Seslerle uyandım.
Niall yerde kanlar içinde yatıyordu.
Karşımda elinde bıçak olan bir kız vardı.
Çok korktum... Niall'a birşey oldu diye çok kormuştum.
-Ne yaptın sen? Neden yaptın bunu ona?
-Haketmişti. O benden başkasının olamaz. Ve şimdi seni de burada öldüreceğim.
Onun söylediklerini duymuyordum bile. Niall'ın yanına koştum ve ona sarıldım. İlk defa... İlk defa ona sarıldım. Ve dudağından öptüm.
-Kalk Niall! Uyan Niall! Seni kaybedemem! Seni seviyorum..!
Kız üstüme üstüme geliyordu. Korkmuyordum. İlk aşkım için canımı vermeye hazırdım.
-Hemen şimdi al canımı. Hemen şimdi! Ben onsuz bir hayat yaşamam. Belki ondan nefret ediyordum ama şimdi onu sevdiğimi anladım! Ben sana bir kere bile aşkım demedim.. Ona bir kere bile seni seviyorum demedim... Artık ta diyemem zaten.. Bu yüzden hemen al canımı..
Elindeki bıçağı karnıma götürüp ama batıracakken arkamdan bir ses duydum.
-Erica!
Bu Niall'ın sesiydi. Ama o ölmemiş miydi?
Arkamı dönüp baktığımda Niall ayakta dimdik duruyordu.
-Niall? Neler oluyor? Sen... Senii..bu... kızz.. öldürmemiş miydi???
-Hayır, Erica. Hepsi bir oyundu. Sadece tepkini merak ettim. O benim okuldan arkadaşım Sally.
-Ne demek şimdi bu? Sen benimle dalga mı geçiyorsun Niall? Beni sen ölüdürmeye mi çalışıyorsun? SENDEN NEFRET EDİYORUM!
-Erica.. Beni ne kadar da çok seviyormuşsun böyle. Bu kadarını beklemiyordum.
-Artık sevmiyorum Niall!
-Ne kadar sevmiyorum desende beni seviyorsun!
-Böyle bir şey yapılır mı Niall?! Delirdin mi sen? Ama ben senin niyetini anladım... Sen beni öldürmek istiyorsun. dedim ve ağlayarak onun evinden uzaklaştım.
Sokakta delicesine koşuyordum. Delicesine...
Şansa bak ki yağmurda başladı. Bir durakta yağmurun dinmesini bekledim. Ağlıyordum.
Ben onu bu kadar severken onun bana yaptığı canımı acıtıyordu. Sürekli bunu yapıyordu. Ama sürekli!
Ben ağlarken yanıma kıvırcık saçlı bir çocuk yaklaştı.
-Neyin var? Yardım edebilir miyim?
-Hayır bana kimse yardım edemez.
Gülümserek;
-Ben bir psikoloğum. Problemi olan herkese yardım edebilirim.
Gözlerimi ona çevirdiğimde gözlerini gördüm. Yemyeşildi. Çok güzel dudakları vardı.
-İhtiyacın olan bir omuz. Ağlamak için bir omuz,dedi
Ve yanıma oturup kafamı omuzuna koydu.
-Daha iyi hissettiriyor dimi? ,diye sordu gülümseyerek.
Bende gülümseyerek;
-Evet, hemde çok,dedim.
Sevdiğim bana oyun yapmış, yağmurda sokaklarda deli gibi koşmuş ve durakta birinin omuzuna yaslanmıştım. Hemde çok yakışıklı birinin......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Love Story
FanficBaş belası olan bir komşuya sahip oldunuz mu hiç? Erica'nın karşı komşunu onun baş belası... Erica onu çok seviyor.. Komşusuda onu çok seviyor fakat Niall'ın eskiden çıktığıbir kız onun en yakın arkadaşıydı. Erica bu durumda en yakın arkadaşını mı...