Have you got any prob ?

144 12 3
                                    

Den probíhal stejně nudně jako všechny dny před tím,a konečně nastala poslední hodina.Chemie. Chemie je předmět který opravdu děsně nenávidím. Držím se jak to jen jde..Ale mě ty pi*oviny co tam "řešímě" nedávají smysl. Blíží se čtvrtletí,tudíž jsem čekala že ten buzerant Howell (chemie,fyzika,biologie) bude mít zase v plánu nějaké testovaní ve skupinách,které já jsem ze srdce nenáviděla,protože mě VŽDYCKY dal do dvojce s tou největší krávou,nebo největším idiotem ve třídě.Jsem zvědavá,jak na tom bude dneska...Kokot...Ve vyšších černých botách na platformě,černých silonkách,černé sukni a bílém crop topu jsem pomalou chůzí kráčela po škole, a ve skříňce jsem si vzala učebnici a sešit.Za 3 minuty mělo zvonit,takže jsem šla rychleji,abych tam byla včas a Howell zas nepičoval.

Jakmile jsem přišla do třídy,věděla jsem že není něco v pořádku. Třída mě ignorovala jako vždycky,ale hloučky holek byly nalepené u oken. Samozřejmě mě ihned trkla představa je všechny jednu po druhé skopnout ven,ale i tak jsem pocítila menší zájem o to,na co koukají.. Nebo na koho ? Za nedlouho mě to přešlo,protože jeden z kluků se na mě podíval,něco řekl a celá třída se začala smát..Udělala jsem ten nejfalešnější náznak smíchu který jsem zvládla udělat,a sedla jsem si do třetí lavice u okna. Ano,tam bylo moje místo. A vedle mě,jediné prázdné. uběhly tři minuty...pak deset..dokonce pak 20 minut..Najednou Howell vešel do třídy, a dveře za sebou nechal otevřené. ,,Milá třído, je to trošku netradiční ve čtvrtletí přibírat nového žáka,ale už se stalo..Takže bych vám rád představil Zayna Malika,který k nám do Californie docestoval až z Bradfordu." Ruce jsem překřížila na svých prsou,a tázavě jsem nadzvedla obočí,co asi za případ to do tý třídy vkročí. 

Bílo-černé vansky,uplé černé džíny,bílé triko a denim bunda si to kráčel rovnou ke mě. Havraní vlasy a oříškové oči. Dělala jsem že mě vůbec nezajímá,ale musela jsem uznat že tenhle byl opravdu pěkný. Ale no a ..Těžko by mluvil s někým jako jsem já,tudíž aspoň doufám že mu jde chemie abych mohla opisovat. Takhle nějak asi bude vypadat náš vztah. No není to úžasný ? Vedla jsem si v hlavě sama se sebou rychlý rozhovor když mezi tím si sedl vedle mě,a ani jednou se na mě nepodíval. Ty pindy si za námi neustále něco šuškaly,a smály se. Mu to bylo uplně jedno. Jen seděl,a jediné co udělal bylo,že si vytáhl papír a tužku. Pak si rukou prohrábl vlasy,a díval se na učitele. Nebyl na něm znát ani sebemenší náznak nějakých emocí. Nic.Vůbec nic. Jak říkám,radši jsem si ho moc neprohlížela,aby z něj z minuty na minutu nevypadlo,že je to frajírek jako všichni ostatní,takže jsme oba koukali před sebe, a taky jako jediní jsme byli absolutně zticha. Howell si zas jak dildo stoupnul před tabuli a začal něco mlít o prvkách  a nějaké soustavě a číslech a blah blah blah. Všechno jsem si zapsala,a snažila se dávat pozor. Zayn měl příklady popsaný celý papír,takže jsem byla ráda,že mu chemie jde. 

,,Milí studenti,jak je nám všem známo,každé čtvrtletí,jak to dělám každým rokem, vás všechny rozdělím do dvojic,a uděláte práci,která bude rozhodovat o vaší známce. Takže.. Adams Phillip a Amanda Lee , Zayn Malik a ... Sarah Dolce..." cože ? Dělá si tady ze mě kurva někdo prdel ? On četl dál jména a Zayn se na mě otočil . ,, Zayn. " a jen nadzvedl obočí. ,,Sarah." Bez emočně jsem mu odpověděla. Dlouhé hnědé vlasy jsem si přes rameno dala dozadu,aby mi nevadily do obličeje,a dívala jsem se dopředu dál. On ne. Stále se na mě díval. Pak jsem se na něj zmateně podívala a potichu se ho zeptala : ,, Nějaký problém? " 


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 06, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bad boy - czKde žijí příběhy. Začni objevovat