19. "Sve je bila igra, Sky."

1.8K 259 187
                                    

Chapter 19
Sean uzdahne po – kako se čini – hiljaditi put danas, listajući kroz slike na svom telefonu. Sve u vezi te večeri ga je teralo da se smeje kao idiot, ali opet, sve u vezi Sky je mamilo osmeh na njegovo lice.

"Sean?"

Sean diže pogled i ukršta isti sa Raphaelom preko puta stola. Njegov brat je bio u gradu na par dana i odlučili su da isprobaju jedan od novih restorana koji RISE uposlio.

"Izvini, glava mi je u oblacima u poslednje vreme."

Rephaelove usne se iskrive u lagani osmeh. "Kada tebi glava nije bila u oblacima?", upita i prstima sklanja kosu sa njegovog čela. Sean uz kikot, zabavljeno udara njegovu ruku. "Iskreno malo sam ljubomoran."

"Zašto?"

"Pa ja sedim ovde, tvoj brat, tvoj heroj", govori dramatično i Sean frkne. "A ti visiš na telefonu otkako smo seli za sto."

Sean se malo zacrveni na to. "Uhh, izvini."

Raphael ga posmatra na kratko, a onda upita: "Da li se i dalje družiš sa Sky?", sva zabavljenost u glasu nestaje i zamenjuje ga ozbiljan ton.

Dečak se mršti. "Da, naravno, u vezi smo. Da li si mislio da smo raskinuli?", nešto se stegne u Seanovom stomaku.

Njegov stariji brat izdahne. "Mislo sam da je to bio samo fling, da si se samo zezao."

"Zašto si to mislio?", Sean navaljuje, držeći odbrambeni stav. Obara pogled na netaknutu šniclu u svom tanjiru i iako obično ima veliki apetit, nešto u načinu na koji ga Raphael gleda ga izbacuje iz takta.

"To je ono što si radio sa Stefani", govori ravnodušno i ogorčenje ga bode pravo u srce. "Mislio sam da ćeš brzo preći preko toga."

"A-ali šampanjac i hotel. Nije ti se sviđala Stefani, ali Sky ti se sviđa."

Raphael izgleda kao da žali tu odluku. Sean mrzi taj pogled. Skoro nikada nije bio taj koji ga je dobijao, ali zna da nikada ne može voditi do ničeg dobrog.

"Sviđala mi se. Misli, sviđa mi se. Ali–", Raphael uzdahne duboko, pre nego što pogleda u plafon, očigledno tražeći prave reči. "– to je bilo pre. Pre nego što sam saznao ko je ona."

Sean stiska šake u pesnice u svom krilu i suzi oči prema svom bratu. "Šta to treba da znači?"

Raphael izdahne. "Nemoj tako da me gledaš, Sean. Znam šta misliš, ali moraš da me saslušaš."

Sean ne progovara.

"Sa Stefani, bilo je u redu. Bila je naslednica Holly Industrije. Ima status. To nama odgovara i da si bio ozbiljan, računao sam na to da bismo mogli napraviti nekakva lukrativan dogo–", Sean pročita izraz Seanovog zaprepašćenog lica. "Ne gledaj me tako, Sean, znaš da je to način na koji moram da razmišljam. Uvek dva koraka unapred, moram da mislim na budućnost. Mi nismo samo... tamo neki normalni ljudi. Cela kompanija nas gleda, moramo da budemo pažljivi, znaš to."

"Ali kakve to veze ima sa Sky?", Sean upita, tihim glasom, jer njegov mozak i dalje pokušava da obradi informaciju da njegov brat misli samo na venčanje i integraciju. Sean nije želeo da ima ništa sa kompanijom, sa pravilima i propisima koje su dolazile uz nju.

"Mislio sam da je slična Stefani. Ako ideš u elitnu školu, onda moraš donekle biti imućan, pa je to bila jedina razumna pretpostavka. Ali onda sam naišao na neki članak – nešto o tome kako tvoja škola prima studente na stipendiji––"

"Raphaele, Sky je jebeni genije! Ona zaslužuje da bude u toj školi, možda čak i više nego ja-"

"To nije ono šta pokušavam da kažem", Raphael govori, stavljajući Seana na svoje mesto jednim pogledom, koji je govorio dozvoli mi da završim. Sean spaja usne u tanku crtu, nepoznata iritacija i bes u dnu njegovog stomaka prete da izađu na površinu.

fight for my heartWhere stories live. Discover now