Hoofdstuk 1.

3.3K 44 3
                                    

hoihoooiii :)

ik heb weer een nieuwe FanFic #LiamPayne ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

Vergeet niet te voten en reacties te geven ! :)

Byee xxxx' LoveYouGuyss ♥

----------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 1.

Ik zit op een bankje en kijk eens rond in de grote zaal, ik zie overal gespierde jongens/mannen lopen en droom even weg, dan hoor ik opeens een bekend fluitje ik kijk op en trek dan een sprintje naar de boksring daar stond mijn neef Jona, ik pakte zijn water en een handdoek, ik ging vaak met hem mee naar bokswedstrijden en MMA gevechten, zelfs als hij ging trainen was ik er altijd, we zijn een soort van broer en zus die alles samen doen "ik doe nog één ronde tegen deze jongen en dan gaan we naar huis oké?" ik knikte en keek naar de jongen die net de ring instapte, zijn mooie bruine ogen keken me vriendelijk aan, hij kwam op me aflopen en gaf me een hand "hoi, ik ben Liam, Liam Payne" ik knikte en staarde alleen maar, snel schudde ik mijn hoofd en stelde mezelf ook voor, Liam zag het en knipoogde naar me, ik bloosde een beetje een stapte toen snel de ring uit, Jona keek me een beetje vreemd aan maar glimlachte toen, ik ging tegen de muur dichtbij de ring staan en stond met open mond te kijken, die Liam was echt goed, ik dacht dat Jona de beste was maar... Liam is echt... wauw... toen de jongens drie rondes gedaan hadden waarvan Liam twee keer had gewonnen liep ik weer naar de ring toe, Jona kwam op me aflopen "zag je dat..? ik heb wel één keer gewonnen...!" ik schoot in de lach en keek toen naar Liam, die knipoogde naar me en maakt een gebaar dat hij Jona had laten winnen, ik begon nog harder te lachen en Jona keek verbaasd achterom, Liam deed snel zijn handen achter zijn rug en keek fluitend naar het plafond, Jona snapte het al en gaf hem een speelse duw, "kom, we gaan naar huis, het is vrijdagavond dus je weet wat dat betekend..." Jona kwam naast me staan en sloeg een arm om me heen, ik waaide met mijn hand langs mijn neus "ja.. het betekend Jona neemt een doucheavond..." ik begon te lachen toen ik Jona's gezicht zag en Liam keek ons vreemd aan "vrijdagavond is het pizzavond" zei ik glimlachend, Liam glimlachte terug "bofkonten... ik moet nog een hond uitlaten, eten koken en stofzuigen... achja... je moet er wat voor over hebben als je alleen woont" ik keek Liam medelijdend aan, ik vond hem zielig... snel keek ik weer naar Jona en fluisterde wat in zijn oor, hij keek even bedenkelijk maar knikte toen "nou... als jij alleen woont... wat nou als we jou met alle klusjes helpen en dan bestellen we pizza bij jou thuis...?" ik bloosde een beetje toen ik het vroeg maar Liam leek het geen probleem te vinden, hij begon meteen te stralen "ja doen we ! gezellig !" ik glimlachte, de jongens liepen voor me uit en opeens realiseerde ik me iets "STOP!" riep ik hard, de jongens stonden stil en draaiden zich verschrikt om "ik ga alleen mee als jullie mij beloven meteen een douche te nemen als we bij jou huis zijn Liam..." ik keek ze zo serieus mogelijk aan en ik zag Jona en Liam elkaar een knikje geven, ze kwamen naast me lopen en sloegen allebei een arm om me heen "beloofd" zeiden ze tegelijk en daar liep ik dan... tussen twee zweterige jongens in... sommige mensen keken me raar aan toen ik begon te lachen en vrolijk ook een arm om hun heen sloeg, zo liepen we naar Liam's huis...

-----------------------

hey lievie's ! ik hoop dat jullie het leuk vinden tot nu toe <3

Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu