Naložila jsem si na talíř a šla jsem ke stolu kde už na mě mávala Nathan. "Dobré ráno." řekla jsem
"Dobré ráno princezno. Ani pusu si mi nedala. Co to teď napravit?" našpulil rty a čekal. Já jsem se usmála a dala jsem mu pusu na tvář. Podíval se na mě pohledem,který říkal /To myslíš vážně?/ ale já se jen sladce usmála a pustila se do jídla. Když jsem dojedla odnesla jsem talíř a čekala před jídelnou než dojde on. Zaujal mě jeden obraz na stěně. Byla na něm malá holčička a hrála si s panenkou. Ten kdo to namaloval musel mít talent. Zničehonic mě někdo chytil kolem pasu a já malinko nadskočila. "Víš jak jsem se lekla?" neodpověděl jen se usmíval. Po pár minutách si mě přitáhl k sobě a políbil mě.
"Půjdem?" zeptal se. Přikývla jsem.
"Počkej kam chceš jít?"
"K bazénu."
"Ale já nemám plavky. A po jídle se do bazénu chodit nemá." šel směrem k bazénu a cestou se svlékal do plavek. Věci položil na lavičku a skočil do bazénu.
"Pojď za mnou." zavolal
"Ne já se budu dívat."
"Buď se převlečeš do plavek nebo tě tam hodím tak jak si."
"Ne." to by přece neudělal. Vylezl z bazénu a šel přímo ke mě. Rozběhla jsem se opačným směrem jenže on mě dohonil a přehodil si mě přes rameno. Začala jsem ho kopat. "Pusť mě."
"Jak si dáma přeje." a v tu chvíli jsem letěla přímo do bazénu. Vynořila jsem se a a vyprskla vodu. A on se prostě jenom směje! Usmála jsem se na něj. "Hele pomůžeš mi ven?"
"Jo jasně." podal mi ruku,chytla jsem ho za ní a stáhla ho dolů. Rychle jsem vylezla z bazénu vzala jsem jeho oblečení a hodila ho za ním do bazénu. "Jenom aby ti to nebylo líto." a odešla jsem. Když jsem se zavřela v pokoji sesunula jsem se k zemi a začala se smát. Holky tu nebyly což bylo jenom dobře. Šla jsem se převléct a zrovna když jsem si sušila vlasy se za mnou ozval Nathanův hlas.
"Dlouho jsme se neviděli princezno." ztuhla jsem
"Co tady děláš?"
"Přišel jsem se pomstít." usmála jsem se
"Ty sis začal."
"To máš pravdu. Po pravdě jsem si sem přišel pro pusu."
"Máš ji mít." pomalu jsem k němu došla a políbila jsem ho. On mě položil na postel ale nepřestal mě líbat. "Ehm...." otočily jsme se a tam stáli moje dvě spolubydlící. "Asi bychom měli jít."
"Ne Nathan už stejně měl namířeno do svého pokoje."
"To jsme moc dobře viděli."
"Já ho jenom vyprovodím." tlačila jsem Nathana ke dveřím. Chtěla jsem zavřít ale on dveře chytil.
"Nešla by ses projít dnes večer?"
"Ne teď běž."
"Neodejdu dokud nepůjdeš." chvilku jsem čekala a pak mi došlo že to myslí vážně
"Jo dobře půjdu ale teď už běž."
"Večer si pro tebe přijdu princezno." řekl a odešel
"No? Co to mělo znamenat? A jak to,že si večer nepřišla?"všechno jsem jim řekla o večeři,o tom co se stalo v noci i o tom,že dnes večer se jdeme projít. A víte co na to řekla Kiki? "Můžu ti zase vybrat oblečení?" to je celá ona. Začali jsme se smát. "Co je tu k smíchu?" ptala se nechápavě Kiki
"Ale nic. Jasně že jo. Ale podpatky už si nevezmu."
"Ok. Nepůjdeme se najíst?"
.............................................................................................................................................
Další část :3