Gayet mutlu ve eğlenceli giden bir hayatınız varken bir anda biri hayatınıza girerek içine sıçtı mı? Benim sıçtı. Her ne kadar belli etmesem de beyin nöronlarım atağa geçmiş kalbim mitozla ikiye bölünmüştü.
Bu gün günlerden pazartesi evet lanet denilebilecek gün cenabet gün. Normalde hep bu şekilde küfürlerime marus kalırdı pazartesi günleri. Fakat bu gün öyle olmadı. Okulumuzda bir gezi mi ne düzenlenecekmiş anasını satayım zorla benim ismimi de yazdırdılar. Kim olduklarını söylememe gerek yoktur umarım... Dün geceden hazırlanmış az eşyalı bir valizim vardı yanımda, aslında valiz de denmez kol çantası gibi bir şey. Okula girmemle karşımda bir dünya valizle bekleyen kızları bulmam bir oldu. Ulan bir haftalık gezi için bu kadar eşya taşımak niye? Ben diğerlerine kınayan bakışlar atarken bizim kızlarla karşılaşıp ikinci bir şok yaşadım. Buse, Azra ve Nagihan önlerinde sayamadığım kadar valiz. Allahım hiç bir zaman onları taşımayı bana nasip etme amin.
Onlarda beni fark etmiş olacaklar ki el salladılar gözlerimde şaşkınlık ve kınama ifadeleri harmanlanmış bir biçimde yanlarına gittim. Yanlarına gidince alınlarında oluşan boncuk boncuk terleri görmemle zor tuttuğum kahkahamı artık bastıramaz oldum ve karnımı tuta tuta gülmeye başladım. Kızlar da sonunda şaşkınlığı atlatmış olacaklar ki onlarda gülmeye başladı derken bir anons:
"Öğrencilerimiz hazırlanan otobüslerdeki yerlerini alsınlar lütfen 10 dakika sonra kalkıyoruz."
Kızlar hemen valizlerini almış arabaya doğru yola koyulmuşlardı ben ise bir sağa bir sola bakıp Pusatı görmeyi umuyordum. Tam umudu kesmiş kafamı çevirecekken köşede bir kızla konuştuğunu gördüm ama sizin anladığınız türden bi konuşma değildi bu baya ağız ağıza konuşuyolardı Pusatın eli kızın belindeydi. AMA BEN O ELLERİ KIRARIM!! Sinirlerime hakim olamayarak hızla yanlarından geçtim. Pusat bir an bana baksa da sonra hemen kafasını çevirdi. İyice sinirlerim bozulmuştu. Hızla valizlerimi arabanın bagajına atarak bir hışımla arabaya bindim. Kızların hepsi biricik (!) sevgilileriyle aynı koltuğa oturmuşlardı. Beni nasıl yalnız bırakırlar diye geçirdim içimden. Lanet olsundu.
Hızla rastgele biyere geçip oturdum. Ben oturduktan sonra hemen tepemde baya yakışıklı bi çocuk belirdi.
"Şey başka yer kalmamış da yanına oturabilir miyim?"
Aslaaa. Tam ağzımı açıp olumsuz cevap verecekken çocuğun arkasında Pusat belirdi. Yanında çökelek tipli kaşar olan o kız yoktu. Olsundu. Ona hala sinirliydim. Yanımdaki boş koltuğa bakıp sırıttığını gördüğümde iyice sinirlenmiştim. O benim yanıma oturamazdı ASLA.
"Şey daldın gittin acaba oturabilir miyim?"
Çocuğun yüzüne baktım. Harbiden yakışıklı çocuktu. Bizim okulda böyle çocuklar var mıydı yav. Bizden olmadığına eminim. İçten olmasını umduğum bi gülümsemeyle çocuğa bakıp:
"Tabii. Gel."
Çocuk gülümseyerek yanıma otururken Pusatın yüzüne baktım. Suratı asılmış ve kaşları çatılmıştı. Belli sinirlenmiş. Oh olsundu ona. Bende onu o çirkinle gördüğümde aynı olmuştum.
Bakışlarını bana çevirdiğinde ellerimi iki yana açıp yapacak bişey yok der gibi başımı salladım. Dudaklarımı büktüğümden dolayı gözleri dudaklarıma kaydı ve sesli şekilde yutkundu. Nasıl mı anladım? Boğazındaki kemik oynadı ordan. Ablanız zeki bebeklerim.
Hızla arkaya geçip ordaki bi çocuğu kaldırdı yerinden ve kendi oturdu çocuk bir sonraki arabaya binmek zorunda haliyle. Odun ne olacaaak.
"Şey tanışmadık biz. Ben Ayberk. Sizin okuldan değilim tanımıyosundur yani. Galatasaray Koleji ondan Anıl Hocanın oğluyum ben."dedi ultra yakışıklı çocuk.
Ben ne zamandır çocuğun yüzüne baktığımı hatırlamazken gözümün önünde bi parmak şıklatılmasıyla kendime geldim. Ayberk gülerek yüzüme bakıyordu.
"Ben dalmışım. Kusura bakma. Seni birine benzettim de." (Tamamen attım bu çocuğun eşi benzeri yoook."
"Hmm acaba eski sevgilin veya unutamadığın biri mi?"
Suratı mı asılmıştı la onun?
"Yok hayır çok eski bi arkadaşım çocukluktan."
"Anladım. Eee kendinden bahsetmedin."
"Nisa bende. Evet seni ilk kez görüyorum. Galatasaray Koleji mi? Çok havalııı." güldüm.
O da güldü ve elini uzattı. Tam elini sıkacakken beni kendine çekti ve yanağımı öptü.
OHAAA BENİİİİM YANAĞIMI ÖPTÜÜÜ.
Lan o arkadan gelen Pusat mı?
"Ordan kalkıp arkaya geçmen için sana 2 dakika veriyorum."
ARKADAŞLAR BİLİYORUM BAYA UZUN ZAMAN OLDU HATTA NEREDEYSE 1 SENE. AMA TEOG ÖĞRENCİSİYDİM VE İNANIN VAKTİM YOKTU. AMA ARTIK SÜREKLİ YAZMAYA ÇALIŞICAM EN AZINDAN BİR HAFTA KADAR ÇOK FAZLA BÖLÜM YÜKLEYİP ARAYI KAPATMAYI DÜŞÜNÜYORUM. GÖRÜŞÜRÜÜÜÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hı Hı Nah!!
RomanceAşkın hiç komedi tonunu gördünüz mü? Her birinin aşkı birbirinden farklı Bir kız koleji düşünün erkeksiz.. Ve bir erkek koleji düşünün kızsız.. Bu iki okul birleşirse ne olur? Peki okulun en neşeli kızı ile en sessiz erkeği birlikte olur mu dersiniz...