Μέρα 94η: 1 Ιουνίου

363 51 16
                                    

O Μαρτσέλο δεν έχει σταματήσει να κλαίει από τη χθεσινή μέρα. Κάθεται στον καναπέ της Ντι και εκείνη τον προμηθεύει συνέχεια με καινούρια χαρτομάντιλα. Έχει ενοχές για τον τρόπο που μίλησε στο ζώο, όπως επίσης είναι σίγουρη πως ο Μαρτσέλο σκέφτεται πως μπορεί να το έσπρωξε εκείνη, θεωρώντας πως έβρισκε τον γάτο του ενοχλητικό. Εκείνος σαν να διαβάζει τις σκέψεις της και τρεις και λίγο την καθησυχάζει λέγοντας της πως εκείνη δεν έφταιγε σε τίποτα.

«Πες μου, ρε Ντι, όχι πες μου. Τα ζώα αυτοκτονούν; Γιατί να μου το κάνει αυτό; Γιατί;»

«Δε νομίζω, Μαρτσελίτο, ότι τα ζώα αυτοκτονούν. Νομίζω ότι υπερεκτίμησε τις δυνατότητες του το ζωντανό. Μάλλον θα είδε κάτι που του κίνησε το ενδιαφέρον και δεν εκτίμησε σωστά το ύψος. Ίσως να μην πάθαινε τίποτα αν δεν περνούσε το αυτοκίνητο... Βλακείες σου λέω, δε σώζεται η κατάσταση. Μαρτσέλο, θέλω να σου πω κάτι, γιατί με τρώνε οι τύψεις. Ξέρεις του μιλούσα για τους άντρες εκείνη τη στιγμή και του είπα πως και εκείνος είναι όπως είστε όλοι. Και ότι αν δε τον είχες ευνουχίσει εσύ, θα τον έριχνα εγώ. Και εκείνος πήδηξε» λέει η Ντι και αρχίζει να κλαίει σπαρακτικά, με λυγμούς λες και ήταν υπαίτια για τον θάνατο του γατιού.

Η αντίδραση του Μαρτσέλο είναι απρόσμενη. Εκεί που κόντευε να πνιγεί από τα κλάματα, ξαφνικά ξεσπάει σε γέλια, σε γέλια που δεν μπορεί με τίποτα να σταματήσει. Του έχει φανεί τόσο αστεία η περιγραφή της Ντι σε συνδυασμό με την απελπισία στο πρόσωπό της που έχει ξεχάσει ότι ο γάτος για τον οποίον θρηνούν είναι ο δικός του.

Το γέλιο δε θα κρατήσει για πολύ. Με το που περάσει η επήρεια της περιγραφής του σουρεαλιστικού διαλόγου που είχε η Ντι με τον αποθανόντα γάτο, εκείνος ξαναρχίζει να κλαίει ακόμη πιο δυνατά από πριν. Η Ντι τον αγκαλιάζει και εκείνος σπαρταράει ανάμεσα στα δύο της χέρια. Αρχίζει και βαριανασαίνει, της λέει πως θα πάθει έμφραγμα και εκείνη του λέει να καλέσει ένα ασθενοφόρο.

«Όχι, όχι, δεν μπορώ τα νοσοκομεία».

«Α, Μαρτσέλο, μη με τρελαίνεις, ολόκληρος άντρας. Τι να κάνω τώρα, Θέε μου;».

Παίρνει τηλέφωνο τον Μήτσο και εξηγεί τι έχει συμβεί και πως τον χρειάζεται για ενισχύσεις. «Πάρε πιτζάμες να μείνεις σε μένα!»




DilemmaWhere stories live. Discover now