BOLUM 1

829 36 6
                                    

Salı günüydü alarmın sesine uyandı üyeler. Saat daha çok erkendi ama o güzel uykularindan uyanmak zorundalardı.Çünkü bugün uzun zamandır bekledikleri Türkiye konserleri vardi.Hepsi bi heyecanla kalktılar,uçakları 2 saate kalkicakti. Hazırlıkları bittikten sonra havaalanına geldiler. Hepsi hemen oraya gidip Türk EXO-L'lerle buluşmak istiyordu.Sonunda uçağa bindiler. Türkiye'ye geldiklerinde hayranlar orada EXO'yu bekliyodu. Uçaktan iner inmez hayran çığlıkları bastırdı."EXO Saranghaeyo" Üyelerde ayni şekilde "Exo-L sizi seviyoruz" demisti türkçe olarak. Konsere az bir zaman kalmıştı. Exo provadaydi. Hayranlar salona alındı ve birkac dk sonra EXO sahneye cikti. Cok kalabalikti her yer. Konser 2-3 saat sürmüştü. İsleri cok yogundu2 ve konserden hemen sonrakoreye dönmek zorundalardi.Havaalanina geldiler . Oda Ne?
Girls generation grubuda oradaydi. uyeler buna çok sevinmişti ama belli etmediler Baekhyun Taeyeon'a yandan yandan bakıyordu.Ayni şekilde Kai'de Tiffany'e. Aynı ucaktalardi. Sonunda koreye geldiler. Baekhyun Taeyeon'a hala bakıyordu. Sanki ondan hoşlanıyordu. Onu görünce herşeyi unutup dalıp gidiyodu sanki Taeyeon sürekli Baekhyun'un kendisine baktığını farkedince ona sordu.
-Taeyeon:Baekhyun bi sorun mu var?
Baekhyun o an ne diyeceğini şaşırdı.
-Hayır bir sorun yok bir an daldim öylece diyebildi ve uyeler evlerine geldiler.
Baekhyun sürekli Taeyeon'u düşünüyordu. Bu böyle olmayacaktı. Artik Taeyeon'u sevdiğini ona söylemesi gerektiğini düşünüyordu. Sonunda kararini vermisti ona söyleyecekti
İlk fanficimiz umarım hoşunuza gider...100 okuma gelirse özel bölüm gelecek♥♡♥:-D:-D

EXO&SNSDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin