Cap.7 Padurea

289 18 0
                                    

Doream sa merg în living. M am întors sa mă trântesc în pat. Intra el pe geam.
-Buna dimineață!
-Hei .
-Mergem în pădure? Întreabă el punându și haina sa gri pe el.
-Da . Mi am luat haina gri verde.
Ieșim din casa tăcuți. Intram în pădure. Mergem cam de 28 de min. Eram în inima pădurii. Nimeni nu ne ar auzi . Nimeni nu ne vede.
-Bella . Vreau sa știi ......Îți zic cu dezgust ce sunt eu cu adevărat. Un monstru. Un monstru ucigaș! O fiara sălbatică. Un mâncător de oameni nevinovați! Uite ! Spuse el trântind nervos un copac în alt copac. Puterea. ...Pentru a tine oamenii. Viteza. Sa prind oamenii. Agilitatea. Sa știu ce urmează sa facă. Și puterea mea unica. Sa citesc gândurile lor.....sa știu ce zic despre mine. ...un monstru necruțător.
- Nu ești așa. Ești bun , sufletist, iubitor, și nu mă vei răni niciodată.
Mă trântit e de o stanca ca o piatra imensa. Mn a cuprins de talie.
-Ca de obicei ....leul se îndrăgostește de miel. Spuse râzând cubi voce suava.
-Ce miel prostuț, zic eu care doream sa am o voce suava ca a lui.
-Ce leu nesuferit. Apoi ne am sărutat.
-Sa mergem . Zise el râzând
-Unde ?
-Sa mi cunoști părinții.
-Și dacă nu mă plac ....
-Nu te gândești ca ești singura ființă cu sânge din casa , iar ei te pot ucide. ..tu te îngrijorezi dacă te vor plăcea. Pe aici . Am mașină aici.
-.......Am urcat în mașină. Vitezometrul depășea 199 km la ora.
-Edward....mai încet .
-Mai încet.... spuse el râzând. Eu ...care alerg cu peste 300 km la ora ...îmi spui ca ăsta e tare. ...
-Măcar puneți centura
-Când alerg am centura? !
-.....Am ajuns la el acasă.
-Ai o casa splendidă.
-Mda. Urcam scările pt a ajunge la bucătărie . Esme , mama lui ne a întâmpinat :
-Bun venit Bella ( welcome Bella )
-Buna ziua. ....dv sunteți mama lui Edward .
-Oooo draga mea , spune mi Esme. Da ...Am luat rolul de mama . El este Carslie, Jasper , Alice , Rosalie și Emmet. Îți place mâncarea italiana ?
-Da . Edward m a întrerupt.
-Ă mancat acasă.
Deodată ceva s a spart. Era bolul cu salata . Rosalie l a scăpat pe jos intenționat.
-Eu ...muncesc de dimineață .....și ea mănâncă acasă se ras ți ea la mine și Edward. Edward se uita urat la ea.

Edward povestește

De ce familia mea mă face de ras ?! Am o familie de cacat! Mai întâi Esme apoi retardata așa de Rose ! Se crede mare și tare! As vrea sa I smulg capul ăla sec. Oricum nu ar ști sa l folosească.
M a uit urat la Rose.
Ea iese val vârtej din bucătărie.
Emmet ca fraierul zice :
-OPA ! Cineva are iubita noua. Și se hlizea ca un porc.
-Mai taci Emmet îi zic.
O nu ! Vine și Alice cu Jasper ! De ce dracu am adus o azi aici ?! Alice o îmbrățișează pe Bella . Jasper aștepta cam la 3 metri distanta de Bella. Ia stai ?! De când Alice și Bella erau așa apropiate ?! Alice se gândește :
*De când ai tu aventuri cu Sara . Fiindcă te gândeai doar la băutură și sex, nu ai observat cum s a legat nodul prieteniei noastre.
# Wow. ...un discurs emoționant
Jasper se gândi . Nu puteam vorbi cu el prin gânduri :
$ Sânge dulce....abține te. ...pt Alice și Edward.
* Edward.
#Da?
* Sara va veni la tine.
# Ce ? ( What )
* În 21 de minute e aici.
# Ce facem ?!
* După masa .....îi arăți lui Bella rapiditatea și puterea ta .
#Oricum ăsta făceam.
-Edward? S a întâmplat ceva ?! Mă întreabă Bella .
-Nimic. Auzi ...dupa masa vrei sa ți arat puterile ?!
-Da. Esme....
-Da. ..
- Ce mâncare ei ....Bella s a dus sa discute la bucătărie ci Esme.
* Mergem la vânat.
# Pa !
* Pa!
Nici n am observat când Bella a mâncat. Am dus o la etaj. Am deschis geamul.
-Geamul ?! Întreabă râzând.
-Pana jos sunt 3 secunde.
-S o facem !

Bella povestește

M a pus pe spatele lui. A sărit pe geam . Vântul era minunat. Mă gândeam ca va ateriza culcat sau ceva de genul. Nu . În picioare. A luat o la fuga. Nici măcar nu simțeam când trec copacii pe langa noi.
-Wow. ....Am zis
Am urcat în cel mai înalt copac .
Mă lăsat jos. DAR îmi ținea talia.
-Wow. .....
-Ăsta I lumea mea. ..
-E minunat!
-Sunt obișnuit cu asta!
Ne am sărutat. A fost lung și delicat.
A sărit ca o veveriță din copac în copac. Am ajuns pe o stanca uriașă. Ca în poza .
-Cati ani ai ?
-17
-De când ?!
-De ceva vreme. ....cam 89 de ani.
-Nu trebuia sa mă îndrăgostesc de cineva atât de bătrân.
El a ras.
-Mă vei transforma .....cândva...
-Într o zi.
-Cum de te ai îndrăgostit de mine.
-Hai sa mergem. Spuse râzând.
-Răspunde. ....
-Vei înțelege când mai crești. ....

Twilight - Un alt începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum