~Veszélyben vagyok?

176 16 5
                                    

  Ezzel a lendülettel előttem termett és a falnak tolva megcsókolt . Persze én viszonoztam és szenvedélyes csókcsatába kezdtünk. Bejutásért harcolt amit aztán megadtam neki . Vad még is szenvedélye volt , míg valaki vagy éppen valakik be nem rontottak....  

-Mi a francot csinálsz ?!?!-rontott Niallnek a bátyám
A falhoz lökte , majd odaszorította . Louis lefogta Harryt engem pedig felküldtek a szobámba.
-Ella menj a szobádba !-parancsolta Louis
-Nem , itt akarok maradni !-szóltam vissza
-Most!-kiáltott rám, mitől összerezzentem 
Zayn odajött hozzám , majd megfogta a karomat és elindult felfelé velem . Nem akartam menni , ezért ölbe vett és úgy vitt fel . A szobában letett , majd ránk zárta az ajtót és beindította hangosan a zenét . Nem értettem semmi , csak dühös voltam . Karba tett kézzel leültem az ágyra és nem szóltam egy szót sem . Bírom Zaynt , de most haragszom rá nagyon . Egyáltalán minek kellett feljönnöm ?! Harrynek mi baja azzal , ha Niall megcsókolt? És ha igen akkor mi van ? Csak a szívére hallgatott és kész . Zayn idegesen toporzékolt a szobában és fel-alá járkált előttem . Az agyamra ment ezzel, mint ahogy jelenleg minden!
-Nem hagynád abba kezdek szédülni!-szóltam rá gorombán
-Bocs!-nézett rám, majd megállt
Leült az ágyra és a lábát kezdte rázni .Kezdtem én is ideges lenni . Miért nem maradhattam ott ?! Zayn miért hozott fel ?! Mit csinálnak lent amit nem láthatok és még csak nem is hallhatok?! Mi ez  nagy titkolózás!? Elkezdtem a telefonomat babrálni idegességemben, mert jobbat úgy sem tehettem.Zayn mellém mászott és szorosan mellém ült. Azt nézte mit csinálok annyi ideig a telómon. Hát semmi érdekeset csak képeket nézegettem .Zaynnel elkezdtünk beszélgetni, s meglepő módon egész kellemes társalgás volt. Sok mindent megtudtam róla, s ő is rólam. Úgy belemerültünk a beszélgetésbe, hogy el is repült mellettünk a nap. Teljesen elfeledkeztünk a lent történtekről , vagy hogy egyáltalán mi van velük . Nem érdekelt annyira már, mert jól elvoltunk ketten, s legalább nem kellett idegesítsem magam a bátyám miatt . Rengeteget hülyéskedtünk és nevettünk . Az ágyon feküdtünk szorosan egymás mellett és a telómmal szórakoztunk . Még fotókat is csináltunk . Mondjuk szerintem a legtöbb szörnyű rólam , de Zayn átküldette velem a sajátjára . Azt mondta , hogy miattam , de szerintem nem . A kis egoista , de szerethető. Egész jó fej srác, ahhoz képest, hogy jó pár órával ezelőtt meg tudtam volna fojtani egy kanál vízben dühömben. Azonban még is csak furdalt a kíváncsiság, hogy mi a helyzet odalent...
-Nem megyünk le , szomja vagyok .-próbálkoztam
-De menjünk . -válaszolt hezitálva
Feltápászkodtunk az ágyról , majd leslattyogtunk a lépcsőn a konyhába . Sehol senki . Ittam , majd a kanapéra vetettük magunkat . Zayn berakott valami horror filmet és azt kezdtük el nézni, ha már ketten maradtunk. Harry átvándorolt a nappalin be a konyhába , majd vissza az emeletre .Jó kis testvér . Még csak ránk sem nézett , csak mint egy bamba ment előre . Nagyot sóhajtottam , majd visszafordultam a film felé. Azért bántott, hogy ennyire levegőnek néz.
-Ne is foglalkozz vele.-karolt át Zayn
-Tudom , de akkor is . A húga vagyok! Mondhatna valamit azért, hogy még is mi volt ez az egész délelőtti harci hő...-duzzogtam 
-Lehet , de Harry ilyen . Nem szeret beszélni ezekről.-védte Zayn 
-Tudom , hogy milyen . Nagyon jól ismerem . Annyira ki tud akasztani .-sóhajtottam 
-Hajjaj ne hagyd magad!-puszilt a hajamba nevetve
Néztük tovább a filmet . Közben csatlakozott Liam és Louis is hozzánk . A két mamlasz pedig a szobájában dekkolt egész este.Mikor vége lett a filmnek én elmentem lezuhanyozni , majd miután végeztem , elhatároztam , hogy benézek Niall szobájába . Hátha ő mond nekem valamit a délelőtti dologról . Meg amúgy is meg kell beszélnünk azt a dolgot . Halkan lépdeltem a szobája felé , majd kopogtam és miután szólt , hogy bemehetek , meg is tettem .
-Szia.-köszöntem halkan
-Szia.-mosolygott felém
Nem bírtam tovább magammal . Odarohantam hozzá és szorosan átöleltem.
-Jól vagy ?-kérdeztem aggodalmasan 
-Igen , miért ne lennék ? -értetlenkedett
-Mi volt délelőtt ? Miért kellett felmennem a szobámba ? -kezdtem el faggatni
Megfogta a kezemet , majd leültünk az ágyra és elkezdte magyarázni a történteket . Mindenre tudott valami kifogást és indokot mondani. Megnyugtatott , hogy nem történt semmi verekedés féle és csak miattam akadt ki Harry , hogy meglátta .
-És......ami a balhé előtt történt......az ......
-Sajnálom , ha megbántottalak , de csak a szívemre hallgattam és elragadott a hév .-simított el egy tincset az arcomból
-Nem bántottál meg , és jól tetted , hogy a szívedre hallgattál.-mosolyodtam el és lehajtottam a fejem
Niall felemelte , hogy a szemembe nézhessen .
-Hallgass te is a szívedre , és tedd vagy mondd azt amit szeretnél . Ne hagyd , hogy bárki is meggátoljon benne .-suttogta elmosolyodova
Homlokát az enyémnek támasztotta , majd ajkaink összeforrtak . Gyengéden végigdöntött az ágyon és felettem támaszkodott . Közben egy pecre sem váltak el ajkaink . Lágy és szenvedélyes volt . Niall hírtelen felpattant az ágyról . Ekkor valaki be is rontott a szobába . Ès hát ki más mint a bátyám . Szemei megint vörösen izzottak. Nehéz volt nem észre venni a félhomályban.
-Ella , menj a szobádba! -szólt rám feszűlten
-Nem , mert tudom , hogy balhézni fogsz .-ellenkeztem
-Te ezt nem érted . Csak téged akarlak megvédeni .-kiabált velem 
-De mégis mitől? A boldogságtól ? Mert ezzel most azt veszed el tőlem.-rivalltam rá
-Attól, hogy összetörj. Nem tudod milyen téged látni kisírt szemekkel . Nekem ez kész kínzás.
-De Niall nem olyan .-próbáltam mentegetőzni
-Igen ő valóban más. Nem való hozzád !
-Honnan veszed ?
-Jobban ismerem mint te . Veszélyt jelent rád!És most menj a szobádba !-kezdte felemelni a hangját
-Nem , itt maradok Niallel!-álltam mellé és összekulcsoltam ujjainkat -És mi az , hogy veszélyt jelent rám ? Mégis milyen veszélyt?
-Azt majd én tudom . Tünés a szobádba !-vitatkozott tovább
-Harry elég nagy vagyok , hogy tudjak magamra vigyázni . Mellesleg megint vörös a szemed , de már meg sem merem kérdezni , mert még leharapnád fejem .
-Jó meglátás!Jól van most az egyszer maradhatsz itt , de nemsokára mész fürdeni és be a saját szobádba . Horan veled majd később számolok!
 Ezzel kiviharzott és jó erősen becsapta az ajtót. Mi a fene van vele?! Ez nem normális dolog . Mi az , hogy veszélyt jelent rám Niall . Eggyáltalán nem jelent , mert amikor ölel biztonságban érzem magam nem pedig veszélyben . Visszafeküdtünk az ágyra . Niall a hátán feküdt és pedig felé hajolva félig tajta fekve helyezkedtem el. Egymás szemét csodáltuk és a hajammal játszott . Csendben voltunk . Én az ő szöke fejét birizgáltam ami látszólag nagyon tetszett neki . Imádom ezt csinálni . Közelebb hajoltam hozzá és lágyan megcsókoltam , amit viszonzott . Lassan fordított helyzetünkön és én kerültem alulra . Lejjebb tért. Lágy csókokkal hintette be nyakam puha bőrét bizsergető érzést keltve bennem . Közben keze levándorolt a derekamra . Másik keze pedig derekam alá csusszant. Vissza tért ajkaimhoz , majd levegőhiány okáért elváltunk egymástól. Megőrjít ez a srác . Teljesen beleszerettem. Bár kicsit félek , hogy ő nem annyira vonzódik hozzám mint én hozzá. Van valami különleges benne ami mágnesként vonz engem. Fogalmam sincs , hogy mi az , de rá fogok jönni előbb vagy utóbb. Óckodva , de feltápászkodtunk én pedig átmentem a pizsimért és elmentem lezuhanyozni . Mikor végeztem a konyha felé vettem az irányt , hogy megtömjem magam valamivel. A konyhában ott volt Zayn és Liam is . Mikor Zayn szemébe néztem nem azt a mogyoróbarna színt láttam , hanem egy feketét. Hogy lett neki fekete a szeme ? Odamentem hozzá és arcát kezembe zárva szemét kezdtem vizsgálni . Annyira sötét volt , hogy a pupillája sem látszott . A két fiú nagyon meglepődött a mozdulataimon . Zayn szó szerint még a lélegzetét is visszatartotta .
-Hogy a csudába lehet fekete a szemed ? -kérdeztem értetlenkedve
-Nem fekete . Csukta be a szemét és vette le kezemet arcáról.
-Zayn . Láttam . Mi folyik itt? Harrynek vörös a szeme mikor Niallel lát és folyton azt hajtogatja , hogy veszélyt jelent rám. Neked pedig a szokásos aranybarna szín helyett éj fekete a szemed . Tudni szeretném most már mi a fene történik ebben a házban.
-Ella ezt talán a bátyáddal kéne megbeszélned .-mondta Liam
-Persze , ha mondana bármit is . Folyamatosan csak titkolózik előttem és kiabál velem .-reagáltam le
-Akkor is. Ezt neki kell eldöntenie , hogy tudhatsz-e róla.-folyatta Liam
-Miről?-döbbentem le
-Basszus!-temette kezei közé arcát Liam mintha elszólta volna magát
-Halljam ! Mit titkol előlem a bátyám ?!-követelőztem
-Ella mi nem......
-Zayn kérlek. Benned bízom a legjobban .-néztem rá hatalmas csillogó szemeimmel- Kérlek szépen. Tudnom kell mi folyik itt .
-Valóban tudni akarod?-jelent meg hirtelen mögöttem Harry.-Hát legyen !
Megragadta a csuklómat és elkezdett kivezetni a házból egészen a kis pajtaszerűségig. Erősen tartotta a csuklómat . Szinte már nem is érztem. Egy rántással letépte a három lakatot a bejáratról , majd bevitt oda. Amikor felkapcsolta a villanyt rettenetesen megrémültem. Mindenütt véres állati hullák hevertek. A nyakuk szinte átharapva . Nem bírtam megszólalni. Torkom összeszorult és levegőt is alig kaptam. Egyre gyorsabban kapkodtam a levegő után . Szívem egyre hevesebben verdesett torkomban. Majd ki ugrott a helyéről. Kezdtem felfogni mi is történik itt...
-Ez nem lehet.-szólaltam meg elhaló hangon 

~Bloody KissesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang