Herşeyin başladığı gün...
Sabah lânet saatin sesi ile uyandım. Aman tanrım bu gün lisenin ilk günü ve nasıl heycanlıyım bilemezsiniz. Yatağımda oturur vaziyete geçip biraz gerildim. Okul formalarımı giyerken annemin sesini duydum "ah Nazlı ah! bugün okulun ilk günü en azından bugün erken kalk öldüreceksin beni"."Kalktım annecim kalktım". Ah ben size kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Nazlı. Nazlı TEKİN. 15 yaşındayım bu sene liseye yeni başlıyorum. Aslında heycanım bu yüzden değil, en iyi arkadaşım Gizem ile aynı sınıfta olmam. Gizem ilkokul 3.sınıftan beri en iyi arkadaşım hatta bizimki arkadaşlıktan daha öte herşeyimizi biribirimizle paylaşırız. Gizem benim ufacık bile olsa bütün sırlarımı bilir ve kimseye söylemez ona güveniyorum. Ailem ile birlikte sıradan bir hayat yaşıyorum benden iki yaş küçük selin adında bir kız kardeşim ve Batu adında benden bir yaş büyük bir abim var ama ben ona abi demem bu arada aramızda kalsın Gizem'in abime karşı hisleri var tabiki ben onların arasını yapıcam ama abim çok çapkın biri yani gözü Gizemi hâlâ görmüş değil.
Herneyse okul formalarımı giyip aşağıya inidim , annem babam ve kardeşim selin masada oturmuş beni bekliyorlardı "günaydın abim yokmu" annem "o arkadaşlarıyla kahvaltı yapacakmış gel kızım otur" dedi masadaki yerime oturdum. Kahvaltı bittikten sonra çantamı alıp evden dışarıya çıktım şansıma gittiğim lise bizim eve 15 dakikalık bir yoldu kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım
Yüksek Sadakat // Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer
Ahh en sevdiğim şarkı sanırım bu günümün iyi geçeceğine işaret. Yaklaşık 20 dakikaya kadar okula vardım. Dış görünüşü güzeldi, büyük bir bahçesi ve mavi boya ile boyanmış duvarları vardı. Adımlarımı hızlandırarak okulun kapısından içeriye girdim. Sınıfımı daha önce öğrenmiştim 9/B, sınıfımı arar iken duvar gibi birşeye çarpıtım kafamı yukarıya kaldırdığımda esmer yakışıklı üzerinde kapşonlu siyah hırkası olan bir çocuk vardı, "yavaşşş" dedim sinirli bir şekilde çocuk ise beni takmadı ve yoluna devam etti. Kızım Nazlı ne yapıyorsun çocuk büyük ihtimal senden büyük orta okula benzemez burası vallahi dövülürsün kendine gel bir anlık öfkeyle oldu işte neyse sonunda sınıfımı buldum içeriye girdim Gizem öylece oturmuş beni bekliyordu yanına gidip "yanın boşmu" diye sorduğumda "dol- Nazlı" diyerek boynuma atladı."Canım ya sonunda gelebildin ee nasıl heycanlımısın ya ben çok heycanlıyım yaz tatilin nasıl geçti burak filan diyordun kimdi o naz..." ahh bu Gizem'in soruları öldürecek beni "Gizem bi dur herşeyi anlatacağım sakin ol"diyip çantamı Gizem'in yanındaki sandalyeye bırakıp oturdum beraber sohbet etmeye başladık derken zil çaldı yavaş yavaş öğrenciler sınıfa girmeye başladı.Birden gözüme biri takıldı bu sabah bana çarpan ayı değilmi aslında ben ona çarpmıştım, yok artık ben bunla aynı sınıftamı okuyacağım.Bölüm sonuu...
Yorumlarınızı bekliyorum
Bana ulaşmak isteyenler için
Instagram// cerentekir
Snapchat//cerentekir
Twitter//cerentekir
Yani kısacası bütün hesap isimlerim aynı bir dahaki bölüme görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE
Novela JuvenilHerkesin bir hikayesi vardır. Bu da benim hikayem. Herşeyin başlangıcı... O gün herşey normaldi yeni okuluma başlamıştım yolunda olmayan birşeyler olmamasına rahmen onla tanıştıktan sonra hayat artık benim için ÖLÜM'dü