Štěstí??!!

92 5 3
                                    

Sedím zrovna na gauči, a najednou mi někdo napíše zprávu. Řeknu si "zase fanoušci", ale nedá mi, a stejně se podívám. OMG
je to MenT, jo ten MenT z YouTube, a ptá se mě, jestli ho sleduju. Hned mu napíšu že jo, a moc.

Já : Jo, a moc

MenT : Ooooooooo, pocta. Budeš na Utuberingu????

Já : Pocta spíš pro mě, že si můžu psát s mím nej nej youtuberem. Na Utuberingu nebudu, nejsem na YT odhalená. A ty mě sleduješ???

MenT : Já tě sleduju často, jsi jedna z mála holek co točí GTA a takový i víc klučičí hry. A vím, že nejsi odhalená, ale myslel jsem že by si přišla jako fanynka třeba, nwm.

Já : Jop, dobrej nápad, jdu si přes tebe obědnat lístky a budu tam jako fanynka. Zatím asi cs. Ale slib mi že si ještě někdy napíšeme.

MenT : Stůj, když mi dáš svojí adresu, můžu ti lístek poslat. Mám jich tady 20 normálních pro fanoušky a 2 VIP co můžu někomu dát.

Já : Děkuju, ale já si lístek klidně koupím....

MenT : Budu smutnej .

Já : Já taky .

MenT : A ten lístek???

Já : Tak jestli ho chceš dát přímo mě, holce co natáčí hrozný videa na YT a poznal jsi ji před 10 minutama na mesengeru, tak OK.

MenT : Jooooooo, jsem zase veselej.

Já :  Njn

MenT : Takže se uvidíme.

Já : Někde mezi fanynkami mě najdeš.

MenT : nn

Já : ??????????

MenT : No, ten VIP lístek je speciálně ode mě, což znamená že se spolu 100% uvidíme, protože s tím lístkem tě odvedou rovnou ke mě, a teprve pak můžeš jít dál, no a ty lístky jsou jenom 2 pro každého youtubera, takže zě poznam.

Já : Jdu si koupit vlastní lístek, cs.

MenT : Nn, už jsi mi to slíbila.....

Já : Ale nemáš mojí adresu......

MenT : Ale vím P. O. box ...........

Já : Njn, OK...

MenT : jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jsem šťastnej

Já : Njn, ale teď už vážně musím, adresu ti napíšu večer jo????

MenT : jj, ahoj

Já : ☺ a napíšeme si ještě???

MenT : Jj. No nic, taky musím, cs ☺

Já : Ahoj ☺☺.

MenT : ☺☺☺☺

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 30, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

YoutubeKde žijí příběhy. Začni objevovat