*5*

4.9K 393 10
                                    

Další den si mě Cal odchytl, když jsme šli s Gwenny na snídani. "Můžu s tebou mluvit?" zeptal se a koukl se na Gwenny.

"Jasně chápu!" zasmála se. "Počkám u stolu." usmála se na mě a vešla do jídelny.

"Proč si myslíš, že tě chci vydírat?" zeptal se potichu Cal a já se ironicky rozesmála.

"Protože budeš chtít slávu jako všichni ostatní!" vyjela jsem na něho potichu. "Řekneš novinářům, kde jsme a BUM máš peníze!" Cal se na mě překvapeně koukal a potom zakroutil hlavou.

"Chci jen aby si věděla, že já to nikomu neřeknu.. Mám tvýho bráchu rád.. Je s ním skvělá sranda.. A tebe? Tebe jsem si taky oblíbil.." zašeptal a zadíval se mi do očí. "Takže tvé tajemství je u mě v bezpečí." slíbil.

"Jsi si jistý? Stačí jedno přeřeknutí a já budu muset odjet.." zašeptala jsem stejně potichu jako on. Cal se usmál.

"Máte mé slovo princezno." naklonil se k mému uchu. Jeho hlas byl jako nějaké záříkavadlo. Věřila jsem mu. Když se oddaloval věnoval mi drobnou pusu na tvář. Potom odešel do jídelny a nechal mě tam stát. Dotkla jsem se prsty místa, kde mi věnoval pusu. Mé rty se roztáhli do úsměvu a i já se vydala do jídelny.



Všichni účastnicí tábora jsme stáli v řadě, protože nás Kim zavolala. "Ti kteří tu nejsou poprvé ví o co jde." začala a přecházela sem a tam. "Rozdila jsem vás do oddílu.. Nejmenší to je jasné.. Ale udělala jsem pár změn. Tessa a Gwenny půjdou do týmu Cala místo Britney a Medison.

"To ne!" vykřikla Britney. 

"Ale ano.. Tessa bude se svým bratrem." řekla Kira klidným hlasem. "A už dost těchto debat!"

"Ale- " chtěla, ještě něco namítnou, ale do řeči jí teď skočil někdo jiný.

"Britney nech to být... Tessa tu je nová.. Má právo být s Tommym." řekl Cal a stoupl si za mně. Cítila jsem jeho dech na svém krku. Bála jsem se na něho otočit, protože, kdybych to udělala byl by až moc blízko.

Britney se na mě nenávistně koukla a potom se otočila na Medison a něco jí říkala. Udělala jsem krok dopředu a otočila se na Cala.

"Děkuju." usmála jsem se na ně.

"Nemáš zač." odpověděl mi.

"No a teď se můžeme pustit do první hry! Hon o vlajku!" vykřikla Kira a nadšeně zatleskala. 

"O co tu jde?" zeptala jsem se potichu Cala. 

"Vysvětlím ti to neboj.. Jsou dvě družstva proti sobě.. Starší se staršími a mladší s mladšími." dal se do vypravování. "Je vyznačen kruh ve které budeme mít vlajku. Území je rozděleno na dvě půlky. Jedna je naše, druhá jejich. Musíme získat vlajku našeho nepřítele." 

"Máš pro mě nějakou radu?" zeptala jsem se a Cal se ušklíbl.

"Utíkej rychle a nenech se chytit." usmál se a šel se postavit k hranici. Stála jsem na místě a rozhlížela se. Pořád jsem nechápala jak se to hraje.. Ale chtěla jsem ukázat že něco umím. 

"Tak co připravená?" objevila se vedle mě Gwenny. 

"Jo." přikývla jsem ve chvíli, kdy se ozvala píšťalka, která označovala začátek hry. Měla jsem běžet na druhé uzemí.. Tak jsme utíkala. Celou tu domu, co jsem doma běhala se mi vyplatila. Byla jsem rychlejší než polovina kluků, kteří byli proti mě. Chtěli mě chytit, ale já kličkovala. Skočila jsem do kruhu druhého družsstva a vzala vlajku.

"Jo Tesso!" vykřikla nadšeně Gwenny a tím na sebe upoutala pozornost a mě dala šanci na útěk. Rozběhla jsem se zpět k naší hranici. Pár metrů před, na mě někdo skočil a shodil mě dolů. Sykla jsem bolestí, když jsem si o kámen rozřízla koleno. Kluk, který to celý způsobil na mě pořád ležel.

"Tesso!" slyšela jsem Cala. Viděla jsem jeho nohy jak ke mě běží. Chytl toho kluka za límec a sundal ho ze mě. Potom mi pomohl. Posadila jsem se a koukla se na své koleno, které bylo celé od krve. Cal si ke mě přidřepl. "Bolí to..?" zeptal se.

"Trochu." přikývla jsem. Chtěla jsem si stoupnout, ale hned jsem se převážila na tu nohu, málem jsem spadla. Ale Cal mě stihl zachytit. 

"Pomůžu ti do tábora a potom ti to ošetříme." usmál se a vzal mě do náruče. Omotala jsem ruce kolem jeho krku. Cítila jsem jak se na nás všichni koukají. Bylo mi to, ale jedno.. Musela jsem se koukat na Cala. Vydal se zpět do tábora a já se koukla za něho. Tommy stál vedle Gwenny a ustaraně se na mě koukal. Věnovala jsem mu úsměv a potom jsem si položila hlavu na Calovo rameno.

"Měla bys na sebe dávat pozor." řekl. "Nebo svět příjde o úžasnou princeznu." dodal šeptem až mi nadskočila husí kůže. 

"Děkuju." špitla jsem. Cal se na mě nechápavě koukl.

"Za co?" 

"Za to, že to nikomu neřekneš.. Za to, že tu pro mě jsi." vysvětlila jsem. Cal se najednou zastavil a zadíval se mi do očí.

"Kdykoliv." usmál se.







Princess..? Oh no!Kde žijí příběhy. Začni objevovat