Larissa P.O.V
We hadden reactie terug van Blue Flame. Ze wouden dat we Esmee terug gaven aan het team in ruil voor geld en Jordan moest ook mee. We zouden dat morgen doen en ik was behoorlijk zenuwachtig. De volgende dag was het team naar het gebouw van Blue Flame gekomen en wij stonden daar met Esmee. Jordan zag er vermoeit uit en was helemaal op.
"Wij geven Esmee in ruil voor het geld" zei Julian.
Julian liet Esmee gaan en Mark gaf het geld aan Julian. Ze wouden weer weg maar er kwam allemaal slaap gas. Wij zette onze gasmakers op. Het team was ondertussen op de grond gevallen en ik rende naar Jordan. Ik deed mijn hand voor zijn mond want het gas was gevaarlijk voor hem en hij moest niet te veel inademen. Het gas was gestopt en we deden onze gasmaskers af.
"Waarom deed je je hand voor zijn mond" vroeg Julian
"Omdat het schadelijk voor hem is, hij is de jongen die zo ziek is."
"Dan nemen we hem mee."
"Ja en want doen we met de anderen."
"Blue Flame brengt ze naar huis en Jordan houden we hier."
"Ja."Jordan P.O.V
Ik voel me zo zwak. Ik kan amper nog op mijn eigen benen staan. Ik werd wakker maar ik lag ergens op. Ik lag niet op een vloer maar op een soort van bank. Ik was vastgebonden mijn polsen,enkels en middel zat vastegebonden aan de bank. Ik zag een paar mensen aan het werk en er hing een groot apperaat boven mij. Ik hield me maar rustig want ik had de kracht er niet voor.
"Jordan, je bent wakker."
Er kwam iemand op mij af, het was Larissa en ze zag er moe uit.
"Laris... wat doe jij hier?"
"Dat maakt niet uit. Wij gaan jouw helpen."
"Helpen?"
"Ja, ze hebben wat gegeven waardoor jij je nu zo voelt. Die bacterie gaan wij verwijderen."
"Waarom moet ik dan vastgebonden zitten."
"Omdat je je waarschijnlijk gaat verzetten en dan kunnen we niet doorgaan."
"De scan is klaar om uitgevoerd te worden" zei Julian.
"Oke."Julian liep naar Jordan toe en deed een soort van band om zijn arm waar een klein apparaatje inzat.
"Oke Jordan, dit kan even pijn doen."
"Wat gaan julie dan auw....."Julian schoot het apparaatje in zijn huid.
"Nu kan de scan worden uitgevoerd."
"Waarom... moet dat ding in mijn huid worden geschoten."
"Zo kunnen we jouw lichaam scannen om te kijken waar we je moeten behandelen."
"Hoe... doen jullie dat?"
"We laseren dat weg, het komt echt wel goed. Ik blijf de hele tijd bij je."
"Oke..."
"De scan is klaar" zei Julian
"Waar heeft hij het."
"Zijn borst en zijn buik."
"Oke..."
"Doet dat pijn" vroeg Jordan.
"Nee, maar dan moet je wel verdoofd worden."
"Oh nee, niet weer prik."Ik verdoofde Jordan en we begonnen de behandeling. Ik hield zijn shirt omhoog want anders konden we het niet weglaseren. Ik hoop dat deze behandeling goed aansloeg.
--------------------
Jaja, weer een hoofdstuk. Het duurde een beetje lang maar dat komt dat ik heb best wel druk heb met school en andere dingen. Maar ik wil iedereen echt bedanken die dit boek leest, het heeft nu al 144 votes!! Dat betekent echt veel voor me. Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
Stay strong(Xavier Foster-Love story)
FanfictionHet tweede deel van Hold on. Larissa komt terug van haar studie uit het buitenland. Ze heeft geld gespaart voor Xavier zijn operatie maar ze heeft nog niet genoeg. Ze word ook gevraagt om in het Japanse team mee te spelen maar zou ze dat doen? en wi...