Cel din imagine este Max
.........
O zi ca oricare ma trezesc in pat cu 2 brunete am avut o noapte buna dupa mine am plecat miam luat camasa pantaloni si sacoul si am iesit pe usa aveam parul ciufulit si nu ma deranja am luat masina chiar cand bruneta a fugit dupa mine asta as spune la fix mergeam cu masina pe drum pana cand vad o o masina zdrobia in fata mea si in ea o fata frumoasa blonda cu ochi caprui sangerea si cu greu ma abtineam sa no musc am scoso de acolo si am duso la spital stateam si asteptam ce o sa spuna doctori ......
-Max......
-Da..e bine?
-A pierdut mult sange dar e in stare buna isi va reveni cat de curand....
-Multumesc amice .....
-cu placere .....in soapta mia zis maiestate.....
Doctorul era un prieten bun cu mine era loial mie el fiind vampir iar eu rege.....
Asteptam sa se trezeasca sa fiie cineva care sa o cunoasca si sa o duca acasa ........dar din fericire sa trezit si am intrat la ea....
-Hei esti bine?o intreb eu
-Da ....unde sunt....?.ma intreaba ea cu o voce tremuranda
-esti la spital team adus eu ai facut accident si team adus aici.....
-Mersi.......
-Cum te cheama?
-A....Aly....Blake.....Tu?
-Eu Max ....Max Hell....
Atunci intra doctorul si spune ca Aly poate merge acasa .......dar era o problema care ea nu mia spuso.....
-Am plecat de acasa dupa ce am scapat din focul din casa mea parinti mei au murit acolo dar eu am plecat asa miau spus am mers cu masina pana mam lovit de un tir nu mam mai putut misca si am crezut ca voi muri....
-Daca nai casa vi la mine .....
-Mersi....dar nu pot nu vreau sa te deranjez.....
-Nui nici un deranj sunt numai eu si sora mea Alana ........vei veni la mine......
-Mersi...Max esti prea dragut cu mine.....
-Nu spune nimic ....simt ca trebuie sa fiu....
Nu stiu ce simt dar inima mea bate tare si inebunesc cand ma gandesc la ea e frumoasa si simt ca o iubesc ....as vrea sa fie regina mea......
Si sosi ziua urmatoare si vroiam sa o duc acasa......
Scuze daca e cam scurta next la 3 voturi si un comentariu.....
CITEȘTI
Iubesc o muritoare
VampireNumele meu e Max am 17 ani sau as putea spune 2000 de ani eu sunt un vampir mai exact rege imi place sa trec fete prin patul meu apoi sa le las dar ma intalnesc cu ea cea ce imi fura inima ce ma provoaca sa o vreau ,numele ei e Aly are doar 17 ani s...