Hoofdstuk 1

21 0 0
                                    

Ik word wakker gemaakt door de wekker. shit gisteren was het zo laat dat ik vergeten ben om de wekker niet af te laten gaan, en het is zaterdag! maar als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen. ik stap uit bed en loop naar beneden, als ik beneden ben tref ik mijn vader daar.

 pap wat doe jij hier beneden? heb je het niet koud! rustig maar lieverd ik ging alleen maar even eten klaar maken en ga dan naar het ziekenhuis. zal ik je niet brengen ik heb net mijn rijbewijs gehaald. hoeft niet hoor lieverd. Dan heb je pech, want ik breng je wel. ik doe mijn schoenen en mijn jas aan als mijn vader heel hard begint te hoesten. Pap gaat het?!! het hoesten word alleen maar erger, ik pak de autosleutels pak papa snel beet en zet hem in de auto en ik rijd snel naar het ziekenhuis. Als we er zijn parkeer de auto midden op de straat als er mensen aan komen met een bed, ik ben zo slim geweest om onderweg het ziekenhuis te bellen. Ze halen m,n vader uit de auto leggen hem op het bed en gaan snel naar binnen. Ik loop met hen mee naar binnen als ze bij het juiste kamer zijn aangekomen stopt een dokter die zegt: het is beter als je hier even wacht. maar ik moet met hem mee! nee het is beter van niet, wacht hier maar even ik kom zo wel naar je toe om te zeggen als het beter met hem gaat en dan mag je wel even naar hem toe.

ik zit hier op een bankje te wachten. secondes worden minuten en minuten worden uren. eindelijk naar anderhalf uur komt de dokter om te zeggen dat ik mag komen. ik ren naar m,n vader toe en ik vraag hoe het gaat. Hij antwoord: lieverd je weet dat mijn tijd een keertje komt, toch? ja dat weet ik. umm lieverd papa kijk me recht in mijn ogen aan en dan zegt hij: binnen twee weken ga ik dood. ik kon niet geloven wat hij zij. Mijn vader die dood ga, straks heb ik geen vader meer? ik kijk papa aan en begin in tranen uit te barsten ik kan niet meer ophouden met huilen. Papa ik wil niet dat je dood gaat er moet toch nog een oplossing zijn? nee lieverd, dat is er niet meer. na uren bij mijn vader te hebben gehuild gaan we naar huis. binnen twee weken gaat papa dood!


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 07, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In de handen van een loverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu