Bylo jedno šťeně a to se jmenovalo Tuffy. Tuffy utekl z útulku, kde týrají zvířata. Tak se toulal po městě a hledal kde by mohl přespat. Když byl večer Tuffy pořád nevěděl kde by přespal a najednou začalo pršet. Tuffy celý promokl a nakonec přespal pod mostem. Jedl to co lidi vyhodili a bylo mu smutno. Lidi po něm házeli kameny, plechovky od coca-coly a vším co někde sebrali. Tuffy raději zůstával celý den pod mostem, kam nikdo nechodí. Další noc zvládl, ale chtěl si najít něco měkčího a pohodlnějšího. Jak se tak toulal, došel až do sousedního města. Šla kolem něj holka, která se jmenovala Emily a zrovna jedla chleba ze šunkou. Tuffy se na ní podíval pohledem:„Ty máš hodně jídla, nechceš mi kousek dát?" Emily to tušila a dala mu kousek. Klekla si k němu a zeptala se ho, jestli nechce jít s ní domů. Tuffy naklonil halvu a kývnul hlavou, jako že jo. Tak šli domů. Emily se zeptala mamky, jestli by nechtěla psa. Mamka jí na to odpověděla:„Emily, víš že jo, ale kdo by se o něj staral?" „No já přece mami. Víš venku se toulala pes a já..." „Počkej chceš snad říct, že sis domů přitáhla psa, který byl na ulici a ani nevíš jestli nemá nemoc?" rozzlobila se mamka.„No tak nějak. Svím spůsobem. He he." Emily se nějak snažila mamku uklidnit. Nakonec mamka řekla, že se ten pes musí umýt,musí se koupit vybavení a dát mu jméno. Emily neváhala rozběhla se s Tuffym k vaně a mydlila ho a koupala. Potom řekla mamce, že se jmenuje Tuffy a poprosila taťku, aby jí odvezl do obchodu se psím vybavením. Ještě tuhle no šel Tuffy spát do měkoučkého pelechu a pořádně najedený. Emily si ho dala k sobě do pokoje a šli spát.
ČTEŠ
Sladký Svět
Short StoryJe jedno šťeně a to se toulá po ulici, až se ho jedna holka ujme a zažívají spolu krásná a nebezpečná dobrodružství.