Eksik -6. Bölüm

262 25 7
                                    

Arkadaşlar eğer bölümleri okuyun beğeniyosanız lütfen vote verin ve yorum yapın. Her ne kadar bu hikayeyi kafa dağıtmak için yazıyo olsamda boşuna yazmak istemem. Bu yüzden görüşlerinizi bildirin. Yazım yanlışım varsa özür dilerim iyi okumalar. Mutlimedyada Defne' nin spora giderken giydiği kıyafetler var.

Sabah
"Defne' nin Ağzından "

Sabah gözüme gelen gün ışığıyla uyandım. Lan Kasım ayı bitiyo dışarda hala güneş var. Hızlıca yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Aynanın karşısına geçip göz altlarıma ve gözlerime baktım. Tam tahmin ettiğim gibi gözlerim kızarmış göz altlarımda çok hafif morarmıştı. Anlamıyorum ki alt tarafı dün gece hiç uyumadım sadece sabahâ karşı iki üç saat uyudum diye benden başka kimin gözleri bu hale gelirdi ki? Banyodaki rutin işlerimi hızlıca yapıp odaya geri döndüm. Bu sabah okula gitmicem. Çünkü eğer gidersem kızlar tarafından sorguya çekilicem. En iyisi öğlenden sonra gitmek. O yüzden ilk önce sahilde yürüyüşe çıkıp sonra da spor salonuna gidip kum torbası yumruklamaya karar verdim. Dolabın karşısına geçip kırmızı yarım atletimi ve siyah taytımı çıkardım. Üstünede siyah bir üst aldım mı tamamdır. Hızlıca kıyafetleri üzerime geçirip saçımı at kuyruğu yaptım kulaklığımı ve telefonumu evden çıktım ve sahile doğru yürümeye başladım.

"Ahsen' in Ağzından"
Sabah Tutku' nun "Kahvaltı hazır. Hadi kalkın!" diyen sesiyle uyandım. Defne bitti bu başladı ya. Yavaşça yataktan kalkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Sonra dolabımın karşısına geçip kırmızı pantolon, siyah sporcu atleti ve lacivert gömlek çıkardım. Onları hızlıca giyip saçlarımı taradım ve serbest bıraktım. Hızlıca aşağı indiğimde Beril' in çoktan inmiş, masaya oturmuş olduğunu gördüm. Günaydınlaşma faslını geçip hızlıca kahvaltımızı yaptık. Sonra da hepimiz Tutku' nun arabasına bindik ve okula gitmeye başladık. Yaklaşık 15 dakika sonra okula vardık. Bahçeye girdiğimizde hızlıca bahçedeki bankların birinde oturan Koray ve Rüzgar' ın yanına gittik. Oturduğumuz gibi Rüzgar "Defne' yle konuştunuz mu gelicek mi okula?" diye sordu. Tam daha konuşmadığımızı söylicekken Tutku "Ben konuştum sabah. 'Öğleden sonra gelirsem gelirim.' dedi." cevapladı Rüzgar' ın sorusunu. Rüzgar -tamam- anlamında kafasını salladıktan sonra ben hızlıca ayağa kalkıp "Hadi içeri geçelim dondum burda." dedim. Bizimkiler bu halime güldükten sonra ayağa kalktılar. Okulun girişine doğru ilerlerken Koray gelip elini omzuma atıp beni kendine çekti ve saçlarımı karıştırıp "Kıyamam üşümüş mü benim sarışınım?" dedi alayla. Elini saçlarımdan kurtarıp kafasına hafifçe vurdum ve "Saçlarımı bozma Koray. Yoksa senin elini kırarım." dedim alayla. Okula girdiğimiz zaman Koray beni daha çok kendine çekti ve "Kızma sarışınım tamam." dedi. Ona bakıp gülümsedim ve bende ellerimi onun beline sardım. Hep beraber sınıfa çıktıktan sonra sırama geçip oturdum. Sonra Rüzgarlara doğru dönüp "Ders ne?" diye sordum. Rüzgar bana bi süre bakıp sırıttı ve "Biyoloji" dedi. Ah! Neden sırıttığını şimdi anlamıştım. Biyoloji dersini sevmezdim ve İzmirdeyken dersi kaynatmak için elimden geleni yapardım. Tabii Koray da bana yardım ederdi. Yüzümü buruşturup sınıftan içeri girdim ve sırama oturdum. Şu bize sataşan çete yine sınıftaydı. Vallah bugün onlarla laf dalaşına filan girmeye niyetim yoktu. Özellikle aklım Defne' deyken. O yokken eksik gibiydik, neşemiz yoktu sanki. Ben bu düşüncelere dalmışken Ceren denen kızın bi şeyler söylediğini duydum. Ama söylediklerinden sadece 'Defne' dediğini duymuştum. Ona bakıp "Bi sorun mu var?" diye sordum. Bana bakıp sahte bi şekilde güldü ve "Varsa napıcaksın?" deuip ayağa kalktı ve sorana geldi. O gelince bende ayağa kalktım. Boylarımız nerden baksan eşit sayılırdı. "Defne dediğini duydum. Belli ki bi sorun var. Anlatta çözelim." dedim. Bana biraz daha yaklaştı ve "Beni şaşırttıyosun sarışın" diye konuştu fısıldayarak. Ona bakıp kaşlarımı çattım ve "Ne saçmalıyosun sen?" diye sordum. O sırada en başından beri sessizce bizi dinleyen Tutku yanıma gelip kolumu tuttu ve "Ahsen boşver şunları hepimizin canı sıkkın zaten daha fazla sıkmayalım canımızı." dedi. Kolumu ondan kurtarıp "Bi dakika Tutku. Arkadaş şimdi açıklıcak ne demek istediğini zaten dimi?" diye sakince konuştum. Tutku derin bi nefes alıp sessizce yerine oturdu. O da biliyodu, bunun fırtına öncesi sesseilik olduğunu. Eğer canımı sıkan bi şey söylerse bu sefer kimse beni durduramazdı. Ceren bana bakıp sırıttı ve "Aslında sahibiniz yokken gayet iyisiniz biliyor musun? Böyle sessiz sakin gayet iyi yani. " dedi. Koray sırasından kalkıp yanıma geldi ve Ceren' e bakıp "Ne diyosun kızım sen? Ne sahibi?" diye sordu. O anlamamıştı ama ben gayet iyi anlamıştım Defne' dem bahsediyodu. İşte şimdi bittin sen kızım!

"Beril' in Ağzından"
Koray' ın, Ceren' e sorduğu sorunun hemen ardından Ahsen daha cevap vermesini beklemeden Ceren' ı omuzlarından tutup geriye doğru itti. Hazan, -sanırım adı buydu- Ceren' in yanıma gideceği sırada önüne geçip onu hafifçe ittim ve sahte bi şekilde gülümseyip "Bende sizi adaletli insanlar sanırdım hayırdır canım, arkadaşına yardımamı gidicektin yoksa?" dedim. Sesli bi nefes verip onları izlemeye başladı. Tabii bende. Ahsen, Ceren' in kazaponda tutup kendine yaklaştırdı ve hemen ardından "Eğer bi daha benim kardeşim dediğim insanlara karşı haksız yere böyle bi laf edersen şimdiki gibi kolay yırtamassın. Eğer bi daha böyle bi şey olursa emin ol ki seni elimden yedi sülalenin gelse kurtaramaz haberin olsun." diye tısladı dişlerinin arasından ve onu geriye doğru tekrar itti. Hemen ardından hızlıca eşyalarını toplayıp sınıftan dışarı çıktı. Rüzgar' â baktığımda bize bakıp "Bizde gidelim peşinden gidelim yalnız kalmasın." Tam çantamı toplamaya başlıcakken, Koray "Abi siz kalın ben giderim. Fazla kalabalık gitmeyelim sinirleri bozuk zaten bize patlamasın bi de." dedi. Hepimiz onun fikrini onaylayınca hızlıca çantasını toplayıp sınıftan çıktı. Şimdi Defne burda olsaydı büyük ihtimalle hepimiz burda gülerek konuşuyor olurduk. Defne yokken böyleydik işte tek kelimeyle, eksik. Umarım bu akşam karaokede her şey güzel olur.

Arkadaşlar bu kadar geç kaldığım için özür dilerim. Şuan 15 tatil olmasına rağmen cidden çok yoğunum. Aklımda bu bölüm daha da uzun olucaktı fakat daha fazla bekletmemek adına paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın. Okuduğunuz için teşekkür ederim.





İzmir KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin