Part 9

3.8K 235 18
                                    

Praėjo penkios minutės kol Mr.Styles įžengė į svetainę. Jis atsisėdo ant priešais mane esančios sofos ir rankose laikė kažkokius popierius.

Mr.Styles juos padėjo ant stiklinio staliuko priešais mane.

- Kas tai? - sutrikusi paklausiau.

- Tai taisyklės, kurių turėsi laikytis. - atsakė Mr.Styles atsilošdamas sofoje.

- Kokios dar taisyklės? - sisiraukusi pažvelgiau į vaikiną.

- Jas peržvelgsi vėliau. - pakilo nuo sofos Mr.Styles ir priėjas prie manęs, ištiesė savo ranką. - O dabar eime. Aprodysiu namus.

Atsidususi, padaviau savo delną Mr.Styles ir sudrebėjau pajutusi nerimo šiurpuliukis pereinančius mano oda.

Vaikinas tvirtai laikydamas mano delną, išsivedė iš svetainės ir pasuko ilgu koridoriumi.

Po kelių akimirkų, mes įžengėme į erdve virtuvę. Jos sienos buvo ištapetuotos juodais tapetais su baltais raštais, primenančius vijoklius, o grindys sudėtos iš raudonų plytelių. Viduryje virtuvės stovėjo ilgas stalas su stikliniu paviršiumi, o aplink jį sustatytos aukštos baro kėdės.

Virtuvė iš tiir netųjų buvo labai prabangi bei moderni.

Po kelių minučių, Mr.Styles mane patempė už rankos ir perėjas su manimo virtuvę, patraukė laiptų link.

Užlipę į antrą aukštą, pastebėjau, kad gale koridoriaus yra vienintelės juodos durys, nes kitur jos buvo baltos arba rudos.

- Tai bus tavo kambarys. - Mr.Styles prieidamas kažkokias baltas duris, paleido mano ranką ir jas atidarė.

Vos susilaikiau neaiktelėjusi iš nuostabos. Žinau, kad mano šeima yra viena iš aukštesnio luomo žmonių, be ne tokio kaip Mr.Styles. Tad jo namai mane stebina iš tikrųjų, nors interjeras mano tevų namuose yra šiek tiek kuklesnis.

Kambarys buvo visas baltas - didžiulė lova, sofa, rašomasis stalas, kelios kėdės bei spinta. Net pačios sienos ir grindys buvo baltos.

- Jeigu norėsi, galėsi kambarį pakeisti, taip, kaip tu nori. - sutrikau išgirdusi Mr.Styles balsą prie savo ausies.

- Čia gražu. - sukuždėjau.

- Eime. - staiga ištarė Mr.Styles ir paėmęs mane už rankos, išsivedė iš kambario.

Vakinas lėtai pradėjo vesti mane ilgu koridoriumi link, juodų durų kambario gale. Jau maniau, kad Mr.Styles jas atvetrs, bet jis atsuko mane veidu į jį.

- Į šį kambarį tau įžengti yra draudžiama. - žvelgdamas man į akis ištarė Mr.Styles. - Tai pat ir į trečią aukštą.

- Gerai. - ištariau. - Bet kodėl?

- Tai ne tavo reikalas Anastasia. - piktai ištarė Mr.Styles ir gtriebęs man už rankos, nusitempė koridoriumi.

*********
Nauja dalis :) Atsiprasau kad taip retai keliu dalis, bet wi-fi kazkas yra tad dingsta internetas :(

KITAI LAUKIU KOMENTARU :*

Gal būt šiandien įkelsiu dar vieną jeigu bus nuomoniu :)

The Only Answer - Innocent |STYLES|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang