17.kapitola

53 6 2
                                    

Fran's P.O.V
Práve sme boli na Pablovej hodine. Marco nám rozprával zážitky z Londýna. Ja som tam sedela ticho a sem-tam som sa falošne zasmiala.

Všimla si to Cami a hneď vedela čo je môj problém. Chvalabohu zazvonilo a ja som rýchlo odišla. Išla som do hudobnej učebne.

Zobrala som si gitaru a začala hrať.

Miro fijo hacia el horizonte
Doy un paso más
Hay que empezar a vivir
A favor del tiempo

Oh, oh, oh
Detrás de mí queda el pasado y todo fue real
Ya tengo un sueño que seguir,
Esto es lo que siento

Hace falta valor para decir

Clap, clap. Niekto začal tlieskať. ,,Ešte stále máš tvoj úžasný hlas," povie Marco a ja sa usmejem. ,,Ďakujem," poviem.

Stojíme tam ticho. Musela som sa opýtať jednu otázku.

,,Marco, prečo si sa vrátil?" opýtala som sa.

Usmial sa a keď sa chystal odpovedať vošla Cami.

,,Fran... Pardón ruším?" opýta sa. ,,Nie, nie," poviem. ,,Čo si chcela?" opýtam sa.

,,Len s dievčatami ideme do baru večer ideš aj ty?" opýta sa. ,,Jasné prečo nie?" poviem a Cami odíde.

Potom sa rozlúčim s Marcom a idem preč.

Naty's P.O.V
,,Naty, Naty... ," niekto na mňa volá.

,,Čo je?" opýtam sa a príde ku mne Violetta. ,,Z babami ideme večer do baru ideš aj ty?" opýta sa ma.

Ako idem odpovedať vidím prechádzať okolo nás Maxiho a Andresa. ,,Áno, pôjdem večer do baru," poviem.

,,Super, tak o siedmej pri vás," povie a odíde.

Maxi's P.O.V
Išli sme okolo Naty a Vilu. Počul som ako sa rozprávajú o neakom bare.

,,Čaute chalani, počul som ako sa baby rozprávaju, že idú do baru neideme aj my?" opýtam sa chlapcov.

,,Jasné, prečo nie,stretnime sa o 8:00" povedia a ideme na hodinu.

Naty's P.O.V
(Doma)
,,Mamííí," ,,Čo je zlatko?" opýta sa ma. ,,Môžem ísť z babami von?" opýtam sa jej. ,,Jasné veď je piatok," povie a utekám hore si vybrať niečo na oblečenie.

Nakoniec sa rozhodnem pre bielu blúzku s čiernou mašlou a čierne gate. (Outfit v médiach)

Idem do kúpelne sa osprchovať ale zrazu mi niekto volá. Je to Ludmila.

Naty: Čo sa deje Ludmi?
Ludmila: Neviem si čo obliecť!
N: Už idem o 5 min. som tam.
L: Ďakujem

A zložila.
Ako som aj povedala o 5 min. som tam už aj bola. Ludmilina mama ma poslala hore. Bola som pri nej prvýkrát tak som sa trochu túlala.

Naštastie som jej izbu hneď našla. Keď som vošla v celej izbe boli rozhádzané oblečenie.

,,Ludmila, kde si?" opýtala sa
,,Tu!!" zakričí z diaľky. Trocha za poobzerám a vidím ako ide von zo šatníka.

,,To čo ti bomba spadla do izby?" opýtam sa. ,,Ha ha ha," ironicky sa zasmeje.

(Po 30 min.)
Ludmile som pomohla upratať, a vybrala som jej outfit.

Teraz sedím doma, pozerám sociálne siete a čakám kedy bude už večer. Vtom mi vbehla do izby Lena. ,,Čo chceš?" opýtam sa jej otravne. ,,Musíš mi pomôcť," povie. ,,V čom?"opýtam sa jej, lebo už ma naozaj zaujíma, čo chce. ,,Mám stretko s jedným chlapcom a neviem si čo obliecť," povie a ja sa na ňu pozrem prekvapene.

,,Lena sa nám zamilovala!" začnem si z nej uťahovať. ,,Prestaň, lebo to bude počuť mama," povie a prestanem. ,,A ako sa volá ak môžem vedieť?" opýtam sa jej zvedavo. ,,Volá sa Alex," povie. ,,A je aspoň pekný?"opýtam sa jej. ,,Veľmi pekný a milý," povie a vidno na nej, že je zamilovaná.

,,Takto je dobré a s čím ti mám pomôcť?" opýtam sa jej. ,,Čo si mám obliecť?" opýta sa zúfalo. ,,Hlavne niečo čo ťa vystihuje," poviem. ,,Tak šaty si určite nedám," povie a začneme sa smiať.

Ani jedna z nás nemá rada šaty. Stále si oblečiem niečo jednoduché. Je to v "rodine".

,,Dobre, tak je už idem," povie a odíde.

(Večer)

Keď na hodinkách "odbilo" sedem hodín zobrala som si tašku a išla som čakať dievčatá von.

Už tam stojím asi päť minút, ale je mi zima.

Keď sa už chystám vybrať telefón, dakto volá moje meno....

Ahojte, prinášam ďalšiu časť. Dúfam, že nevadí,že pridávam každý druhý deň. Táto časť je "dlhšia" ako stále.

Otázky k príbehu:

Kto volal Naty?

V dnešnej časti bola aj súrodenecká láska.

Čo poviete na vzťah medzi Lenou a Naty?

Máte aj vy súrodencov? A keď hej aký je váš vzťah?

Na mojom profile je jedna otázka bola by som rada keby tam čo najviac ľudí hlavne verný čitatelia odpovedali, vopred ďakujem.

Táto časť je venovaná Jorgistas_svk.

Tak a ja dúfam, že sa časť páčila ak hej zanechajte vote.

Ak máte otázka na mňa, k častiam napíšte do komentov.

Mám vás rada.


New Girl | Naty FF (Sk)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant