part 17

3.1K 345 13
                                    

"တင္းေတာငိ..တင္းေတာငိ...တင္းေတာင္"

Baekhyun...စိတ္ထဲ ရွိတဲ့...ေဒါသေတြ စုေပါင္းၿပီး..အေရွ႕က bell ကိုသာ အသား ကုန္ ႏွိပ္ေနမိတယ္..

"တင္းေတာငိ...တင္းေတာငိ. တင္းေတာငိ..တင္းေတာင္....တင္းေတာငိ "

"ဂ်ေလာက္"  ဆိုတဲ့ ျမညိသံေလးနဲ႔ အတူ.. ေခါင္းျပဴထြက္လာတဲ့... chanyeol..

မ်က္ႏွာေလး..ေတြ လိုက္ရတဲ့ ခဏ .. ထြကိေနတဲ..ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ေနတဲ့  ေဒါသ ေတြက အျမႇီးကုပ္ကာ.. ျပန္ဝင္သြားခဲ့ ေလသလား...ယိုင္ေတာင္လဲ ခ်င္လာတယ္  ..ဒါေပမယ့္ လည္း.. ခ်ကိ ခ်ငိး ႀကီး ေျပာင္း လဲ လိုက္ လို႔  လည္း မျဖစ္....

"ေခါတုန္းကေခါၿပီး... ဖယ္ေလ..အထဲ ဝင္မလို႔.."

တံခါး.အေရွ႕ကေန... မထီ သလို မ်ကိ ႏွာ ထားနဲ႔..ရပ္ကာ သူကို ..ေျပာေနတဲ့.. baek ပံုစံ ကို.. chanyeol..ေခါင္းအစ ေျခအဆံုး တခ်ကိ show.. လိုကိရင္း.. မ်က္ လံုး ထဲ ..ပထမ ဆံုး  ျမင္ မိတာက.... ုျဖဴေဖြးေနတဲ့.. ေျခ သလံူး..သား.တုတ္ တုတ္ေလးေတြ...

*ငိငိ.. ကုိက္ခ်င္စရာေလး...ဟိဟိ*

"Chanyeol..!!!."

"အငိ..ေအာ္...ေအးေအး.. လာဝင္လာ"

သူ႔ကို ဝါးစားမတကိ ၾကည့္ေနတဲ့.. chanyeol ကို မ်က္ေစာင္း..ပစ္ ထိုး လိုကိၿပီး... အိမ္ ထဲ .. ျမန္ျမန္ ဝင္ လာလိုကိတယ္...

*ဘာလား.. ငါဘာျဖစ္ သြားတာတုန္း.. ေနမေကာင္းမ်ား တကယ္ ျဖစ္ သြားတာလား..

O-O*

"ငါ ဘာလုပိေပးရမွာတူန္း"

"အင္....အဲ့....သိဘူး.. စားေအာင္မယ့္ဟာ.."

"အာ့ဆို.. ခဏေစာင့္..ခရုဆန္ျပဳတ္ ျပဳတ္ေပးမယ္.."

"အင္း.... "

အမယ္... သူက.  အငိးတဲ့... ေအးေပါ့.  ငါမွာ မကယ္ ရင္.  ငတ္ ဖြယိ ရွိေတာ့လည္း....ဟီး.. သူ႔ဆီက.. အင္းေလး ၾကား ရေတာ့.. လည္း.. ရင္ေတြ ခုန္ သားရယ္.. ဟိဟိ...ခရုဆန္ျပဳတ္ ထဲ... အနမ္းေတြ ထည့္ေပးလိုကိရမလား...

"Baekhyun.."

အေနာက္နားက..ေနၿပီး.. ၾကားလိုက္ရတဲ့... ေခါသံေလးေၾကာင့္.. ..ရက္ထဲက    အေတြးေတြကို ဝုန္းဒိုင္းၾကဲ ေမာင္း ထူတ္ လိုက္ၿပီး.. မ်ကိ ႏွာကို ျပင္ကာ

love is only for youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora