Mă trezesc într-o cameră total straină.Încetul cu încetul , fragmente din evenimentele ce au avut loc îmi trec prin minte.
Iată-mă aici. Într-un oraș nou.Stând in "noua" mea cameră.Grozav.
"Gata cu drama ,prințeso!" imi reproșeaza conștiința "Nu e capăt de lume ,aici începi o nouă viață" continuă aceasta. Bla,bla,bla.
Decid să mă ridic din pat pentru a mă bucura de ultima zi din vacanță. Ajungând la dulap ,ușa de la camera mea se deschide, și pe ea intră Spike,câinele meu.
-Bună dimineața ,băiete! Spun eu scărpinându-l după ureche.Mă ajuți să-mi aleg hainele? Acesta dă din coadă fericit .
Mă întorc spre dulap și scot câteva haine la nimereală. Spike s-a așezat pe pat ,în poziție de drepți ,arătându-mi pentru a nu știu a câta oară că-i cel mai bun stylist din toată lumea și pentru asta mă face să fiu cea mai mândră. Adică să fim serioși,cine mai are un câine ca al meu? Nimeni ,vă spun sincer.
-Ce spui de tricoul negru și cu perechea aceasta de pantaloni scurți albi ?
Acesta latră de doua ori și coborând din pat se îndreaptă spre o pereche de conversi ce se potrivesc cu hainele.
-Ah.. Gata te-ai trezit? Întreabă Pyter puțin amuzat
-Bună dimineața și ție ,frate!
- Hmm.. Se pare că cineva s-a acomodat cu schimbările.
-Încă nu.
-Hei, să știi că părinții noștrii sunt la fel ca tine.
-Adică, la ce te referi?
- Mă refer,că și ei sunt la fel de tristi că ne-am mutat.
-Mda...spun eu si oftez..Mulțumesc! Spun schițând un zâmbet slab.
-Hei ,pentru ce sunt frații gemeni? Râde acesta
-Nu pentru a da bătăi de cap surorilor lor. Spun la fel de amuzată ,până și Spike a început să latre ,fiind deacord cu mine.
-Spike ,tu de partea cui ești? Întreabă acesta bosumflâdu-se.
-Se pare că și-a ales tabăra în care vrea să fie. Spun la fel de amuzată.
-Bine,bine. Am venit să-ți mai spun că micul dejun este gata.
- Ok,vin in 15 minute.
Pyter iese din cameră si eu îndreptându-mă spre baie pentru a-mi face rutina.Dupa 10 minute,ies din baie,indreptându-mă spre măsuța de machiaj pentru a-mi usca părul.
Am coborât și m-am dus la bucătărie.
-Bună dimineața ,mamă! Spun pupând-o pe obraz.
-Bună dimineața,scumpo! Spune aceasta puțin surprinsă de gestul meu.
-Se pare că cineva este in toane bune astazi ,adaugă tata puțin amuzat de starea mea.
-Să spunem că m-am obișnuit cu New York-ul si deja mă simt ca acasă.
-Mă bucur ,Jessi! Spune acesta pupându-mă pe frunte și ridicându-se pentru a-și lua ziarul.
-Și copii ,ce vreți să faceți astăzi? Întreabă mama,sorbind din cafea.
-Ămm .. Eu cred că am să stau acasă. Spun puțin indecisă.
-Și eu la fel , adaugă Pyter.
-Ok. Așa vă petreceți ultima zi din vacanță? Întreabă tata puțin uimit
-Da , adică eu am să umblu pe la "puișorii mei" .
CITEȘTI
Strange Love
Teen FictionJessica și Pyter Smith sunt doi gemeni ce au 17 ani.S-au mutat din Los Angeles în New York împreună cu părinții și câinele lor Spike. Ei au multe în comun,dar sunt total diferiți.Iubesc adrenalina și mașinile. Lipsa părinților și a dragostei lor o t...