SADECE BİR BÖLÜM

28 3 2
                                    

4 kişilik bir aile...Annenin adı"Elif"babanın adı"Volkan"2 çocuk olmak üzere biri kız,biri erkek,kız"Ada" erkek"burak".Okullar kapanmıştı. yaz tatili için ormanda bir eve gitmişlerdi.Çocuklar bahçede oynamak için dışarıya çıkmak isterler.Ada"anneee Burak'la bahçede oynayabilirmiyiz?"Elif"Tamam çocuklar ama fazla uzaklaşmayın orman burası her an herşey olabilir.Dikkaattliiiii oluunn!"Burak"tamam anneeee".Çocuklar bahçeye çıkarlar.Volkan'da evdeki şömine için biraz odun toplar evin etrafında.Çocuklar top oynarken top çalılıkların arasına kaçar.Ada topu almaya gider,Burak'ta su içmeye gider.sonra Ada bir ses duyar"burdan gidiiinn,burdan gidiiinn!!"Ada çok korkar ve derki"sen kimsin ?yaaa!"bir daha ses duyar"gidiiinn burdan!!"Ada çok korkar ve hızlıca oradan uzaklaşır.Ada bahçede babasını görür ve bir ses duyduğunu söyler"baba babaaa yolumuz ağaçlıkların arasına gitmişti bende alıyim derken bir ses duydum ve burdan giiidinn dedi bende sen kimsin dedim oda yine burdan giiidinn dedi çok korktum"kızım saçmalama burada öle şeyler olmaz şaka yapma böle şaka olmaz hadi eve git!" Ada sinirlenir ve derki" baba niye yalan söyleyeyim inan bana!!"kızım hadi eve git bir ton işim var oyalama beni"der babası.Ada eve gider ve durumu annesine de anlatır annesi de saçmaladığını söyler.Ada çok sinirlenir ve odasına gider.biraz uyur sonra camına küçük taşlar atılır Ada camdan aşağıya bakar ama kimseyi göremez.Ada biraz ürperir.akşam yemeği hazırlanır ve sofrada Ada camına taş atıldığını anlatır ama yine inanmazlar ama Burak inanır.Sonra Ada Burak'a herşeyi anlatır.Burak'ta ürkmeye başlar."bu nasıl başladı yani sana nasıl bulaştı bu şey??","hani top oynarken çalılıkların oraya topumuz kaçmıştıya işte topu almaya gittiğimde ses duydum,aynen şu şekildeydi 'gidiinn burdaann'diye birkaç kere söyledi ben de kimsin dedim ve aynı cevabı aldım,hemen korkup kaçtım."ayy iyice korkmaya başladım ben adaa annem ve babama söyledinmi bunlar ı?","söyledim ama bana inanmadılar.","hmm neyse hadi geç oldu yatalım".Herkes odalarına çekilir.Ada tam uykuya dalarken bir ses duyar bahçeden,kalkar ve bakar.o şey tam karşısında duruyordu uzun bacaklı,uzun kollu ve yüzü olmayan bir varlık ona bakıyordu.sonra birden yok oldu ada arkasını döndü ve o şey tamda karşısındaydı,ada nedense bağıramadı,sanki biri nefesini kesmiştir.O şey adanın üstüne yürüyordu.Ada yı duvara fırlattı ve kalbini söküp baş ucuna koydu...

ESRARENGİZ ORMAN!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin