YeşimPerinin sesini duymamla dünyadaki her şey önemimi yitirmişti . Hayatımda ondan önemli hiç bir şey olamaz .
Yıllardır sadece o var , canımın içi , prensesim , biricik aşkım kızım ....
Jane telefon ettiğinde geçmişimle yüzleşiyordum . Bunu artık istemiştim , birazda bu yüzden gelmiştim ülkeme . Mert Bağcı işe yüzleşmeleydim . Eski dostumun beni affettiğini görmeli onu tekrar sevgiyle kucaklamalıydım . Artık bu içimdeki küllenmiş sevdayı yüreğimden atmaya ve beni bekleyen yeni hayatıma adapte olmaya başlamalıydım .
Ben Yeşim Hancı , yirmibeş yaşındayım . Dünyalar tatlısı beş yaşında bir kızım var .
Kara bir gecenin meyvesi , ilk ve tek aşkımın bir parçası .
Mert istese , ruhumu bile sorgusuz sualsiz teslim ederdim ama o benim ruhumla beraber masumiyetimi de çalmayı tercih etmişti .
Şimdi beni sevdiği için yaptığını söylüyor .
Saatlerce bir şeyler anlattı , özür diledi , onu affetmemi , onabir şans vermemi istedi .
Tam altı yıl boyunca ondan kaçtım . İçimdeki aşkını yok etmeden onunla karşılaşmak istemedim , ona karşı o kadar zayıftım ki onun aptal oyuncaklarından biri olmam sadece bir tatlı bakışına , küçük bir gülümsemesine bakardı .Yıllarca sevmiştim onu , Seline rağmen içimden atamamıştım sevdasını .
Onun bana bakışlarını yakalıyordum ve Selin anlamasın diye hırçınlaşıyor , onu sürekli tersliyordum .
Ama bu hareketlerim onun daha da ilgisini çekiyor beni giderek daha sıkı bir çemberin içine hapsediyordu .Onun yatağında kendime geldiğimde ilk önce çok kızmış , aptal bir aşık olduğum içinde sonra onunla bir hayatın hayalini kurmuştum . Fakat Mertin telefonuna gelen mesajla bir kez daha aşağılanmış hissetmiştim kendimi . Mertin mesajımı daha çok yıktı arkadaşının cevabımı hala düşünüyorum . Şöyle demişti Mert
" nihayet bu gece bu inatçı keçi benim , bu gece bu ateş dinecek , beni rahatsız etmeyin bu sarışın beni tüketesiye ona ihtiyacım bitesiye kadar benim sonrası allah kerim . "
Arkadaşının cevabı bundan daha trajikti
" yakışır koçuma yıllarca peşinden koşturdu seni , hevesini almadan asla bırakma . Gerekirse kapınıza nöbetçi dikerim tahatsız edilmezsin "
Mert aşkım , sevdam , ilk göz ağrım , kalp ağrım .....Sadece hevestim onun için , işi bitince fırlatıp atıcağı bir oyuncaktım , sıkılınca tarih olucaktım .
Allahım bu nasıl bir sınavdı . Saf aşkımı ve masumiyetimi yok etmişti .
Gitmeliydim . Hemde hemen . Burdan , bu şehirden , gerekirse bu ülkeden ayrılmalıydım .
Odadaki eşyalarımı toplayıp hızlıca giyindim ayakkabılarımı giyip çantamı da bulduğumda kapının kolunu yavaşça çevirdim . Tanrım kapı kilitliydi ve anahtar üstünde yoktu . Ben kara kara etrafta anahtar ararken Mertin telefonu çalmaya başladı , yine o iğrenç kankalarından biri arıyordu . Mert uyanmasın diye hemen telefonu aldım fakat o kadar heyecanlanmıştım ki cağrıyı sonlardırmak isterken cevaplamıştım . Ahizeden duyduğum sözcükler nasıl bir oyun un bir parçası olduğumu kanıtlıyordu . Mert Bağcı bütün olanaklarını sadece benimle olabilmek için kullanmıştı . Bir gecelik zevki olabilmek için , benim için bir parti düzenlemiş ve elinden kaçmamı önlemek ve süpriz ziyaretçiler olmasın diye kapıyı üzerimize kilitletmişti . Bu adamda saplantı olmuştu ve beni tamamen tüketesiye kadar bırakmıyacaktı .
Gitmeliydim , balkona doğru ilerledim kapıyı açtım , çok yüksek sayılmazdı . Yaptıklarımın çoğunu hatırlamıyorum arkadaşının sözleri sürekli beynimde yankılanıyordu balkondan atladım ve koşarak ordan uzaklaştım . Nekadar zamandır ağladığımın farkında değildim . Eve geldiğimde hiçkimsenin olmaması işimi kolaylaştırmıştı odama gittiğimde artık son gücümüde tüketmiştim ve yatağımın yanında yığılmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KIRINTILARI
RomanceKabuklarımın hergün dahada kalınlaştığı bir dünyada yaşamak. Herkese herşeye rağmen inadına yaşamak. Ya içimdeki aşık kadın o kabukları kıracak yada bu soğuk dünyada aşk kırıntılarıyla yaşıyanlardan olucam ne dersiniz o kadar gücüm var mı ? Tüm Hakl...