Chapter 4

197 9 0
                                    

Kelas menjadi hingar-bingar seperti pasar raya.Tidak pernah hendak senyap.(Maklum cikgu tak masuk..wkwkwk).BTS pula tidak langsung berganjak dari tempat duduk kerana terlalu syok bersembang sampai tak ingat dunia.(Maklum kaki sembang..)
Oit,bolei diam tak ko Rafiq? Kacaulah.. -BTS

K,fine.. =_=|

"Lambatnya Jungkook ni?"kata Rapmonster sambil meninjau-ninjau ke luar tingkap untuk mencari Jungkook.Namun kelibatnya juga tiada."Biarlah dia..dia sentiasa ikhlas menolong songsaengnim di pejabat tu..maklumlah dia pelajar Best Of  The Student(BOTS) dalam sekolah ni.."kata Suga sambil mengukirkan senyuman yang paling sexy yang mampu mencairkan pelajar-pelajar perempuan di dalam kelas itu.

Psst..awak nampak Suga oppa senyum tadi?

Ha'ah,gila lah! Nak melting aku dibuatnya!

Kyaa! Oppa ir smilling! OMO!!

Mendengar bisikam-bisikan para pelajar pereampuan itu,Suga tersengih-sengih."Heh,laku jugak senyuman aku ni!"kata Suga dalam nada membisik."Yah,hyung! Renung siapa tu?? Rindu yeojachinggu hyung ke??"usik V dan Jimin.Mereka ketawa kecil apabila Jin memerhatikan mereka berdua.

Sebenarnya Jin asyik terbayangkan Jungkook.Dia sendiri tidak tahu mengapa dia terlalu sukakan Jungkook sejak Jungkoo berpindah ke sini seminggu yang lalu.Sebenarnya ahli-ahli yang lain tidak tahu bahawa Jin adalah homoseks.Dia tiada langsung berminat dgn pelajar perempuan tetapi dia terpaksa berpura-pura meminati perempuan supaya mereka tak berasa curious terhadap dirinya.

Jin juga mahu berkenalan dgn Jungkook dgn lebih lanjut supaya hubungan mereka menjadi lebih rapat.Namun apakan daya,Jungkook itu penakut.Sebenarnya,Jungkook tahu bahawa Jin itu seorang homosekr kerana sebelum dia masuk je sekolah ini,dia ternampak Jin dan seorang pelajar lelaki yang datang dari sekolah lain berada di belakang bangunan uzur.Jungkook sempat mengintai mereka ketika itu:-

Flashback~
2 bulan yang lalu..

"Bye,Jungkook! Jumpa esok!"kata seorang perempuam yang sebaya dgnnya itu.Jungkook tersenyum sambil melambaikan tangannya ke arah perempuan itu.Sebenarnya,Jungkook baru habis kelas tambahan dari sekolahnya dan dia selalu pulang ke rumah dgn melalui di sebuah bangunan yang uzur.(Tempat di mana Jungkook ternampak Jin dan seorang pelajar lelaki itu). Kebetulan dia lalu di situ,dia terdengar bunyi desahan daripada sebalik dinding bangunan itu.

"Kenapa tu? Ada orang kena buli ke?"monolog Jungkook dalam hati.Dia berasa ingin tahu lalu mengintai di sebalik dinding itu.Jungkook teramat terkejut apabila dia melihat Jin dan lelaki itu sedang ***********..Jungkook menutup mulutnya dan segera mengambil rakaman video."Ah..Ah..D..don't do this to me!"kata lelaki merayu kepada Jin untuk dilepaskan.Namun Jin tidak mempedulikan kata-kata lelaki itu dan terus mencium bibir lelaki itu.(Arghh).

Jungkook menjadi tidak selesa apabila mereka melakukan seks.Dia terus berhentikan rakaman tersebut dan beredar dari situ.Pada mulanya,rakaman tersebut hendak diberh kepda polis,tetapi gagal.Kerana sejak kali pertama menyertai kumpulan BTS,Jin pernah berkata begini kepadanya,

Kook-ssi,please delete the vid  2 bulan lalu yang awak rakam saya bersama dgn lelaki tu,kalau awak cuba hendak melaporkan kepada polis,badan awak akan saya jadikan mainan..

Memang menakutkan dam meremang bulu roma setelah mendgr ugutan yang jijik itu.Dan...macam mane dia boleh tahu bahawa Jungkook merakamnya? Adakah dia perasan akan kehadirannya? Ah,jadi Jungkook terpaksa membuang rakaman tersebut bagi menyelamatkan dirinya.

Sejak itu,Jungkook menjadi penakut dan jarang berbual-bual dgn Jin kerana dia tahu dia akan menjadi bahan mangsa mainan Jin nanti!

"Jungkook?"tiba-tiba Jungkook tersedar dari lamunannya dan memandang ke arah wajah cikgu baru yang akan masuk ke kelasnya itu."N..nae ?"kata Jungkook terkebil-kebil melihat wajah guru tersebut.

"Are you alright? You look a littke pale,are you tired,Jungkook?"kata guru itu dgn lembut.Jungkook hanya mengangguk dan terus membawa buku-buku latihan Bahasa Inggeris itu dgn seorang diri..

------------------------------------------------------
Hey,y'all! Ini dia chap seterusnya..Dah ada 6% Byuntae di situ dan I will make it more..so please wait for the next Chap! Also sorry for the typos.

Lets get sick and play around with me until we get insane,yeah!

Boys and girls,follow me!

Falling In Love With A HomosexWhere stories live. Discover now