Examenul,un succes total
Intru în sala de examen și il văd pe Lordul Crowe stând pe un scaun roșu și destul de înalt.În dreapta lui s-a așezat Pettivox,iar în stânga sa era așezat un tip slab,cu părul brunet dat pe spate și niște ochi negri și cuprinzători.Avea în fața sa o foaie pe care scria Kyrvonzo,un nume destul de ciudat după părerea mea.
Lordul Crowe mi-a citit regulamentul,încet si clar.Fiecare dintre cei 3 bărbați urma să îmi pună câte o întrebare.Pentru a trece acest examen îți trebuia nota 7.
După ce a citit regulamentul,Lordul Crowe mi-a aruncat un zâmbet fals,apoi s-a lăsat pe spatele spătarului încet.
Pettivox și-a dres vocea apoi m-a întrebat:
-Ce folosim pentru o vrajă de reîncarnare?
-Pentru o vrajă de reîncarnare..folosim...metal viu.
-Doar metal viu?întreaba Pettivox ridicându-și o sprânceană.
Și nisip verde cu solzi de broască.
-Corect,răspunde Pettivox mirat.
Îmi îndrept timid privirea către Kyrvonzo fiind sigur că el e următorul care îmi va adresa întrebarea.Știam ca Lordul Crowe nu își va abandona orgoliul și va fi cel care îmi va pune ultima întrebare,care probabil va fi și cea mai grea.
Tânărul vrăjitor scrâșnește un pic din dinți și cu o voce subțire mă întreaba încrezător:
-Care a fost cea mai importantă vrajă făcută de atotputernicul IGGY?
Mă uit mirat la Kyrvonzo, facem un contact vizual cam de 2 secunde,apoi îmi las privirea în jos.Înghit în sec si răspund cu o voce tremurândă:
-Homo enim simul cum natura...
-Corect!mi se adresează Kyrvonzo cu o voce mirată.
Cei trei examinatori sa uită unul la celălalt,surprinși deoarece ei erau siguri că nu voi ști să răspund la nicio întrebare.
Lordul Crowe nu pierde nicio secundă și îmi adresează întrebarea pregătită de el:
-Scrie-mi te rog,o vrajă cunoscută de tine pentru a însufleți diferite lucruri.
Și îndreaptă o foaie spre mine și îmi înmânează un stilou.
În acel moment fața mi s-a înseninat deoarece singura vrajă pe care am apucat să o învăț aseară a fost Pynevas,vrajă folosită de Nevery pentru a da viață farfuriile să se spele singure când Benet este obosit.Din punctul meu de vedere vrăjile mai puternice nu se trebui sa fie interzise,ci încurajate.Din acest motiv Nevery poate doar însufleți vasele,când se putea defapt sa faă Castelul Umbrelor sa se miște.
Am luat stiloul,am scris vraja și i-am înmânat foaia foarte relaxat Ducelui.
S-a uitat la Pettivox și la Kyrvonzo cam 10 secunde,fără a spune nimic apoi toți 3 s-au uitat la mine.
-Felicitări,CONNwear!Ai luat nota 10,mi-a spus Pettivox parcă vrând să mă transforme în acel moment într-un șoarece.
-Mulțumesc,le-am spus eu și m-am îndreptat spre ușă încet.
Abia așteptam acum examenul practic,cănd va trebui să fac vrăji,care va fi peste 6 luni,singura problemă era că...eu nu știam să fac încă nicio vrajă.
CITEȘTI
Hoţul Vrăjitor
AcciónMa numesc CONNwear.Sunt un ucenic de vrăjitor în vârstă de 12 ani,fost hoţ pe străzile din orasul Welmet.Am fost abandonat de mama mea când aveam 9 ani şi de atunci mă descurc singur.