušklíbla se. Polkla jsem.

"Jak to myslíš?"

"No všimla jsem si, že chodíš perfektně, sedíš rovně a mluvíš spisovně." vysvětlila. "Navíc ten tvůj roztomilý kukuč." cvrnkla mě do nosu a Tommy si obraně stoupl přede mě. Mě zajímal ale jen Cal a ona. Chodí snad spolu? Proč jsem si toho nevšimla?

"Rodiče mě aspoň o proti tobě vychovali." odsekla jsem a hned toho litovala. Viděla jsem jak se Britney naštvala.

"Co si to řekla?" vyjela po mě, ale Cal jí držel pevně. "To je fuk." odsekla a koukla se na Cala. "Uvidíme se na našem místě, zlato." políbila ho na rty a se svou partou odešla. Cal si prohrábl vlasy a na pár sekund se setkal s mým pohledem. Potom jsem s ním uhnula a koukla se na Tommy a Gwenny. 

"Vypadá to, že hra skončila." usmála jsem se.



Po večeři jsme měli volno. Šla jsem sama na procházku, protože jsem si musela vše promyslet. Vydala jsem se k blízkému jezero a doufala, že to nikomu nebude vadit. Je to hned tady za rohem. Všimla jsem si rozkvetlé břízy, jejiž větve dopadali až k zemi, takže pod strom nešlo vidět.

Vlezla jsem dovnitř a vydechla okouzlením. U kmenu byla lavička a v trávě rostly květiny. Usmála jsem se a posadila se na lavičku. Bylo to kouzelné místo a hned mi připomnělo palác. Copak asi dělá mamá, táta, děda a babičky? Najednou za mnou praskla větvička. Rychle jsem se otočila a uviděla Cala.

"Promiň.. Dojdu klidně později." už se otáčel k odchodu, ale já ho zastavila.

"Počkej." vyhrkla jsem."To je dobrý." usmála jsem se. "Sedni si." posunula jsem se na kraj, aby měl Cal místo. Mezi námi byla malá skulinka. 

"Omlouvám se za Britney." promluvil a díval se před sebe.

"Chodíte spolu?" ani nevím, proč jsem se zeptala. Ale nějak jsem věděla, že to potřebuju vědět. Cal se na mě koukl.

"Už ani nevím, co mezi náma je." pokrčil rameny. "Chodili jsme spolu minulý rok. Potom jsme se nějak odcizili." 

"Ona v tom, ale asi nevidí takový problém jako ty." dodala jsem s úšklebkem. Cal se na mě koukl.

"Jen žárlí." řekl.

"Na co?" koukla jsem se na něho a setkala se s jeho pohledem.

"Na tebe.. Jsi tu nová.. Kluci o tobě básní, protože jsi stvořená snad pro každého kluka." vysvětlil a já se zasmála.

"Že o tom nevím." špitla jsem a stáhla si vlasy do culíku. Cal se opřel a natáhl si ruku za mě.

"Víš hned jak jsem tě viděl, mi došlo, že tě odněkud znám.." začal a já visela na každém jeho slově. "A potom mi to došlo.." 

"O čem to mluvíš..?" zeptala jsem se potichu.

"Já vím že jsi princezna, Tesso." 

"Nevím o čem to mluvíš." vyhrkla jsem a stoupla si. Chtěla jsem odejít, ale Cal mě chytl za zápěstí a zastavil mě.

"Nedělej, že nevíš." řekl. "Víš já nebydlím až tak daleko, abych nevěděl o tvém kraji.. Znám tvého otce a tvou matku. Znám jejich příběh a vím, kdo jsi ty. Vím že jsi princezna Theresa. Jejich první dítě a nástupce na trůn." 

Vythla jsem se mu. "Nevíš nic." zakroutila jsem hlavou. "A jestli si myslíš, že mě budeš vydírat.. Tak se mýlíš. I kdyby si chtěl nějaké peníze tak ti je nedám." 

Rozběhla jsem se do chatky. Bála jsem se, že to někomu řekne. Ví i o Tommym? Jasně, že to bude vědět.. Vtrhla jsem do chatky a našla tam jen Gwenny, která ležela na posteli a četla si. Když jsem vrazila dovnitř, vzhlídla od časopisu a naklonila hlavu na stranu.

"Stalo se něco?" zeptala se.

"Ne." zakroutila jsem hlavou. "Tedy doufám.." dodala jsem potichu, tak aby to neslyšela.

"Hledal tě tu Tom." řekla mi, když se dala znovu do čtení.

"Zajdu za ním až zítra. Už je pozdě." odpověděla jsem a vytáhla si pyžamo. "Jdu do koupelny." 

"Dobře. Ale rychle než se vrátí ty dvě. Ráda bych tam taky šla." přikývla jsem a zamkla se uvnitř. Vysvlíkla jsem se a dala si rychlou sprchu. Umyla jsem si vlasy a potom jsem si je spletla do copu. Oblíkla jsem se do pyžama a vrátila se do pokoje. Vystřídala jsem se s Gwenny a lehla si do postele. Přemýšlela jsem, co se teď bude dít, když to Cal ví. Bude mě vydírat? Nebo to rovnou řekne? 

Ale zajímala mě ještě jedna věc.. Dokážu tu zůstat, když to budou všichni vědět?



Princess..? Oh no!Kde žijí příběhy. Začni objevovat