Gece Boyunca Burada

85 4 0
                                    

Korkunç bir rüya görmemin etkisi ile gün boyunca uyuyamadım. Bugün işimin ilk günü başlıyordu. Uykusuz olmam benim için sorun olacak gibiydi. Nöbet sırasında uyursam, ilk günden kovulabilirim. Ama Bay Purple öyle biri görünmüyordu, ilk günden işte uyuya kalsam kızacağını sanmıyorum. Saate baktım. Saat akşam 11'di. Kalktım ve hazırlanıp Freddy Fazbear Pizza'nın yolunu tuttum. Pizzacının önünde biraz durdum ve içeri girdim. İçeride bir kaç temizlikçi vardı, onlarda etrafı temizleyip gideceklerdi. Bay Purple geldi. Beni ofisime götürdü ve gece boyunca burada yapacaklarımı anlattı. Masamda bir kamera sistemi vardı, bunun sayesinde tüm pizzacıyı görebilecektim. Masamda çalışan bir vantilatör vardı, oysa ki burası o kadar sıcak değildi. Kapıları nasıl açılıp, kapandığını gösterdi. Bay Purple'da tüm gece burada olacak ama o dış kapının girişindeki bekçi kulübesinde olacaktı. Son bir sorum olup olmadığını sordu, bende ''Hayır'' diyerek cevap verdim. Bana ilk iş günü için şans diledi. Kapıdan tam çıkıyordu ki tekrar dönüp ''Söylemeyi unutuyordum, seni kontrol etmek için gece masanın üzerindeki telefon ile arayabilirim ve eğer bir sorun olursa sende beni o telefon ile arayabilirsin'' dedi ve gitti. Duvarımdaki çocuk çizimleri dikkatimi çekti. Çok renkli ve neşeli çizimlerdi. Acaba buraya bunları kim astı ? Kamera sistemini açıp etrafı kontrol etmeye başladım. Her şey yerli yerinde gözüküyordu. Ana salonda o üç animatronik vardı. Diğer bir kamerada ise ''Kullanım Dışı'' yazılı perdeyi gösteriyordu. Bu perdenin arkasında ne olduğunu çok merak ediyordum. Ama Bay Purple burada ne olduğunu söylememişti. Diğer bir kamera koridoru gösteriyordu, koridor duvarlarında da çok değişik çizimler vardı. Zemin siyah-beyaz dama desenliydi. Duvarlar ise mavi renkte, kırmızı şeritliydi. Bir sonra ki kamera ise mutfağı gösteriyordu ama kamera bozuktu. Mutfağı göstermiyordu. Karıncalanıyordu ekran. Bay Purple daha öncede bana mutfağa girmemem gerektiğini ve oraya kameradan bakmamam gerektiğini söylemişti. Bu tarz şeyler beni daha çok meraklandırıyor ve daha çok bakma isteği uyandırıyordu ama emirlere uymam ve bu işte kalmam lazımdı. Kameralardan her şey yolunda gözüküyordu. Kameralardan odalara tek tek bakıyordum ki, bir şey dikkatimi çekti. Ana salondaki animatronikler kameraya bakıyorlardı. Sonra ki kameraya geçtim aniden. Çok korkutucuydu. Tekrar ana salondaki kameraya dönünce bu sefer animatronikler olması gerektiği gibiydi ve kameraya bakmıyorlardı. Bu çok ürperticiydi. Uykusuzum olduğum için bunun bir halüsinasyon olduğunu düşünüyorum. Telefon çalması ile dikkatim dağıldı. Arayan Bay Purple'dı.

-Merhaba, Merhaba, her şey yolunda mı ?

-Ever her şey yolunda.

-Güzel, bir şey söylemi unuttum, onun için aradım.

-Dinliyorum.

-Çok fazla kameraları kontrol etme ve kapıları kapalı tutma. Elektrik kısıtlaması sorunumuz var.

-Kısıtlama sorunu da ne ?

-Bilirsin, işler biraz kötüleştiği için masraflar artmıştı. Bizde gece için sınırlı enerji depoluyoruz ve gece boyunca onu kullanıyoruz. Ama sen bu enerjiyi bitirirsen, geri kalan saatte elektriksiz oturmak zorunda kalırsın. Tabii karanlıktan korkuyorsan bu senin için bir sorun olur diye düşünüyorum. Bu yüzden çok fazla kamerayı kullanmamaya ve kapıları kapalı tutmamaya çalış.

-Peki, bunu söylediğin için teşekkür ederim. Zaten karanlıktan korkan biri değilim ama benim bir sorum var. Bu perdeli kısım da neden ''Kullanım dışı'' yazıyor.

-Şey, onun hikayesi biraz garip ve ürpertici. Orada Foxy adında bir animatronik vardı. 1987 yılında bir çocuğun kafasını ısırdı ama merak etme çocuk hayatta. Gerçekten garip değil mi ? Beynin ön kısmı olmadan da yaşanabiliyormuş. Neyse, çocuğun annesi bizi dava edince animatroniği ve bu mekanı kapatmak zorunda kaldık. Daha sonra animatroniği kaldırıp, bu mekanı daha küçük bir yer olarak açtık. Foxy'nin göz önünde olması lazım. Bu yüzden ona her gün bakım yapılıyor ve bu nedenle de depoya kaldırmadık onu.

-Çok korkutucu bir olay. Hem sizin için hem çocuk için.

-Evet kesinlikle öyle ama boş ver, çok eski bir olaydı. Geçmiş geçmişte kaldı.

-Evet.

-İlk günün için şans dilerim, mesaine devam et.

-Teşekkür ederim.

Telefonu kapattım. Çok ilginç ve korkutucu bir olaydı. Foxy'nin nasıl bir şey olduğunu çok merak ediyordum. ''Hayır lütfen, bırakın gideyim ! Ben yapmadım, yapmak istemedim. Buna siz zorladınız. Buna O, zorladı''. Aniden uyandım, nerdeydim ben ? Evet, ofisimdeydim. Saat 6'ya geliyordu ve ilk iş günüm bitecekti ama bu garip rüyaları neden gördüğümü bilmiyordum. Sanki bir şey bilmemi istemiyordu. Saat nihayet 6 oldu ve ilk iş günüm bitmişti. Ofisimden çıkıp, restoranın kapısına yöneldim. Bay Purple'a ''iyi günler'' dedikten sonra dışarı çıkıp, eve doğru yürümeye başladım. Tek isteğim, bir an önce eve gidip, uyumaktı. Bir gece daha garip rüya ve halüsinasyon görmek istemiyordum.


Freddy'nin Yerinde Beş GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin