BÖLÜM 4

702 9 3
                                    

OHAA saate bak ya neyse biraz daha internette takiliyimda sonra yatarim.

Sabah kalktigimda kendimi cok enerjik hissediyordum.Hemen gidip bi dus aldim.Sonra saclarima guzel bi fon cekip her zamnki gibi eyeliner ve rimel surdum.Altima dar yuksek bel siyah bir pantolon ustune kisa ustunde beyaz renkte "smile"yazan siyah bi tisort giydim ustunede siyah bir kapson (hirka) aldim.Asagiya indim cantami aldim ve birkac sey daha atistirip evden ciktim.Okula geldigimde herkes bi yere toplanmis bir sey izliyorlardi.Bende hmn Mervenin yanina gidip olan bitenleri anlamaya calistim.
-Noluyo burda?
-Herhalde Emirle birisi kavga etmis?
-Vallami la
-Ewt gercekten
-Dur da bn bi Emire bakiyim dedim ve Emirin yanina gittim Emirin yaninda o****u Ayca vardi.Zaten orda olmasi da cok normaldi yani sevgilisi sonucta neyse.
-Emir bir seyin var mi?Dedim Emir tam cvp verecekken hmn Ayca atladi.
-Sence
-Moral olsun diye dedik herhalde.
-Boylemi.moral veriyosun.Dedi bn artik.iyice sinirlenmeye baslamistim
-Ewt boyle moral veriyorum begenemedin mi daha dogrusu sana da sorcak degilim sen kimsin ki ztn.
-Ben Ayca yim.
-Bende Rihanna.asdfaasdaaad Tamam ya kizmayin bn sustum biliyorum cok kotu bi espiriydi.Neyse bn simdi bunlarimi dusuncem bee.

Ewt cnm bunlari dusuncen.

Sen bi sus ic ses susss!!!

Emire baktigimda agzi kaniyordu hmn cantamdan pecete alip kani temizledim.Ordan her zamanki gibi Ayca atladi.
-Biz bilmiyoduk peceteyle silmeyi.
-Bilseydin yapardin Ayca.Dedim ve lafi yapistirdim hic biesey diyemedi de ztn.Kani biraz temizledikten sonra Emiri yerden kaldirmaya calistik.Diger taraftada baska bi cocuk yerde yatiyordu.Emirle cocugu karsilastirirsak gorunen o ki Emir cocugu cok kotu dovmus.Emiri kaldirirken bi kiz o cocugun yanina kosarak geldi.Haaa bu arada cocugun adi Canmis.Emir kalktiktan sonra banka oturduk.Tabiki yanimizda Aycada vardi.Aycanin telefonu caldi.Ayca telefonla konusunca yanimiza geldi.
-Emir acil bi is cikti bnm gitmem gerek cok ozur dilerim bugun senin yaninda olmam lazimdi.Dedi. bnde:
-Merak etme cnm bn Emirin yanindayim ztn.Dedim .Ayca kaslarini catti.Birsey soyleyecek gibi oldu ama soylemedi o sirada Mervede bizim yanimizdaydi.Ben birden ne oldugunu anlamadan Emirin kollarini boynumda hissttim.
-Tesekkur ederim Mira.
-Önemli degil yaa.Dedim ve ayni sekilde bnde ona sarildim.Merve bu romantik halimizi bozmamak icin bizi yalniz birakti.Ayyy dusunceli arkaasimm.
-Emir ne oldu da boyle oldun?
-Kavga ettik biriyle onemli degil.
-Nasil onemli degil ya yuzune bak dogrusu Canin yuzu bi felakettte neyse su an konu senin caninin yanmasi.Aciyo mu fazla dur bnde yarabandi olmasi lazim hep tasirim ne olur ne olmaz.Ilk once kanayan alnini temizledim ve oraya yapistirdim.
-Daha iyimisin?
-Iyiyim.
-Tamam.
*************
Biz ders cikisi bir kafeye gittik.Tabi Emirde pesimize takildi.Ama yuzu biraz asikti.
-Noldu Emir birseyin mi var?
-Evet var.
- Anlatta bilelim.Dedi Merve.
-Aycayla ayrildik.

Ohh ohh iyi oldu.
Sen bi sussana ic ses yaa!!!Neyse biZ konumuza donelim.
-Neden?Dedim.Gulumsedi.Biraz durdu ve konusmaya bSasladi.
-Oyle olmasi gerekiyordu.Yani daha dogrusu bn ayrilmak istedim.
-Eee niye o zmn uzgunsun.
-Bilmem.Neyse biz kafeye gidelim hadi.Dedi ve kafeye gittik.Bi 15-20 dk sonra Merve bnm isim cikti diye gitti.Emirle bas basa kalmistik.
-Sahile gidelim mi?Dedim.
-Olur.Gidelim.
-Tamam.Hadi.Sahile gittik o banklarda oturmak istedi ama bn kayaliklari sectim.Ben tam kayaliklara oturacakken ayagim kaydi tam yere dusecekken beni tuttu.Nerdeyse aramiZda hic mesafe yok gibiydi biraz daha yaklassa dudaklarimiz kavusacakti.Tam bana yavas yavas yaklasirken bi bahane bulup bu durumdan kurtulmam gerel.

Dusun Miraa bnde cok istiyorum ama olmaz.Ne diycem.Ha buldum.
-Sey.Sozumu bitirmeme izin vermeden dudaklarima yapisti.Karnimda kelebekler dans ediyordu.Bende daha fazla dayanamayip karsilik verdim.Sanirim 2-3 dkdir opusuyoruz.Hemde disarda.Ben ayrilmak icin Emiri biraz yittirdim hatta biraz degil baya.Tabikiside Emir etkilenmedi.Sonra dudagini isirdim ve inleyerek geri cekildi.

Arkadaslar bu bolum biraz gec oldu ama dedigim gibi biraz telefonda sorun var.Birde sinavlarim vardi yazamadim.

Bu arada hikaye nasil gidiyo?
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.<3

ASK VE GURURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin