Yazdığım bölüm silindi.Çok sinir bozucu bir durum.Tekrar yazdım iyi okumalar...
Konuklar ve Şebnemin ailesi bana sinirli tepkiler veriyordu.Şebnem çok şaşırmıştı.Anıl yanıma hiddetle geldi.Şebnemde onun arkasından geldi.
"Nasıl girdin lan buraya!"
"Ben ne istersem o olur.Tabi sen öğrenememişsin."
"Öyle mi?Şebnem benim oldu ama."Söyledikleriyle deliye döndüm.Şebnemin gözüne bakarak konuşmaya devam ettim.
"Demek ki istemiyormuşum."
"Neden geldin lan buraya?"
"Şebneme iki çift lafım var."Şebnemin abisi Anılı sakinleştirmek için bahçeye çıkardı.Bende Şebnemle konuşma devam ettim.
"Mutlu musun Şebnem bu şerefsizle evlendiğin için?"
"Kelimelerine dikkat et!"
"Oo sevgili kocacığını da korurmuş."
"Ne diyeceksen de ve git!"
"Pekala!Seni sevdiğim güne lanetler okuyorum biliyor musun?Senin abinden bir farkın olduğunu düşünüyordum fakat yanılmışım.Sen ondan da kötüymüşsün.Sırf senin için ailemin intikamını almadım ben be!Sana layık birini bulmuşsun.Mutluluklar dilerim"Arkamı dönüp giderken Şebneme son sözlerimi söylemek için geriye döndüm.
"Biliyormusun Anılın Hasanın oğlu olduğunu öğrenince çok pişman olucaksın.Ama bana ihtiyacın olduğunda ben olmayacağım."
Otelin merdivenlerinden hızlı bir şekilde indim.Özgür ve Can meraklı gözlerle bana bakıyorlardı.
"Ee Şebnem nerde abi?"
"Gelinliğini çıkarmaya gitti dimi?"
"Şebnem yok.Anladınız mı yok.O herifle evlendi.Benim için Şebnem diye biri yok.Şebnem
Selimin dedikleri çok ağırdı.Kaldıramıyordum.Belki de dedikleri doğruydu.Neye inanacağıma şaşırmıştım.Konukları uğurladıktan sonra otele gittik.İstanbula haftaya gideceğiz.
1 Ay Sonra
Selimi o kadar özlemiştim ki anlatamam.Sesi bakışı gülüşü herşeyi.Sadece birkaç kez görmüştüm.O bile yetmiyordu artık.Hep yanımda olsun istiyordum.Anılın elini bile tutmadım.Artık eski Anıl değildi.Bana çok kötü davranıyordu.Düşüncelerimden ayrılıp çalan kapıya yöneldim."Hoşgeldin."
Anıl sinirli bir şekilde içeriye girdi.
"Anıl noluyor ne bu tavırlar?"
"Ne mi oluyor?Şirketteki hisselerimi kaybettim.Yani sevgili karıcım fakiriz."
"N-ne?"
"Artık sen de çalışacaksın."
"Saçmalama."
"Tabi bu güne kadar gez toz kocanın parasını ye.Bundan sonra böyle."
"Ben yatıyorum."
Arkamdan Anılda geldi.Üstüme gelmeye başladı."N-ne yapıyorsun?"
"Olması gerekeni."
"Böyle birşey asla olmayacak."
"Olucak sevgili karıcım."
"İstemiyorum seni anlıyor musun?Nefret ediyorum nefret."Selim
Çocukların zoruyla onlarla restauranta gittik.
"Oğlum beni niye getirdiniz lan buraya.Siz sevgililerinizle ne güzel takılcaktınız işte."
"Tesüf ederim Selim.Çok kırıldım."
"Aman diyim Özgür senin tribini felan çekemicem."
"Kızlar geldi."
"Hoşgeldin Almiloşum."
"Hoşbulduk canım."
"Hoşgeldin aşkım."
"Hoşbulduk canım."
"Keşke Şebnemde olsaydı."Kainat ne dediğini sonradan fark etti.Bana üzgün bakışlar attı.
"Siz takılan gençler.Bu günlük bu kadar gezme faslı yeter.Evimde dinlenmek istiyorum."
"Oğlum gece gündüz dinleniyorsun zaten."
"Sen Özgürü boşver abi."
"Neyse görüşürüz."Biraz sahilde dolandım.Sevdiğim kadının beni bırakışı geldi aklıma.Öylece bırakmıştı beni.Bir başıma kaldım.O yokken o kadar mutsuzum ki.Nefes bile alamıyordum.Yağmur bastırınca arabaya bindim.Bir an önce eve gidip uyumak istiyordum.
Bahçe kapısından girdim.Gördüklerimden sonra şok geçirmiştim.Yağmurdan ıslanmıştı.Ne arıyordu ki burada.
"Şebnem?"
Nasıl buldunuz bölümü?
"En sevdiğiniz sahne hangisi?"
"Sizce Şebnem neden geldi?"Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboyun İntikamı(Şebsel)
RomanceBazen aşkın nerden geleceğini bilemezsiniz.Ben de olmayacak bir dalgaya kapıldım.Ona aşık oldum.. "Senin beni öldürmeye gücün yetmez." "Kimsin lan sen!" "Hayatının katili." "Tamam dediklerini yapacağım." "Herşey için çok geç.Şebnem Gürsoya elveda de...