1.Bölüm

283 12 0
                                    

Alarmın sesiyle uyanmam bir olmuştu.Alarmı hayvanca kapatıp yatağıma geri uzandıktan sonra geç kalacağımı fark edip,yatağımdan hızlıca kalktım.Banyoya gidip elimi,yüzümü yıkadıktan sonra odama yöneldim.Siyah pantolonumun üstüne okul lakosunu giydim,üstünede siyah bir polar. Aynanın karşısına geçtim mascara,göz kalemimide çektikten sonra lipbalmımıda sürdüm. Sarı doğal olan saçlarımı saldım. Artık hazırdım. Servis gelmişti. Aşağı hızlıca indim ve servise yöneldim. Aşağı ilk indiğimden itibaren soğuğu iliklerimde hissetmiştim. Servisin kapısından geçince sıcak hava yüzüme çarptı. Arkadaki koltuklardan birine oturdum. Kulaklığımı taktım. Servis Nisa'yı almıştı. Nisa bana haberleri veren tek insandı. Pek hayatımı bilmesede yinede arkadaştık işte. Yanıma oturmasıyla "Günaydın" demesi bir olmuştu. Ona karşı dönerek,kulaklıklarımı çıkardım ve kalın sesimle "Günaydın" dedim. Sesim kalın değildi ama pekde ince deildi orta kalınlıktaydı. Okula gidene kadar tek sohbetimiz bu olmuştu. Okula geldiğimizde çantamı sırtıma alıp hızlıca okul kapısına yöneldim. Nisa arkamdan yürüyordu. Sınıflarımız ayrıydı. Sınıftan içeri girdiğimde arka sıradaki boş sıraya oturdum.Sınıftaki bağırışlar beynimde yankılanıyordu. Kafamı sıraya koyup,uyumaya çalıştım.

Kötü Kızın İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin