Gizli Yediler Toplantısı

265 4 0
                                    

"Rozetim nerede? Rozetim nerede?" diye sordu Janet.Bu çekmecenin içine koyduğumdan eminim."Dolaptan mendiller,çoraplar,kurdeleler birer birer uçarak çıkıyordu.
"Janet!" diye bağırdı annesi sinirlenerek. "Ne yaptığına bir bak-Bu çekmeceyi daha bu sabah topladım.Ne arıyorsun, Gizli Yediler rozetini mi?"
"Evet!Bu sabah toplantımız var ve rozetim olmadan gidemem,"dedi Janet."Peter beni barakaya bile almaz,biliyorum.Rozetler konusunda çok hassas."Hop,bir mendil yığını daha havada uçtu.
"Görünüşe göre rozetini o çekmecede bulamayacaksın,"dedi annesi ve yere eğilip üzerinde G.Y. harfleri yazılı olan yuvarlak rozeti aldı."Baksana,bunu da dışarıya fırlatmışsın,seni şaşkın!"
"Olamaz,versene anne, hadi!"diye söylendi Janet.Ama annesi rozeti Janet'a vermedi.
"Hayır.Önce tüm savurduklarını toplayıp çekmecene yerleştireceksin,"dedi.
"Ama beş dakika içinde Gizli Yediler toplantım başlayacak!"dedi Janet."Peter çoktan barakamıza gitti bile."
"Hayır,"diye iriraz etti Jack."Kardeşim Susie hep etrafımızda dolanır o zaman-gizli bir topluluk olmakla uzaktan yakından ilgimi kalmaz."
"Neresi?" diye sordu Jack.
"Ağacın tepesi,"dedi Colin."Geniş dalları olan,iri bir ağacımız var,hatta üstüne birkaç yastık ve bir şeyleri saklamak için bir kutu bile koydum.Serin,esintili bir yer.Hatta dallar rüzgarda hafifçe sallanıyor.Ayrıca etrafı da çok güzel görebiliyorum.Ayrıca etrafı da çok güzel görebiliyorum.Eğer yanıma gelen biri olursa,hemen görebiliyorum yani!"
Herkes Colin'in anlattıklarını sessizlikle dinledi.Sonra gözleri parlayarak birbirlerine baktılar.
Herkes Colin'in anlattıklarını sessizlikle dinledi.Sonra gözleri parlayarak birbirlerine baktılar.
"Mükemmel bir fikir!"dedi Peter."Kendimiz yapacağız! Kimsenin bilmeyeceği bir ağaç evi! Bunu yapabiliriz!"

Aferin Gizli YedilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin