"Hayır hayır gerçek olamaz !" çığlık çığlığa bağırıyordu.Ablası Ahsen elini sımsıkı tuttu "Ben burdayım,geçicek unutıcaksın..." derken sözünü sanki bütün herşey Ahsen'in suçuymuş gibi "Asla unutamayacağım sus artık ben onsuz yapamam bırak da gidiyim" diyerek kesti.Bırakamazdı 2 yıllık bu tutkulu sevgiyi bitiren oydu. Ahsen'e göre baya takıntılı duygu olan bu aşk 17 yaşındaki Serra için asla geçmeyecek bir histi.Ağlaya ağlaya uyuya kaldı.
Uyandığında yalnızdı Serra.Telefonu eline aldı saatlerce konuştuğu Caner artık hiç yazmıyordu Serra ona yazmaya devam etti.
BİR HAFTA ÖNCE...
Uykusundan hızlı hızlı atan kalbiyle uyandı Serra.Sanki dünya başına yıkılmıştı.Eline telefonu alıp Caneri aradı.Ağlamaya başladı.
"Çok kötü bir şey gördüm."
sesi çok acizdi,korkudan kalbi çıkıcak gibiydi.
"Ne oldu sevgilim anlat ne gördün"
öyle yumuşaktı ki sesi Serra anlatmaya başladı.
"Rüyamda gördüm beni bırakıyordun."Caner sinirle
"Sacmalama Serra rüya bu asla seni birakmicam"
diyordu ki Serra hıçkıra hıçkıra sözünü kesti."Sus dinle beni.Senin yaninda çok kız vardı bana
"Serra bu hatayi yapıcaktım artik seni istemiyorum seni sevmiyorum"
dedin peşinden geldim kocaman bir bahçede sana ağladım benden nefret eder gibi bakıyordun sanki gerçek gibiydi kalbim yerinden çıkacaktı yüzüme bile bakmıyordun korkuyorum çok korkuyorum ben sensiz duramam"
Daha fazla konuşamadı ağlamaktan nefesi kesiliyordu
"Serra sevgilim ben seni çok seviyorum niye bırakıyım seni hayallerimiz var" derken Serra sakinleşmeye başladı.
"Uyandığımda sanki gerçekti bu aci içimde hissettim rüyamda ağlarken herşey gerçekti"
Caner Serrayı sakinleştirdi Serra oma güveniyordu ailesinden çok ona.
Caner le lisenin ilk yılında tanışmışlardı Serra tam heyecanı dorukta yaşadığı çağlarda.. Serra sınıfın camından karşı lisedeki yakışıklı çocuğa "Afiyet olsun" diye bağırmıştı.Çocuk da cami kapatmıştı tak diye.Seranın diğer arkadaşları da yakisiklinin yanındaki arkadaşlarına sarkiyordu.Parliament lakabı taktılar o Canerin aynısıydı hatta kardeş sanmışlardi sadece mavi gözlüydü adi Hasandı ve nişanlısı vardı 11.sınıfta garipti bunu öğrenince Zeynep,Aleyna,Kübra ve Serra da dahil olmak üzere şoka girmişti.Kizlarin hepsi Caner için o hepimizin diyordu tam delilik.Canere yamalı lakabını takmışlardi.Kollari yamalı kazaklar giyiyordu.Serra birden "Caner benim olcak bak görürsünüz" dedi.