Λοιπόν, εγώ θα προσποιηθώ ότι δεν έκανα ένα μήνα να ανεβάσω κεφάλαιο :Ρ
Λοιπόν, το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο στην WonderWomanForEver, γιατί είναι από τα ελάχιστα άτομα που έκατσαν να διαβάσουν και το τελευταίο κεφάλαιο των ξεχασμένων ιστοριών μου και για τα καλά της λόγια.
____________________________________
''Εσείς, καλύτερα να φύγετε αμέσως από την πόλη όσο το δυνατόν πιο σύντομα γίνεται.'' είπε ο Κάστιελ αποφεύγοντας την ερώτηση της Κέιτ, όπως επίσης και να την κοιτάξει.
''Γιατί;''
''Γιατί είμαστε έτοιμοι να καταστρέψουμε την πόλη.''
..
O Ντιν άφησε ένα γέλιο να τον κατακλίσει. ''Δηλαδή θέλετε να καταστρέψετε ολόκληρη την πόλη;''
''Μας τελειώνει ο χρόνος. Η μάγισσα πρέπει να πεθάνει. Η σφραγίδα πρέπει να σωθεί''.
''Συγνώμη κιόλας αλλά θες να αφανίσεις χιλιάδες άτομα για μία μάγισσα; Τι σας δίνουν εκεί πάνω;!;!'' έκανε η Κέιτ σχεδόν φωνάζοντας. Ο Ντιν το είχε πάρει στην πλάκα, ο Σαμ βρισκόταν σε άρνηση και εκείνη ήταν υπερβολικά νευριασμένη. Ο δυνατός τόνος της φωνής της έκανε και τους τέσσερεις να στρέψουν την προσοχή τους πάνω της.
Ο Καστιέλ έκανε μερικά βήματα προς το μέρος της. ''Για να σωθούν δισεκατομμύρια''.
Η ματιά του κλείδωσε στη δικιά της. ''Μας αφήνετε λίγο μόνους;'' τα μάγουλά της είχαν αναψοκοκκινίσει από το θυμό, ενώ ήξερε πως λίγο ακόμα και θα έκλαιγε από τα νεύρα της. Τα αδέρφια της ένευσαν και όταν αυτά έκλεισαν την πόρτα, εξαφανίστηκε και ο άλλος άγγελος. Είχαν μείνει οι δύο τους.
Η Κέιτ πήρε μία βαθιά ανάσα στην προσπάθεια της να ελέγξει τα συναισθήματά της.
''Γιατί το κάνεις αυτό;''
''Δεν είναι η πρώτη φορά που εξαγνίζεται μια πόλη''
''Δεν εννοώ αυτό, Καστιέλ''. Μισόκλεισε τα μάτια του περίεργος. 'Η ήταν τόσο ηλίθιος όσο έδειχνε ή μας δουλεύει όλους ψιλόχαζη, σκέφτηκε η κοπέλα. ''Με ρώτησες για ποιό λόγο δεν σε συμπαθώ. Ε, γι αυτόν ακριβώς. Από τη μία είσαι ένα άτομο που θα μπορούσε ο οποιοδήποτε να συμπαθήσει και από την άλλη είναι ένα άβουλο ον, ανδράποδο στα χέρια κάποιων άθλιων ανωτέρων. Δράτε για έναν ανώτερο σκοπό χάνοντας της ουσία''.
Ο Καστιέλ απέφυγε για μία ακόμη φορά το βλέμμα της. Δεν του άρεσε ο τρόπος με τον οποίο του μίλαγε. Δεν ήταν προσβλητικός, απλά του δημιουργούσε ένα περίεργο συναίσθημα έντονης αμφιβολίας. Ήταν πολύ πιο χειρότερο από ότι με αυτό του Ντιν. Το δικό της και ιδιαίτερα τη δεδομένη στιγμή του άφηνε ένα βάρος στο θώρακα και έκανε ελαφρώς την αναπνοή του λίγο πιο δύσκολη. Ήθελε να την ακούσει, αλλά γνώρισε πως θα τιμωρηθεί γι' αυτό.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angel's Sacrifice [Supernatural AU][Wattys2016]
ParanormalΠοιο είναι το ποιο τρελό πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος; Να αυτοκτονήσει. Ποιο είναι το τρελό πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άγγελος; Να ερωτευτεί έναν άνθρωπο. ~★~ 'Το όνομα μου είναι Κάθριν Μάιλς Γουίτσεστερ. Είμαι κόρη της Άντζελα Μάιλ...