Multimedia: V ve Jimin
EXO-K/ BABY DON'T CRY
Ben V'den vazgeçtim. Sadece ama sadece BTS hayranıyım. Olsun iyiyim.
Suzy yanımdaydı. Çok konuşuyorduk. Ama yinede çok gülüyorduk. Tabiki de çok sevmiştim ben bu kızı. Bugün Jiminle buluşacaktım. Suzy kıskandı sanırım. Yok ya sadece hayranı değil mi? Bende hayranıyım işte. Saate baktım öğlen gibiydi. Hazırlamam gerekiyordu. Dolabıma geçtim. Dün bavullarımı boşaltıp kıyafetlerimi dolabıma yerleştirmiştim. Neyse bende kıyafetlerimi baktığımda kararsız kaldım. Suzy yanıma geldi. Kırmızı kareli gömlek ve kot şort alıp bana verdi.
'Vay! Suzy sen tam modacısın.'
'Hahaha. Öyleyimdir canım.' gülerek dedi.
Suzy seçtiği kıyafetleri giydim. Aynaya karşıya baktım. Saçlarımı dağınık yaptım.Saçlarımın uçları pembe dolayı başka renk boyamayı düşünüyordum. Tabii ki de Tuana için değil. Sadece başka renk boyamak istiyorum. Hafif makyaj yaptım. Bende yurttan çıkmam gerekiyordu. Suzy yanıma geliyordu. Ben ona el salladım o da el salladı. Suzy özlüyorum şuan.
Han Nehri'ye geldim. Gerçektende manzara çok güzel görünüyordu. Kaldırımda yürüyordum. Jimin beni bekliyor olmalı. Ama etrafıma baktım Jimin yok. Bende yavaş yavaş yürüyordum. Omzuma birisi dokunuyordu. Yoksa sapık mı? Ne! Ne yapmam lazım? Bağırsam mı? Bende hemen arkaya döndüğümde ama yüzü göremedim. Hızlıca tokat attım.
'Ya sen nasıl yaparsın bunu ha!Sapık mısın? Sen öldün serseri!' dediğimde insanlar garip gibi bakıyorlardı. Ama utandım. Adam hala kalkmadı. Ha bu genç görünüyordu. Genç yavaş yavaş ayağa kalktı. Gencin yüzü gördüğümde bu Jimin mi?Oha yanağı el izi! Ne ben ona mı tokat attım? Allah belamı versin ha! Sakin ol! İyiyim ben! Bende Jimin'in yanına gittim.
'İyi misin? Gerçektende çok özür dilerim.!'
'İyiyim. Senin elin ne kadar güçlüymüş.' dedi
Jimin bunları diyince çok güldüm. Jimin ile kaldırımda yürüyorduk. Manzara hala çok güzel görünüyordu. Bir bankta oturduk. Jimin bana baktı ve birşeyler söyleyeceği hali vardı.
'Hilal sen neden Kore'ye geldin?
'Şey şey..' ne diyeceğimi bilemedim.
'Üniversite mi okuyorsun burda'
'Evet evet! Seoul Üniversite okuyacağım daha 1 hafta kaldı.'
'Ha! Ne olmayı düşünüyorsun?'düşündüm.
'Bilmiyorum.Daha karar vermedim.'
'Hmm! Hilal sana birşey söyleyeceğim var.'
'Nedir?'
'Şey şey.. Geçen konserde eğlenmiştik değil mi?'
'Ha evet! Çok eğlenmiştik çok mutluydum. Söyleyeceğin bu muydu?'
'Hayır. Ben senden...'
Cümleyi tamamlamadı. Gözlerime hala bakıyordu. 'Ben senden....'diyince yoksa benden mi hoşlanıyor? Yok be ne hoşlanması! Jimin diye bağırıyordu. Arkama baktım. Bu V mi? Oha ne işi var burda. Sakin ol! Ben V 'den vazgeçtim artık.Jimin V'ye birşeyler söylüyordu.
'Hayırdır? Ne işin var burda?'
'Ha! Ben sizinle buluşmaya geldim. Nerde kalmıştık?'
Ah cidden!! Bu..' diyince hemen bağırdım.
'Hop hop! Beyler bisiklet sürüyelim mi? '
Jimin ve V bana bakıyordu. Bende onları kolunu tutup bisiklet almaya gittik. Kartla bisiklet aldık. Ve kendimizde bisiklet aldık işte. Güneş batıyordu. Akşam olacaktı. Olsun en güzeli akşamları bisiklet sürmekti. Jimin ve V bisiklete binip sürmeye başladılar. Bende sürmeye başladım. Çok eğleniyorduk. Hızlı hızlı sürmek istiyordum ve sürüyordum. Jimin ve V bana bağırıyorlardı. Bir sürelikte arkama baktım. 1 metre uzaklıkta önümde küçük bir kız vardı. Ona çarpacaktım. Hemen fren bastım. Ama bisiklet yuvarlandı ve düştüm. Canım çok yanıyordu. Ayağım kanıyordu. Ağlayan sesi küçük kızdı. Arkama koşan Jimin ve V yanıma geldi.