Bir gece haftasonu ve ben köye eve dönmüştüm. Annemler yüzümün soluklugunu farketmişler ve sebebini soruyorlardı. Söylemedim hic. Oysa sevdigimden ayrılmıştim. Bunu onlara söylemek istememistim iste. Birseyler yedim çıkıp sokakta gezdim biraz arkadaşları falan gördüm. Konustuk. Biraz olsun acimi unutmuş gibiydim. Aksam olunca eve döndüm.
Biraz tv izledik derken benim canim sıkıldı diger odaya geçtim. Müziğin sesini kısarak açtım. Sigarami yaktim. Yani hayat yine normal seyrinde gidiyodu. Saat gec olmuştu annem kapıyı açıp bi isteğim varmi diye sordu. Yok deyince biz uyuyoruz dedi te gitti. Saatler iyice gec oldu müzik falan iyice bunalmıştım. Kalkıp yatsı namazını mi kılsam diye düşündüm. Ama biraz disari çıkıp hava aliyim sonra kılarim dedim. Disari ciktim köy iste sessizlik vardi birkaç ışık yaniyodu sadece köpek sesleri vardi. Yürüyordum. Bi an köyün yakınında olan bi kayalık var oraya gidip kafa dinlemek istedim. Bunu sık sık yapardım. Ama hic gece gitmemiştim oraya. Yönümü çevirdim o yöne. Karanlik yüzünden arasıra taşlara çarpıyordu ayaklarım. Köyü daha çıkmamıştim hersey normaldi. Biraz daha uzaklaşınca icim bi farklı oldu sanki korku vardi biraz. Komik belki Ama erkek adam korkmaz felsefesi.. . Yürümeye devam ettim. Simdi kayalıklardaydim. Koy gözüküyodu. Beni farkeden köpekler ses sese katmışlardi. Oturdum öyle bi sigara daha yaktim. Rüzgar esiyodu. Ve o ara karşıdaki bi karaltiya yoğunlaşmistim. Herzaman orada otururdum Ama hic öyle birsey yoktu. Ay ışığı yüzünden pek farkedilmiyordu. Iyice baktim. Sanki hareket ediyodu. Bir hayvan olabilecegini düşündüm. Ama o an kayboldu korkmaya başlamıştım. Iyice abarttım diye düşünerek eve dönmeye karar verdim hem yokluğumu farkedip korkabilirlerdi. Soluma döndüğümde o karalti 50 metre yakınımdadi. Ne olduğuna bile bakmadan koşmaya başladım arkama bakamıyodum. Ama beni takip ettiğini düşünüyordum. Koştum koştum koştum. Ama nereye. Aptalca bir yöne. O heyecanla ters yöne koşuyordum Allahim ne yapıyordum ben. O an arkama döndüm ve gercekten takip ediliyordum. O korkuyla aklına öyle seyler geliyorlki insanın. Bunun bi üç haseki oldugunu düşündüm. Cünkü bi ayette sanki onların yüksek yerlerde kaldığını duymuştum. Öyle hatırlıyordum. Kan ter icinde kaldim bana gittikçe yaklaşıyor ben köyden uzaklaşıyordum. Bildiğim bütün dualari okumaya başladım. Ve Allah'im kurtar beni diye haykırdım. Hemen iki metre arkamdaydi. Bir hayvan olsa ayak sesleri olurdu yada bitakım sesler cikarmazmiydi. Korkuyordum ayaklarımi hissetmiyordum. Birden ayağım takıldı te taklalar atmaya başladım bayılmışim galiba hicbirsey hatırlamıyorum sonrasında. Sanırsam bir kac saat sonrasında yokluğunu farkedip aramışlar sabaha dogru bulmuşlar beni. Uyandığımda evdedim. Sonrasında korkudan yüzümde yaralar cikti. Sevgili kardeşlerim ne olursa olsun geceye güvenmeyin yalniz dolaşmayın. Hele dağlara çıkmayın. Sadece bunun icin bunu anlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar