Stalo se to v létě r. 2012. Obyčejná dívka jela na prázdniny k babičce do jižních čech, tak jako každé prázdniny.
Na jeden den v týdnu se domluvila se svou kamarádkou Gábi, že u ní přespí. Když Annie dojela ke své kamarádce, odložila si u ní věci a šli ven, jako obyčejné kamarádky.
Venku blbli, poslouchali hudbu a zpívali si. Začal se blížit večer a Annie se svou kamarádkou Gábi, šli domů, kde se najedli a rozhodli se, že se budou dívat na televizi. Annie si lehla na postel a Gábi hned vedle ní.
Chvíli se normálně dívali na televizi, ale pak?..
Pak ji Gábi řekla, že chce něco zkusit, hlavně ať se nebojí.
Najednou ji Gábi políbila a Annie se bránila, ani se nepokusila uhnout. Byla jako v tranzu. Líbilo se jí to, ale zároveň cítila, že to nejspíš není normální. Ale v tu chvíli jí to bylo uplně jedno.
Cítila se, tak krásně, tak jako ještě nikdy.
Celou dobu se tomu poddávala a užívala si tu chvíli. Přála si ať to nikdy nezkončí.
Cítila nádherné doteky po celém svém těle. Polibky na krku, které se přesouvali níž a níž. Cítila její nahé tělo na tom svém.. Každý její dotek ji vzrušoval čím dál víc.
I kdyby se bránit chtěla, tak by to nedokázala. Ovládla ji touha a vášeň. Nedokázala se kontrolovat.
Chtěla to víc a víc, až nad sebou ztratila uplnou kontrolu a poddala se tomu.
Když přestali, lehli si vedle sebe. Chvíli se na sebe dívali, ale za okamžik se k Annie, Gábi přitulila a usnila.
Ánnie po tom, zůstala ještě dlouho vzhůru a přemýšlela nad tím co se stalo.
Myslela na to, jak by to vzali její kamarádi, kdyby to zjistili.
Najednou usnula a zdál se ji sen o tom co se večer přihodilo.
Ráno, když se probudila, Gábi ještě spala. Annie ležela na posteli a dívala se jak Gábi spí. Přišla ji strašně roztomilá a sladká. A najednou ji to došlo.. Je lesba a šíleně se zamilovala. Bylo jí v tu chvíli uplně jedno co si o tom pomyslí ostatní. Jen se bála, že to skončí, tak rychle jako to začalo.
Měla správné obavy, protože se Gábi za okamžik probudila a řekla ať na to zapomene. Že prý to bylo fajn, ale že potřebuje něco víc, že potřebuje zkušenější slečnu.
Annie se okamžitě oblékla a běžela na autobus. Hned jak dorazila k babičce, hodila věci do rohu a utekla s pláčem nahoru do pokoje. Babička v kuchyni uslyšela jak někdo běží po schodech. Okamžitě všeho nechala a šla nahoru za Annie. Uviděla Annie ležet na zemi s podřezaným zápěstím a vedle ní ležel dopis, ve kterém stálo "Všem se omlouvám za to trápení co jsem způsobila. Zamilovala jsem se do dívky, která si semnou užila a pak mě odkopla. Bez ní žít nedokážu. Miluji vás! Zbohem".
Babička začala strašně plakat. Nemohla uvěřit, že tohle udělala její holčička. Když se trochu vzpamatovala, zavolala sanitku a po té i její matce. Annie odvezli do nemocnice, ale už bylo pozdě.
Asi za týden měla Annie pohřeb. Když se to Gábi dozvěděla, pokusila se o sebevraždu a krví napsala na zeď "Odpusť mi to Annie. Miluji Tě!". Jenže se jí zabít nepodařilo. Do jejího pokoje přišla matka a zavolala záchranku. Když ji pustili z nemocnice, odvezla ji matka do psychiatrické léčebny, kde nepromluvila ani slovo. Řezala se a pokoušela se o sebevraždu, pořád dokola. Takhle to šlo asi měsíc, až se ji to podařilo..