Jason
Nu pot sa cred ca i-am putut face asta!Sunt un prost,cel mai mare prost!
Am urcat cu repeziciune scarile pana am ajuns in fata unei usi mari,cu o culoare destul de intunecata.Ciocan de cateva ori,usa deschizandu-se,in fata mea aparand chipul de prost gust a fetei ăsteia.
-Jason,te asteptam! Spune iar eu trec pe langa ea asezandu-ma pe canapeaua din mijlocul sufrageriei,incercand sa o sfidez cat pot de mult pe creatura din fata mea.
Ii intind plicul ,ea apucandu-l imediat si deschizandu-l la fel de repede.
-Ma bucur ca am putut lucra impreuna!Stii ceva?Sunt si mai buna la alte lucruri,iubire!
-Scuteste-ma,MacKanzie! spun si imediat o dau de pe mine.Frate,fata asta e mai rau decat o lipitoare!
-Imediat ce voi pune pozele astea pe internet viata ei va fii si mai grea decat e! spune afisand pe fata un zambet care ma face sa vars ce am mancat.
-Acum ca ai pozele ar fii bine sa renunti la gandurile tale prostesti si sa ma lasi in pace!Altfel ma voi asigura ca-ti fac tie viata un chin! rostesc printre dinti si ies din casa scorpiei trantind usa in urma mea.
M-am urcat in masina neagra indreptandu-ma catre casa,unde ma astepta nimeni altul decat cel mai bun prieten din copilarie:Nick.***
-Nu pot sa cred ca ai facut asta!De ce?Parca spuneai ca o placi,ca te simti bine in jurul ei! Nick tipa la mine ridicandu-si mainile in aer.
-Da,o plac!Dar am facut asta ca MacKanzie sa ma lase in pace!Si asta era singura optiune ca sa pot scapa de ea!
-Vrei sa spui ca te-ai culcat cu Kate si i-ai facut toate asta doar ca tarfa aia sa te lase in pace?Iti dai seama cat de egoist esti?Iti dai seama ca Kate nu va mai vrea sa te vada niciodata?Nu,nu iti dai seama!Nu iti dai seama ca in momentul cand va vedea pozele alea va fii si mai ranita de cat era!De ce esti asa un imbecil? spune si iese imediat din casa lui fara sa ma mai lase sa spun ceva.
-La dracu! spun lovind vaza de pe masuta din sufragerie,mergand cu pasi repezi spre bucatarie.Am nevoie sa ma calmez,si cum altfel as putea decat sa beau?
Ma trezesc speriat cand cineva arunca cu apa rece pe mine,udandu-ma tot.
-Ce dracu crezi ca faci,Nick?
-Pai...nu te trezeai si am zis sa incerc asta!Nu te supara frate,dar mi-a placut sa fac asta! spune si rade
Acum cateva ore era suparat si tipa iar acum rade?Chiar nu il mai inteleg pe tipul asta!
-Trebuie sa mergem sa-ti cumparam haine!Diseara mergem la o petrecere si trebuie sa arati ca nou! Continua sa vorbeasca deavand cum sa ma impotrivesc.Katelyn
Stau in pat de aproximativ o ora uitandu-ma la un film tampit alaturi de Noah.
-Auzi? Dar Ami unde e? il intreb fiind curioasa.
-S-a dus sa-si cumpere o rochie pentru petrecerea din seara asta.spune imediat ce pun intrebarea. Vrei sa mergi cu noi?Nu ti-ar strica putina distractie!
-Mda,o sa vin!
Petrecerea incepe la 21:00 asa ca am destul timp sa ma pregatesc ,in vedere ca ceasul e abia 16:20.
Noah isi ia ramas bun de la mine,nu inainte sa-mi spuna ca vine sa ma ia la 20:30.Ma pun pe canapeaua din sufragerie apucandu-ma sa citesc o carte la intamplare ca sa treaca timpul mai repede. M-am schimbat eu din fata acea cuminte, dar la citit nu renunt nici in ruptul capului.
Inchid cartea si o pun pe masuta din fata mea urcand sus sa imi aleg cu ce o sa ma imbrac.Nu credeam ca o sa treaca asa repede timpul,acum fiind 19:05.
Dupa ce am ravasit juma' de dulap,mi-am gasit o rochie neagra,aproape de genunchi ,fiind putin mai larga.In picioare mi-am luat pantofi negrii cu tocuri de 10 cm.
Nu m-am machiat atat de strident,aplicand putin fon de ten,rimel si un ruj rosu.Dupa ce m-am uitat inca o data in oglinda ,am coborat jos,lund plicul negru si iesind afara unde ma astepta Noah si Ami.Am urcat in masina imediat,Noah pornind cu viteza spre destinatie.
-Nu pot sa cred ca m-ai adus aici! tip la Noah in incercarea de a acoperii muzica data la maxim.
-Eu nu pot sa cred ca dai vina pe mine!Tu ai acceptat ,asa ca distreaza-te!
-Aghh!Uneori imi vine sa te omor! spun si plec sa-mi iau ceva de baut.
Nu pot sa cred ca netotul asta m-a adus la petrecerea lui MacKanzie!
-Kate,ce ma bucur ca ai venit!
-Buna,si eu ma bucur! spun afisand un zambet fals pe fata.O las in spate pe scorpie si continui sa merg spre bucatarie ,unde sigur voi gasii macar o sticla de apa.
-Vin imediat Nick! aud o voce familiara venind spre locul in care ma aflu.Cum ca el e aici? Nu ma intelegeti gresit,dar nu voiam sa-l vad chiar in seara asta aici.Ma intorc cu spatele sperand ca el nu m-a vazut si ca va trece repede pe langa mine,dar,vad ca destinul nu tine cu mine.
-Kate?
Ma impotrivesc enorm de mult sa nu raspund dar aa fi nepoliticoasa dafa nu as vorbi cu el,plus ca si-a dat seama deja ca sunt eu.
-In carne si oase! Spun introcandu-ma cu fata spre el
Am continuat sa vorbesc cu Jason inca cateva minute despre lucruri neimportante pana cand cineva il chemase in sufragerie.Ma bucur ca nu a adus vorba de acea noapte.Stiu ca a fost o greseala si asa va fii mereu!Hei!Stiu ca nu am mai scris de mult,dar nu am fost in stare.Nu prea ma simt in stare sa scriu,dar am incercat.Capitolul e cam scurt dar o sa incerc sa le fac mai lungi pe urmatoarele.
CITEȘTI
Katelyn(IN PAUZA)
Fiksi RemajaKatelyn. Un nume frumos pentru o fata frumoasa. Ea,fata care nu a descoperit ce inseamna cu adevarat fericirea.Cu un prieten bun si cu o gramada de bani ramasi in cont,Katelyn,este fata simpla si modesta,care spera ca intr-o zi, viata ei nu va mai f...