Vylezla jsem ze sprchy a trochu si osušit vlasy,dala si ručník přes tělo a šla se najíst. Po jídle jsem šla do pokoje,vyfénovala jsem si vlasy,nakulmovala a trochu jsem se nalíčila - přece jenom ať Nikymu nedělám ostudu. Otevřela jsem skříň a nevěděla co na sebe ! .... Vyhrabala jsem ze skříně černou sukni a silonky,uplé černé tričko. Dám si na sebe spodní prádlo a najednou mi někdo zavolá ! ''Je,ahoj nikdy copak ?" Dal mi najevo ať vylezu rychle ven.. Nevěděla jsem co se děje a ve spodním prádle jsem vyletěla ke dvěřím. Otevřu je a tam stojí vysmátý Niky. ''Ahoj vikinko,moc ti to sluší !!'' Nemohl ze me spustit oči a já nevěřila,že už je šest. Pozvala jsem ho dál a šla do pokoje,,Očividně šel za mnou. Převlékla jsem se před ním,,, co jiného mi zbývalo ?... Mezi tím zavolal taxíka,ať je do 20 minut u mě... Stála jsem u zrcadla,mezi tím za mnou a objal mě ... Zíral na mě a já na něho... Ale jelikož jsem měla málo času,tak jsem se musela připravovat. "Vypadáš krásně,vikinko" ...Usmála jsem se.
Najednou Nikiho někdo prozvonil.. "Už je tady Taxík viky,pojď".. Vyšla jsem po chvilce vybrala si boty a vyšla ven... Ale to auto mi bylo nějak povědomé,ale nevěděla jsem odkud. Sedla jsem do auta a uslyším jak Niky už mu řek kam jedeme... vůbec jsem nevěděla kam má namířeno,jen to že jedeme do nějakého klubu... Celou cestu jsem si povídala jen s Nikym,ale taxikář pořád mlčel... Připadalo mi to divné,protože jsem neviděla kdo to je,jelikož už byla tma a my jsme seděli vzadu ...
jeli jsme asi 10 min a najednou jsme před klubem REMIX.. No na první pohled celkem se dal,uvidíme co bude uvnitř.Niky zaplatil a já jsem nevěděla co bude. Vešli jsme dovnitř.